Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 april 2020, 16:59   #1
Beshi90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Lightbulb Haartransplantatie gedaan bij Globalhair, graag jullie mening

Beste lezers,

1 november 2019 heb ik in Turkije bij Globalhair een haartransplantatie laten doen zonder geschoren te worden. Het hotel was mooi netjes geregeld inclusief eten. 2 november 2019 om 8:30 kwamen zij mij ophalen met een busje samen met een Tolkmet nog een andere jongen die ook haartransplantatie kreeg ook bij Globalhair.

Rond 9 uur/half 10 gingen zij alle graft eruit te laten halen wat nodig is tot rond 13:00 uur middag. De verdoving was met een apparaat en later met naald dat was inbegrepen. De afspraak was dat ik 3000 graft kreeg later zeiden ze we hebben besloten om 4000 graft te krijgen. Ik geloof dat zelf niet maar goed, het maar wat je gelooft, want ik lig daar ik kan niet gaan tellen om te kijken hoeveel zij eruit hebben gehaald maar goed dat terzijde. ik was 21:00 uur klaar

Ik voelde me niet echt op mij gemak omdat de personen die de haartransplantatie hebben uitgevoerd waren allemaal jongeren tussen 22 en 30 en ik denk niet dat je doktor bent rond die leeftijden terwijl ze nog studeren in heel andere soort richting dat is wat ik te horen kreeg van hun met hun gebreke engels. Maar goed als het maar netjes uitgevoerd word daar gaat het om.

Het werd uitgevoerd in een ziekenhuis zij huren een kamertje geloof ik want de ziekenhuis was zo goed als leeg.

In de avond toen ik weer in mijn hotel was, had ik pijn, voelde als of ik 10 baksteen op mijn hoofd had en het prikte en branderige gevoel, maar ja dat is logisch, hoort erbij. Ik adviseer iedereen volgende dag na je operatie gelijk iets goed eten en iets zoetig eten anders voel je erg duizelig.

3 november 2019 vroeg in de ochtend kwam een dokter bij ons hotel langs om te schoon te maken, maar jammer genoeg de dokter spraak letterlijk 0 woorden Engels, ik dacht bij me zelf hoe kan je een dokter zijn en 0 woorden engels kan spreken vond dat beetje jammer... maar goed, hij had schoon gemaakt, prima.

Toen gingen ze mij terug brengen naar het Vliegveld.

Na paar dagen moest ik gaan wassen met een special shampoo en nog een andere middel. na enkele dagjes de wondtjes kwamen er af en groeide haartjes.

Ik adviseer mensen een hele zachte goede nek kussen te kopen voor dat je operatie doet, waar je dat ook gaat doen, want de nek kussen doe je krijgt om erop te slappen is harden scherp aan de randen, je gaat echt niet kunnen erop slapen. en na week of 2 je gezicht gaat heel erg opzwellen dat is wel normaal

Zie mijn album voor de foto's van de timeline en mijn laatste vraag na dat je mijn foto's hebt gekeken, zie onder.

VOOR DE OPERATIE


TIJDENS DE OPERATIE


NA EEN WEEK
]

MAAND FEBRUARI:

28 FEBRUARI 2020:



3 APRIL 2020



Wat is jullie ervaring en ik vind bij mij zelf nog wat kale plekken zoals je ziet op de foto, denken jullie dat dit voller gaat worden?

Laatst gewijzigd door Beshi90; 4 april 2020 om 00:21
Beshi90 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2020, 19:01   #2
AJT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2020
Locatie: Eindhoven
Berichten: 72
Geslacht:
Ja joh! Je bent pas op maand 5 nog niet eens op de helft.
AJT is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2020, 22:05   #3
Beshi90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2019
Berichten: 13
Geslacht:
zien jullie eigenlijk wel de foto's of dat niet, als ik zelf niet inlog zie ik de foto's niet pas als ik heb ingelogd kan dat kloppen. Ik bedoel de foto's die ik heb geupload in mijn verhaal.
Als ik de mijne vergelijk met andere mensen die ook 4 a 5 maanden hebben operatie gehad, zij hebben vollere haar dan ik

Laatst gewijzigd door Beshi90; 3 april 2020 om 22:08
Beshi90 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2020, 15:51   #4
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
De foto,s geven een duidelijk beeld weer van je situatie voor en na de HT .Ik geef je mijn persoonlijke mening over wat ik op dit ogenblik zie.4000 grafts gezet ? heb hier mijn grote twijfels over.Het resultaat na 5 maanden ? vind ik aan de lage kant.Ik vergelijk mijn Ht ook nu 5 maanden geleden gebeurd met 3300 grafts en vind dat ik een veel compaktere haargroei heb t.o.v. de jouwe.Natuurlijk heb je ook nog een lange tijd te gaan voor een definitief oordeel te vellen en hangt het groeiproces mogelijk ook af van persoon tot persoon, dus niet panikeren en afwachten wat de resterende maanden zullen brengen.Ik blijf je zeker volgen.Succes verder
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2020, 03:28   #5
Lincoln
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2018
Berichten: 20
Geslacht:
Slecht gedaan door globalhair. De aansluit stukken op je eigen haren zijn veel te dun gezet waardoor je dit gaat blijven zien. Ze hadden de gehele voorkant op 35+ grafts per cm2 moeten doen minimaal.

4000 grafts klopt ook bij lange na niet dat lijkt me duidelijk.
Lincoln is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2020, 15:12   #6
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Slecht gedaan door globalhair. De aansluit stukken op je eigen haren zijn veel te dun gezet waardoor je dit gaat blijven zien. Ze hadden de gehele voorkant op 35+ grafts per cm2 moeten doen minimaal.

4000 grafts klopt ook bij lange na niet dat lijkt me duidelijk.
Correct wat je zegt,grote concentratie grafts vooraan en te weinig grafts op de dieper liggende inhammen .Je ziet het ook duidelijk op de foto,s de plekken die omzeggens geen grafts hebben gekregen met 4000 grafts ( wat men beweerd) had dit anders gemoeten.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2020, 15:59   #7
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Haarlijn redelijk gevuld maart achterin en kruin gaat het mogelijk straks niet worden. Ben bang dat er een tweede transplantatie moet volgen ter opvulling inhammen.


Zien wel over 3 maanden verder of het iets beter wordt. Laten we het voor jouw hopen.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2020, 14:54   #8
Beshi90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Dank je wel voor jullie reactie, ik ga het afwachten.
Binnenkort krijgen jullie foto's te zien. Is het handig om binnenkort PRP behandeling te nemen?
Beshi90 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.