Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 oktober 2023, 14:28   #31
hasi.haso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2023
Locatie: Venlo
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Ze zijn handiger?

Waar baseer je dat op?
op hun werkwijze
in Nederland laten doen 5 jaar geleden met moeite 1500 grafts
en 2 jaar geleden in Turkije meer grafts laten doen en het ging sneller en heb beter resultaat daar op baseer ik het!!!

Laatst gewijzigd door hasi.haso; 16 oktober 2023 om 15:53
hasi.haso is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2023, 14:30   #32
hasi.haso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2023
Locatie: Venlo
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Ja ik denk ook dat ze niet handiger zijn. Waarom hanteren de topklinieken in Europa een totaal ander beleid? Vaak orale minoxidil en geen Acell of mesotherapie? Volgens mij zeggen ze gewoon dat ze meer hebben geoogst of nemen ze meer risico. In Nederland Fuegenix of Eberson lijkt me. België misschien bisanga?
mensen die niks weten zijn makkelijker te overtuigen en bang te maken en dat is wat gebeurd bij klinieks die geld eruit willen trekken en daarom zeggen 2de keer terug komen

Laatst gewijzigd door hasi.haso; 16 oktober 2023 om 15:56
hasi.haso is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2023, 18:55   #33
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hasi.haso Bekijk bericht
op hun werkwijze
in Nederland laten doen 5 jaar geleden met moeite 1500 grafts
en 2 jaar geleden in Turkije meer grafts laten doen en het ging sneller en heb beter resultaat daar op baseer ik het!!!
Oh, wow. Nu vind ik het jammer dat ik gereageerd heb op je andere bericht in een ander topic. Ik was even vergeten wie je was.

Je praat onzin.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2023, 09:01   #34
hasi.haso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2023
Locatie: Venlo
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Oh, wow. Nu vind ik het jammer dat ik gereageerd heb op je andere bericht in een ander topic. Ik was even vergeten wie je was.

Je praat onzin.
jahh waarheid is hard mickiiii
hasi.haso is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2023, 13:09   #35
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hasi.haso Bekijk bericht
jahh waarheid is hard mickiiii
Aaah kijk aan, een undercover tell sell verkoper van Mercure Istanbul
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2023, 14:12   #36
hasi.haso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2023
Locatie: Venlo
Berichten: 27
Geslacht:
[QUOTE=CJH16;480688]Aaah kijk aan, een undercover tell sell verkoper van Mercure Istanbul [/

jaa waar baseer je dat op hopekedee.nl je ziet ze vliegen jullie zijn allemaal die negatieve mensen gelijk advocaat spelen hahaha grapjasss
hasi.haso is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2023, 14:14   #37
hasi.haso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2023
Locatie: Venlo
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Aaah kijk aan, een undercover tell sell verkoper van Mercure Istanbul
mischien wel 1 persoon die 60 accounts heeft
mijn naam is Serkan sanaBasan kom maar na venlo ben eigenaar van Huzur dan zie je als ik undercover ben of niet maat je hoeft niet hier die dame zwart te maken van mercure zij doet haar werk normaal en doet haar best om mensen te helpen op vragen op een posetief manier en niet zo negatief als jullie waarheid doet pijn vooral als het diep komt te zitten CHJ16

Laatst gewijzigd door hasi.haso; 17 oktober 2023 om 15:02
hasi.haso is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2023, 22:27   #38
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hasi.haso Bekijk bericht
mischien wel 1 persoon die 60 accounts heeft
mijn naam is Serkan sanaBasan kom maar na venlo ben eigenaar van Huzur dan zie je als ik undercover ben of niet maat je hoeft niet hier die dame zwart te maken van mercure zij doet haar werk normaal en doet haar best om mensen te helpen op vragen op een posetief manier en niet zo negatief als jullie waarheid doet pijn vooral als het diep komt te zitten CHJ16
Mensen / klinieken maken hier vooral zichzelf zwart, daar hoeven kritische leden niks voor te doen. Wij stellen vaak slechts vragen of geven hoogstens onze mening.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2023, 10:00   #39
hasi.haso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2023
Locatie: Venlo
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Mensen / klinieken maken hier vooral zichzelf zwart, daar hoeven kritische leden niks voor te doen. Wij stellen vaak slechts vragen of geven hoogstens onze mening.
meningen ?? weet je het zeker?
ik zie het meer als 1 team 1 taak je weet heel goed wat ik bedoel....

