Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 juni 2012, 23:55   #106
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Zo weinig (geen) goede ervaringen met laser.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2012, 23:59   #107
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Ik denk niet dat Laser veel voorbeelden kan geven omdat ze minder dan een jaar hiermee bezig zijn. Het is eerder een laser-instituut.

Teveel praktijken doen de haren er even bij omdat het lucratief lijkt te zijn maar dit vergt jarenlange ervaring en een goede naam bouw je niet even op in een paar jaartjes.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2012, 19:55   #108
Eml
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2012
Berichten: 1
DHI ondergaan

Beste mensen,

Ik heb vorige week de DHI behandeling ondergaan. Ik ben een vrouw van begin dertig en had van voren een plek met zeer weinig haar.
Op mijn achterhoofd is een strook haar weggeschoren en zijn in ongeveer drie uur haartjes uit dit donor gebied weggehaald. Deze zijn daarna op mijn voorhoofd terug geplaatst wat ongeveer een uur duurde. Het hoofd wordt verdoofd wat een vervelend gevoel geeft en pas de volgende dag was uitgewerkt. Voor de behandeling slik je anti-biotica en prednisolon en na de behandeling moet je prednisolon slikken en gedurende de dag van behandeling en de twee opvolgende dagen de geimplanteerde plaats elke 30 minuten sprayen met saline oplossing.
De geïmplanteerde plek is wat rood en er zijn kleine haartjes zichtbaar met een korstje eromheen. De geschoren plek op mijn achterhoofd wordt afgedekt door erover vallend haar, maar is wel groot en wat geïrriteerd.
Ik hoop dat het uiteindelijke resultaat naar wens is, maar dat kan ik helaas pas over een jaar vertellen omdat mijn haar vrij lang is en de nieuwe haartjes pas na twee maanden beginnen te groeien.
Hopelijk beantwoordt mijn verslag wat van jullie vragen. Als je meer info wilt over het ondergaan vd behandeling, vraag maar raak.
Eml is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2012, 18:13   #109
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29
DHI voorkant

Ik wilde me voordat ik een behandeling zou laten doen bij de laser-company eerst goed laten informeren en was benieuwd naar andere mensen die het hebben laten doen. Helaas kon ik bijna nergens iets vinden, wat het voor mij lastiger maakte om de beslissing te maken. Wat ik overigens typisch Nederlands vind is dat als iemand een ervaring wilt delen er meteen op wordt gevuurd alsof het een oorlogsmisdadiger is. Reacties als reclame, nep etc etc...triest en met name lastig voor mensen zoals ik die daardoor nooit een juist beeld kunnen krijgen. Ondanks dat ik me besef dat ik ongetwijfeld ook dit soort zielige reacties krijg wil ik toch mijn ervaring delen voor mensen die ook twijfelen.

Ik ben in eerste instantie voor een orientatie gesprek geweest bij mevrouw M (noem haar naam niet, weet niet of ze dat wel wil) en dat heeft mijn twijfels weggenomen. Ik kreeg een duidelijk verhaal uitgelegd en het kwam niet commercieel en/of opdringerig over. Ze ging het niet mooier maken dan het was, simpel, de verdovingsprikjes voel je even, dus dan zegt ze dat. En het is een lange lig, dat klopt dan ook.

Dus uiteindelijk de Groupon gedaan en ben wederom door mevrouw M. opgevangen en vervolgens door een aardige Griekse arts verder geholpen, ze gaf aan dat dit echt met een stopwatch zou worden gedaan bij wijze van spreken, maar ik ben i.p.v. 4 uur er 5,5 uur geweest en naar mijn idee waren er ook meer haren gedaan dan dat ik van te voren had verwacht. De arts ging eerst tekenen wat hem verstandig leek om te behandelen en ik was het er mee eens. Daarna moest ik voor akkoord tekenen (wat een onzin, maar hoort er blijkbaar bij) dat hij dat gebied zou doen. Toen kwam het vervelendste gedeelte (buiten het betaalgedeelte om dan ) dat was het op je buik liggen voor ruim 2 uur......om de haartjes uit het donorgebied te halen. De verdovingsprikjes voel je inderdaad wel, maar ach, is te doen, maar ruim 2 uur stilliggen is voor mij wat lastiger. Je weet op een gegeven moment niet meer waar je je armen moet laten, je voelt je voorhoofd steeds geirriteerder raken door het liggen op de ligbank en je ribben worden ook wat beurs voor het gevoel, maar ach achteraf valt alles mee, dus dat was ik snel vergeten en de kwaaltjes waren ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Daarna 5-10min pauze en daarna het terugplaatsen, dat was relaxed, na wederom flink wat verdovingsprikjes kon ik heerlijk op mijn rug liggen. Sterker nog (jaaa kom maar met die reacties nep, zonin, leugen etc, maar het is echt zo) ik doezelde af en toe in slaap.

