Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 mei 2009, 11:40   #136
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Reactie

Hoi Picard.

Ik vind vooral die behandelingen aan de temples interessant (nog niet eerder gezien) en heb een paar vragen.
1 Kon Prohair zomaar implanteren aan de zijkant van je hoofd? Het is toch een gebied met aderen en zo (tenminste bij mij ) en daar moet je geloof ik niet in prikken.

>>Dit is gelukkig allemaal goed gegaan, juist omdat je aan de slapen een betere doorbloeding van de huid hebt, groeit het eerder en valt het bijna niet uit.

2 Met wat voor dichtheid is er nou geimplanteerd? En wat voor dichtheid denk je dat we zien op je februari foto's? (Wonderlijk dat dat niet allemaal is uitgevallen!) Hebben ze ook verteld wat een "natuurlijk dichtheid" is voor temples?

>>De dichtheid is ongeveer hetzelfde als bovenop.

3 Klopt de groeirichting een beetje? Haar bij de temples groeit bijna parallel aan je hoofd terwijl bovenop geimplanteerd haar doorgaans uitsteekt. Maw, is het Prohair gelukt zo schuin te implanteren?

>>Ja dat is prohair goed gelukt, omdat het pro's zijn.



Wat een verbetering, 7180 grafts

O ja, laatste vraag: hoe duur was die dermatografie eigenlijk?

>>150 euro per keer.
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2009, 12:20   #137
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Nieuwe foto's mei 2009

En dan hier http://haartransplantatie-rise.blogspot.com/ de nieuwste foto's van mei 2009
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2009, 13:03   #138
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Ziet er goed uit Rise. Bedankt voor de foto's.
Geen kritiek hoor, maar ik had zelf die temples met rust gelaten. Maar dat is jouw eigen keuze.
Zoals gezegd, een goed resultaat.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2009, 13:05   #139
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Mooi resultaat!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2009, 13:31   #140
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Uitstekend hoor, verdien je ook wel, je bent er maar druk mee geweest.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2009, 23:21   #141
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Erg MOOI! resultaat! Zo natuurlijk!

Rise? hoe is die dermografie je bevallen? op je litteken?
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2009, 16:29   #142
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Schitterend! én een mooi resultaat én geen medicatie, én de wetenschap dat je dit altijd zult blijven behouden.. jij moet een gelukkig mens zijn
Er zal niemand meer zijn(wellicht mensen met aga daargelaten, maar de mensen op straat niet) die denkt dat jij kalend bent! Top!
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2009, 22:50   #143
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rise Bekijk bericht
En dan hier http://haartransplantatie-rise.blogspot.com/ de nieuwste foto's van mei 2009
Ziet er erg goed uit Rise! Ga zo goed als zeker ook naar pro hair Mechelen, om het aangezicht te laten verbeteren/natuurlijker laten maken. Ze gaan kijken voor 2000 grafts, afhankelijk van het donorgebied. Mocht het donorgebied een tijdje daarna nog goed zijn, dan kijken we nog ff verder wat de mogelijkheden zijn.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2009, 20:04   #144
StefanJTD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 6
Geweldig resultaat als ik dit zo zie. Ik kan me erg goed voorstellen dat je hier heel erg hapy mee bent!
StefanJTD is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 10:50   #145
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
Zo ongeveer om de 2 maanden post ik nieuwe foto's om jullie de vooruitgang te laten zien, let vooral op de temples, deze maken een heel erg groot verschil vindt ik zelf, als het haar wat langer groeit kan je er veel meer mee doen, zoals stijl of krullen, zelfs een elvis vetkuif, haha, hieronder op deze
link zie je de laatste foto's, ik ben wel even tussendoor naar de kapper geweest om een beetje model te knippen.
http://haartransplantatie-rise.blogspot.com/
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 11:00   #146
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rise Bekijk bericht
Zo ongeveer om de 2 maanden post ik nieuwe foto's om jullie de vooruitgang te laten zien, let vooral op de temples, deze maken een heel erg groot verschil vindt ik zelf, als het haar wat langer groeit kan je er veel meer mee doen, zoals stijl of krullen, zelfs een elvis vetkuif, haha, hieronder op deze
link zie je de laatste foto's, ik ben wel even tussendoor naar de kapper geweest om een beetje model te knippen.
http://haartransplantatie-rise.blogspot.com/
Heel mooi resultaat!

Hoeveel grafts heb je nu laten transplanteren in totaal na al je behandelingen? En ben je nu klaar haha...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 11:06   #147
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
In totaal zo'n 7200 grafts bij elkaar, nu moet t wel klaar zijn zou je zo zeggen he, haha
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 11:08   #148
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rise Bekijk bericht
In totaal zo'n 7200 grafts bij elkaar, nu moet t wel klaar zijn zou je zo zeggen he, haha

Ja hoor, je mag heel tevreden zijn met dit resultaat!!!

Enig idee hoe je eruit had gezien als je geen haartransplantaties had laten doen?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 12:12   #149
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Question

Rise, moet wel toegeven dat ik iets meer verwacht had met 900 grafts voor de temple points. Ik weet niet of het door 't weer komt, maar vergelijk je foto's eens met die van mei (foto 1), 2 maanden geleden. Daar zijn ze, zoals temple points eigenlijk behoren te zijn. Het lijkt alsof het veel minder is geworden ?

Maar heel goed resultaat, overall hoor.

Hoe staat het met de kruin ? Je kapsel kan heel wat verbloemen, maar is dat echt dichtgegroeid ?
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 12:35   #150
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Rise, moet wel toegeven dat ik iets meer verwacht had met 900 grafts voor de temple points. Ik weet niet of het door 't weer komt, maar vergelijk je foto's eens met die van mei (foto 1), 2 maanden geleden. Daar zijn ze, zoals temple points eigenlijk behoren te zijn. Het lijkt alsof het veel minder is geworden ?

Maar heel goed resultaat, overall hoor.

Hoe staat het met de kruin ? Je kapsel kan heel wat verbloemen, maar is dat echt dichtgegroeid ?
Foto's van mei vond ik persoonlijk ook wat mooier, daar zit het haar ook wat 'losser', die van juli is het haar (met gel?) achterover gekamd en dan lijkt het minder vol..
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's voor de ht en na 8 maanden Morehair. Shocking!!! Morehair Chirurgische behandelingen 37 6 oktober 2008 23:06
Voor & na foto's haartransplantatie weer verboden in BRD! hairobservator Chirurgische behandelingen 32 5 juni 2006 22:35
Mijn haartransplantatie & foto's Mailman Chirurgische behandelingen 46 19 augustus 2005 15:22
Foto's!!! Indodani AGA - Algemeen 11 19 april 2005 10:08
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.