Laatst gewijzigd door hasi.haso; 18 oktober 2023 om 10:05
hasi.haso is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2023, 13:21   #40
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Dank dat je op komt voor me hasi.haso, lief van je!

Inderdaad, meneer hasi heeft niets met Mercure te maken, snap ook niet hoe je er weer bij komt meneer de negatieve, ben er wel een beetje klaar mee!

Bij tellsell hebben ze geen gekwalificeerde chirurgen met ruim 30 jaar ervaring. Een arts is wel de eerste waarnaar je moet kijken wil je goede resultaten behalen, wijs mij maar een kliniek aan dat werkt met chirurgen met 30 jaar ervaring (die heb je er maar weinig laat staan dat klinieken ermee werken) , een vol Nederlandse VIP allin service pakket met eerlijke en duidelijke prijzen, een uitstekend geregelde nazorg heeft met big geregistreerde artsen in Amersfoort, en dat allemaal voor gemiddelde Turkse prijzen, zelfs onder de gemiddelde.

Je kunt er ook respect voor hebben, want dat verdienen onze artsen en onze manier van handelen en heel ons team in Amersfoort en Istanbul. We zijn een zeer goede keus voor een haartransplantatie, en dit hoor je onderhand wel te begrijpen (en dat doe je ook) maar toch blijf je negatief doen, ben er wel een beetje klaar mee!

Daarnaast ben ik hier om mensen te helpen, en natuurlijk praat ik positief over Mercure want ik werk er, maar het zijn allemaal feiten wat ik zeg, geen meningen, of je het reclame vind of niet, we hebben een zeer goede chirurgen en een zeer goede service vanuit Istanbul en Amersfoort waar we trots op zijn.

Houd je negatieveteit voor je alstublieft, want dit kan bij anderen verkeerd overkomen wat wij absoluut niet verdienen.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 18 oktober 2023 om 13:46
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2023, 14:08   #41
vortex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Dank dat je op komt voor me hasi.haso, lief van je!

Inderdaad, meneer hasi heeft niets met Mercure te maken, snap ook niet hoe je er weer bij komt meneer de negatieve, ben er wel een beetje klaar mee!

Bij tellsell hebben ze geen gekwalificeerde chirurgen met ruim 30 jaar ervaring. Een arts is wel de eerste waarnaar je moet kijken wil je goede resultaten behalen, wijs mij maar een kliniek aan dat werkt met chirurgen met 30 jaar ervaring (die heb je er maar weinig laat staan dat klinieken ermee werken) , een vol Nederlandse VIP allin service pakket met eerlijke en duidelijke prijzen, een uitstekend geregelde nazorg heeft met big geregistreerde artsen in Amersfoort, en dat allemaal voor gemiddelde Turkse prijzen, zelfs onder de gemiddelde.

Je kunt er ook respect voor hebben, want dat verdienen onze artsen en onze manier van handelen en heel ons team in Amersfoort en Istanbul. We zijn een zeer goede keus voor een haartransplantatie, en dit hoor je onderhand wel te begrijpen (en dat doe je ook) maar toch blijf je negatief doen, ben er wel een beetje klaar mee!

Daarnaast ben ik hier om mensen te helpen, en natuurlijk praat ik positief over Mercure want ik werk er, maar het zijn allemaal feiten wat ik zeg, geen meningen, of je het reclame vind of niet, we hebben een zeer goede chirurgen en een zeer goede service vanuit Istanbul en Amersfoort waar we trots op zijn.

Houd je negatieveteit voor je alstublieft, want dit kan bij anderen verkeerd overkomen wat wij absoluut niet verdienen.

Waar kan ik de goede kwaliteit foto's van de behandelingen terug vinden? Ik snap dat mensen sceptisch zijn, maar je snoert ieders mond als je met duidelijke voorbeelden komt
vortex is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2023, 14:52   #42
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Is het niet genoeg dat ik zeg dat we met zeer ervaren gekwalificeerde chirurgen werken? Je denkt toch niet dat we slechte resultaten behalen met zulke ervaren chirurgen. We bieden graag service op het allerhoogste niveau, en dat begint met chirurgen van top niveau die we zorgvuldig hebben gekozen.

En dan heb ik het niet over 3 jaar ervaring, maar 30 jaar! ervaren chirurgen. Je kunt er zeker van zijn dat we bij iedereen het allerbeste uit halen, want dat is ons doel.