Na denk ik twee uur was dit klaar en kreeg ik een waslijst met instructies. Dat wordt dus weinig bewegen een week

Ik ben ondertussen thuis en zit met verband achter en allemaal rode stipjes boven op mijn hoofd. Vooralsnog voel ik geen pijn en ziet het er redelijk uit, al waren de kinderen een andere mening toegedaan (PAPPP je bent eng!!! PAP je haar was toch prima, waarom doe je dit..) maar dat went ook snel.

Ik zal gaandeweg mijn ervaringen nog gaan delen en hoop dat anderen er wat aan hebben (positief danwel negatief).
vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2012, 18:14   #110
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29
Ze bestaan al 43 jaar zeggen ze, maar met name in andere landen en pas 10 jaar met deze methode.
vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2012, 20:07   #111
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
En jij komt vrijwillig helemaal uit jezelf die mening delen? Blijf het raar vinden voor mensen die nooit op het forum geweest zijn.

Wat ik mij dan afvraag. Je begint dat je info hebt gezocht hierover --> op dit forum staan alleen maar SLECHTE ervaringen.. Echt ronduit lelijke donor-gebieden, slecht implantatie resultaten een DHI dat aan het liegen is.
En toch kies je ervoor? why...seriously..why....

Anyhow, ben wel benieuwd naar foto's van je donor en implantatie gebied, het liefste zo snel mogelijk na behandeling en in de loop van..
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2012, 20:08   #112
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinnie1976 Bekijk bericht
Ik ben ondertussen thuis en zit met verband achter en allemaal rode stipjes boven op mijn hoofd. Vooralsnog voel ik geen pijn en ziet het er redelijk uit, al waren de kinderen een andere mening toegedaan (PAPPP je bent eng!!! PAP je haar was toch prima, waarom doe je dit..) maar dat went ook snel.
Dat wordt nog lachen met die zwellingen straks!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2012, 09:51   #113
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29
Ik ben niet nieuw, ik kijk al jaren op dit forum, alleen heb me nog nooit geregisteerd omdat ik zelf niks hoefde te posten en alleen voor info zocht. Het valt me ook DZinee iedereen maar in twijfel trekt op deze thread, dan zou je ook kunnen denken dat je bij een concurrerend bedrijf werkt.....m.a.w. al die paroide mensen hier, misschien iets meer vertrouwen in de mensheid dat er echt mensen zijn die anderen willen helpen en/of hun eigen verhaal kwijt willen.

Ik zag ook een suggestie om alleen reacties van mensen die allang lid zijn toe te staan, maar als ik naar mezelf kijk.....over 2 maand en alles al redelijk (ga ik vanuit) netjes is, heb ik allang geen zin meer om het te posten, ik ben namelijk "al geholpen" en klaar, en waarom dan achteraf nog de verhalen typen waarvan je ondertussen geen gedetailleerd verslag meer kunt geven, en het belang is dan ook wit minder omdat je dan minder benieuwd bent naar meningen van andere mensen.

De zwellingen zijn er volgens mij niet, ik heb daar ook medicatie voor gehad en moet dan 3 dagen slikken (Prednisolon).

Ik heb het verband eraf gehaald net en het ziet er goed uit, er zijn alleen een paar bloedpuntjes (ik denk mede omdat het wat geplakt zat ivm opgedroogd vocht en bloed). De voorkant ziet er nog hetzelfde uit.

Slapen is niet echt optimaal, ik moest op mijn rug slapen en dat doe ik normaal nooit, maar met telkens korte slaapjes ben ik toch redelijk de nacht doorgekomen.

Wat is alleen niet snap is dat er wordt aangegeven in de documentatie dat ik New Anagen IV Shampoo moet gebruiken, maar dat hebben ze me niet meegegeven en ook niet gevraagd of ik dat wil kopen (als ze dat uberhaupt verkopen), dus nu hopen dat ik dat ergens kan vinden.

