Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 maart 2020, 12:25   #16
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Donorgebied achterop is ook alweer netjes gegroeid.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2020, 15:18   #17
inhammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2013
Berichten: 23
Ik ben heel benieuwd naar de foto's voor je eerste haartransplantatie. In je eerste topic kan ik die helaas niet (meer) zien.
inhammen is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2020, 17:47   #18
YvesVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 30
http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=30187

Had andere naam , je kan bij het profiel alle foto’s nog zien. Als je ziet van welke situatie ik kom, mag ik wel echt tevreden zijn tot nu toe. De kruin is nog lang niet vol, maar dat groeit het traagste natuurlijk, vind ik ook minder erg dan vooraan. Toppik en consoorten doet wonderen achteraan als je wil
YvesVG is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2020, 23:01   #19
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Zeer netjes yves. wat vind je van het extra stukje haarlijn dat je naar voren hebt gehaald? Ik zit ook na mijn 2de HT en heb de haarlijn vergelijkbaar verlaagd. Dit is vooral het verschil dat ik zie tussen maand 3 en 5. dat je voorhoofd kleiner is geworden haha! Ik vind het bij jou een stuk mooier dan voor de ht.

Ik zie dat jij nu 6400 grafts gehad hebt op 30 jarige leeftijd. ben je bezorgd voor de toekomst of heb je nog meer grafts over? Ik wens je het beste en hoop dat je er nog lang van kan blijven genieten.
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2020, 23:18   #20
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YvesVG Bekijk bericht
http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=30187

Had andere naam , je kan bij het profiel alle foto’s nog zien. Als je ziet van welke situatie ik kom, mag ik wel echt tevreden zijn tot nu toe. De kruin is nog lang niet vol, maar dat groeit het traagste natuurlijk, vind ik ook minder erg dan vooraan. Toppik en consoorten doet wonderen achteraan als je wil
Je komt inderdaad van ver, al vind ik het jammer dat Esteworld van multigrafts op gehele gebied plaatst om zo de optische dikte te verbeteren (ten koste van natuurlijkheid). Verwacht dat het toch al goed is verbeterd bij deze behandeling.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2020, 08:59   #21
YvesVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 30
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Zeer netjes yves. wat vind je van het extra stukje haarlijn dat je naar voren hebt gehaald? Ik zit ook na mijn 2de HT en heb de haarlijn vergelijkbaar verlaagd. Dit is vooral het verschil dat ik zie tussen maand 3 en 5. dat je voorhoofd kleiner is geworden haha! Ik vind het bij jou een stuk mooier dan voor de ht.

Ik zie dat jij nu 6400 grafts gehad hebt op 30 jarige leeftijd. ben je bezorgd voor de toekomst of heb je nog meer grafts over? Ik wens je het beste en hoop dat je er nog lang van kan blijven genieten.
Maak me niet teveel zorgen over de toekomst , 1) de haren die nu bovenop staan, daar zou ik er praktisch geen meer van hebben zonder de 2ht’s, enkel vanachter nog te verliezen maar ik gebruik elke dag minoxidil en essengen6+ (topische finasteride) en merk sinds ik dit neem van circa april 2019, dat combinatie van beiden ook meehelpt in dit resultaat.

Heb nog wel iets over maar geen 2-3k grafts meer denk ik. Denk ook dat esteworld eerder 3k grafts was achteraf bekeken. Ik weet niet hoe ze daar tellen.

Toen Bart van pro hair clinic me in het begin zei dat toppik normaal niet meer nodig zou zijn, was ik in het begin beetje sceptisch maar nu .... hij krijgt gelijk , vanachter gebruik ik het nog zodat ik een volle haardos op heel men hoofd heb, maar we zijn in maand 5 natuurlijk , ik zie nog wel wat beterschap aankomen, tal van haren zijn nog lang kort en dienen nog enkele maanden volwassen te worden. Ben echt benieuwd naar pakweg juli/augustus wanneer we dichter komen tot een volledig resultaat.
YvesVG is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2020, 11:30   #22
YvesVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 30
Update 6 maanden.

Tot nu toe op 6 maanden zeer tevreden, ik vind dit een erg goed resultaat en een groot verschil met ervoor, geen haarvezels meer nodig vooraan, achteraan beperkt maar is al > 2 weken geleden dat ik dit nog gedaan heb, stoort me minder en minder gezien het vooraan zo mooi is .

Als je beseft dat ik eigenlijk bovenop praktisch geen enkel haar meer zou hebben staan zonder de 2ht's, is dit echt een resultaat waar ik écht tevreden over mag zijn.

Wat denken jullie ?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG 1.jpg‎ (37,8 KB, 217x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG 2.jpg‎ (103,4 KB, 210x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG 3.jpg‎ (142,7 KB, 137x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG 4.jpg‎ (143,4 KB, 114x gelezen)
YvesVG is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2020, 16:10   #23
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Mooi resultaat…..doe zo voort
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2020, 09:53   #24
Blauwbaard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2014
Berichten: 87
Geslacht:
Echt een heel mooi resultaat.
Blauwbaard is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2020, 15:27   #25
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Wellicht dat de haarlijn nog niet volledig natuurlijk lijkt (voor het getrainde oog).
Maar bent uiteraard ook nog altijd slechts op 6 maanden, dus nog tijd te gaan.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2020, 16:29   #26
YvesVG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 30
bedankt voor de leuke reacties !

Wat betreft de haarlijn, ik heb een foto proberen te nemen, zonder herkenbaar te zijn, maar ook in ene zo hoog mogelijke kwaliteit, ik zie helaas weinig foto's met hoge resolutie of goede belichting op de fora, waarschijnlijk onbewust natuurlijk.

In ieder geval zijn er weinig foto's waarbij je kan inzoomen tot in detail per haar bij wijze van spreken. Daarom da het ook zo lijkt misschien voor een getraind oog zoals je zelf al zegt, maar in werkelijkheid vind ik het zeer naturel overkomen, dit is ongeveer de haarlijn van mijn 16e dat ik nu eindelijk terug heb en hier ben ik super tevreden over tot nu toe
YvesVG is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.