Haartransplantatie is detail werk en er komt toch veel bij kijken, een chirurg kan ook nooit ervaren genoeg zijn en zal steeds betere resultaten geven. De chirurg is de eerste waarnaar je moet kijken wil je het allerbeste uit halen met natuurlijke resultaten. We zijn nog niet zo bekend als sommige klinieken, maar met onze chirurgen en Nederlandse begeleiding, voor- en nazorg service vanuit Amersfoort (waar we ook klaar staan met BIG geregistreerde artsen), steken we er ver boven uit.

Zie onze instagram pagina of de Turkse pagina van onze chirurg Hamid Aydin. Of stuur ons een Whatsapp bericht, we laten het graag aan u zien!

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 18 oktober 2023 om 15:28
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2023, 17:57   #43
hasi.haso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2023
Locatie: Venlo
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Dank dat je op komt voor me hasi.haso, lief van je!

Inderdaad, meneer hasi heeft niets met Mercure te maken, snap ook niet hoe je er weer bij komt meneer de negatieve, ben er wel een beetje klaar mee!

Bij tellsell hebben ze geen gekwalificeerde chirurgen met ruim 30 jaar ervaring. Een arts is wel de eerste waarnaar je moet kijken wil je goede resultaten behalen, wijs mij maar een kliniek aan dat werkt met chirurgen met 30 jaar ervaring (die heb je er maar weinig laat staan dat klinieken ermee werken) , een vol Nederlandse VIP allin service pakket met eerlijke en duidelijke prijzen, een uitstekend geregelde nazorg heeft met big geregistreerde artsen in Amersfoort, en dat allemaal voor gemiddelde Turkse prijzen, zelfs onder de gemiddelde.

Je kunt er ook respect voor hebben, want dat verdienen onze artsen en onze manier van handelen en heel ons team in Amersfoort en Istanbul. We zijn een zeer goede keus voor een haartransplantatie, en dit hoor je onderhand wel te begrijpen (en dat doe je ook) maar toch blijf je negatief doen, ben er wel een beetje klaar mee!

Daarnaast ben ik hier om mensen te helpen, en natuurlijk praat ik positief over Mercure want ik werk er, maar het zijn allemaal feiten wat ik zeg, geen meningen, of je het reclame vind of niet, we hebben een zeer goede chirurgen en een zeer goede service vanuit Istanbul en Amersfoort waar we trots op zijn.

Houd je negatieveteit voor je alstublieft, want dit kan bij anderen verkeerd overkomen wat wij absoluut niet verdienen.
helemaal mee eens als ik wat zeg is o die gek of ik praat onzin of ik ben undercover als ik mijn meening zeg maar als hun onzin praten is het zogenaamd een meening ik ben er ook klaar mee ik weet wat ik hier heb gezien en wat mijn ervaring over hun zal zeggen. ik wens je heel veel succes meid
hasi.haso is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2023, 16:14   #44
Mkroees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2023
Berichten: 18
Geslacht:
Foto's na 7,5 maand

Allen,

na het geruzie van hierboven weer tijd voor een nuttige post dacht ik zo

ik ben blij met het resultaat tot nog toe. Als ik erg goed kijk kan ik aan de rechterzijde er nog door heen kijken, maar dat is denk ik omdat ik er elke dag naar kijk haha.

verder krijg ik veel positieve reacties, zelfs van mensen die er in begin negatief tegenover stonden.

ik ben blij dat ik de stap uiteindelijk heb gezet en hoop dat dit resultaat zich door zet. Helemaal wanneer ik kijk naar de foto's van hoe het was voor de ingreep.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg zijkant 1.jpg‎ (105,5 KB, 246x gelezen)
Bestandstype: jpg zijkant 2.jpg‎ (74,2 KB, 235x gelezen)
Bestandstype: jpg boven.jpg‎ (67,1 KB, 278x gelezen)
Bestandstype: jpg voor 3.jpg‎ (76,9 KB, 221x gelezen)
Bestandstype: jpg Voor.jpg‎ (55,5 KB, 213x gelezen)
Mkroees is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2023, 17:09   #45
broekieman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2021
Berichten: 88
Geslacht:
Hebben ze gefocust op voorkant of is kruin ook meegenomen? Daar vind ik het minder.
broekieman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.