Ik zag overigens bij Dzinee dat je gestopt bent met Minox. Er wordt mij Minoxidil (neem aan dat het Minox is wat jij bedoeld) aangeraden na 10 dagen voor 8 maanden. Wat voor bijwerkingen had je en is dat zalf of zijn het pillen?

Ik zal zo wat foto's posten.

Laatst gewijzigd door vinnie1976; 25 augustus 2012 om 10:11
vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2012, 09:58   #114
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29


vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2012, 12:28   #115
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
jaiks..dat ziet eruit als drilboorgaten. Zelfde resultaat als we eerder hij DHI hebben gezien..Hopelijk trekt het snel wat bij; kan er slecht uitzien door het bloed dat erbij zit.

Ik heb 2 vragen voor je

1) Hoe kan het in hemelsnaam dat als je 'dit forum al lange tijd volgt' je niet weet wat minoxidil is?
en 2) Hoe kan in het in hemelsnaam dat als je dit 'dit forum al lange tijd volgt' je voor DHI kiest..
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2012, 12:49   #116
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29
Ik heb zelf nooit haarbevorderende sprays of medicatie gebruikt en me daar niet in verdiept. Ik ben me er in gaan verdiepen toen ik in Amsterdam was bij uit mijn hoofd Dr. Cho, alleen hebben die een enorme wachttijd en zijn ze stervensduur, ik zou zo'n 18.000 euro kwijt zijn voor heel mijn hoofd, en dan ben ik nog niet 100% overtuigd van de methode omdat ze uit een haarzakje er haartjes uithalen en dus nog laten zitten, en DHI haalt gewoon het haarzakje met alle haren eruit en selecteert ze op inhoud (hoeveel haren zitten er in een zakje) en plaatst ze daarna op logische volgorde terug.

Ik vind de gaten nog wel meevallen eerlijk gezegd, maar tijd zal leren of het geneest zonder dat je het terug gaat zien.

Waar zie je dan allerlei negatieve ervaringen staan over DHI en waarom zijn het drilboorgaten? Naar mijn idee gebruiken ze juist kleinere naalden.
vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2012, 13:54   #117
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
dag vinnie, bedankt om je ervaringen te delen
Ik vroeg mij af, de foto met die rode puntjes, is dat het resultaat NA behandeling.
Maw , komt elke puntje met een transplantie overeen?


groet
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2012, 14:22   #118
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29
Hi Hey69,

Deze foto is de ochtend na de behandeling. De rode punten van mij achterhoofd is het gebied waar ze de haartjes vandaan hebben gehaald. De punten boven zijn waar ze zijn geplaatst, je ziet daar ook haartjes maar uiteraard zit er een bloedpuntje van het prikken. Die puntjes worden korstjes en moet ik er dag 5 voorzichtig vanaf wrijven. De achterkant hersteld normaal als goed is en kan ik nu al wassen met shampoo al durf ik dat nog niet.

Ik heb geen pijn en zwellingen gehad. Ik denk dat over een paar dagen de achterkant wel hersteld is hoop dat vanaf woensdag er niks meer van te zien valt achter en deels boven, dus de korstjes eraf de blauwe stiftstreep etc.
vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2012, 14:56   #119
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
veel succes gewenst.

maar is toch wel beetje TE verspreid heb ik zo de indruk?
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2012, 15:39   #120
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29
De foto is ook wel erg groot, en het was ook een soort experiment voor me, ik heb achterop veel minder haar dan voren, maar heb bewust voor een Groupon 4 uurs actie gekozen om voor waar het ook al flink dunner was weer op te laten vullen en dan kan ik uiteindelijk beter beslissen of het het geld en ongemak waard vind om de rest ook te laten doen (wat denk ik wel 12 uur bij elkaar nodig heeft).

Er is volgens de arts in ieder geval genoeg donor haar om het grotendeels dekkender te krijgen. Zo vol als vroeger zal het denk ik niet worden, maar ik heb er ook niet zo enorm veel moeite mee, dus het is zeker geen noodzaak, vandaar dat ik voor relatief gezien een leuk bedrag het nog wel wilde proberen.

Ik schaam me er ook niet voor, dus ik loop net zo makkelijk met mijn blauwe streep en bloedpuntjes rond, dus ben meteen weer functioneel en ben er geen 4 weken out zoals sommige mensen zijn (omdat ze zich aan niemand willen vertonen en hopen dat niemand het opvalt.....)
vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dhi, haartransplantatie, lasercompany


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.