Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 december 2012, 10:30   #1
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Nieuw inkoop OC00459

REAGEER ENKEL ALS JE MEE WILT DOEN!! Ik hoef van niemand te horen dat hij of zijn geïnteresseerd is. Als je mee wilt doen dan is het simpel! Het geld inclusief de verzendkosten die ik straks moet betalen om naar jou te sturen overmaken op mijn rekening!

1 persoon nodig! Niet meer! Geen 2 of drie, dit is gewoon even zodat iemand anders er ook profijt van kan hebben. Ik heb zelf al 500mg voor mezelf. Deze wordt met minoxidil gemengd, ik wil hierna overstappen en geen minoxidil meer gebruiken. Dit ga ik rustig afbouwen.


Betaling methode, duidelijker kan het niet!
Bestelling is 500mg! 250mg voor elk.
Prijs! 275 dollar + 50 dollar verzendkosten! 325 dollar! 20% korting is 270 dollar inclusief verzendkosten! Omgerekend in euro's komt dit neer op: 204.50! 205 euro! Per persoon dus 102/103 euro! Ik verwacht dus 110 euro op mijn rekening zodat ik het straks aangetekend naar jou kan opsturen!


Belangrijk! Als je niet weet hoe lang je met 250mg kunt doen, niet weet hoe je het moet mengen, met wat je het moet oplossen etc, etc.. dan kun je je beter alvast gaan inlezen want ik heb geen zin om net als de vorige keer weer alles via PB's uitleggen en uiteindelijk niks meer te horen krijg, of dat ze niet meer willen bestellen of simpelweg afhaken!

Geen zin meer in, dus maak het jezelf simpel. Heb je genoeg aan 250mg OC000459 en weet je zeker dat je dit wilt? Geef dan je gegevens door via PB, dan kun je het geld direct overmaken zodat we deze ook direct kunnen bestellen!

En nee! De 500mg die ik al heb liggen is van mij. Deze wordt niet gedeeld zodat je het eerder krijgt. Je moet rekening houden met een verzendtijd van 1 week!

Dit lijkt mij zo wel duidelijk! Het klinkt allemaal misschien een beetje aso en streng maar ik heb de vorige keer teveel van die bef bavianen gehad die enkel mijn tijd hebben verneukt.

Hartelijke groet!
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2012, 12:35   #2
suffering
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2004
Berichten: 44
Thumbs up

Whahah!! Dit lijkt me vrij duidelijk allemaAl!!!
suffering is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2013, 06:39   #3
ultrafast
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 december 2012
Berichten: 29
Ik doe mee als het kan. Stuur me rekening details via privé.

Groetjes
ultrafast is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.