Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 april 2006, 12:22   #16
elstak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2005
Berichten: 5
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Hoewel ik niets af wil doen aan de ervaringen van Elstak, blijft het me verbazen dat BESTAAND, al uitgegroeid haar er na een maand dikker en donkerder uit kan zien... Dat is volgens mij onmogelijk: haar dat er al is, is dode materie, en er kan niets meer aan veranderd worden (alleen verven en beschadigen).


Volgens mijn dermatoloog is de wens vaak de 'vader van de gedachte': sommige mensen zijn er van overtuigd dat hun haar echt 'beter is geworden', terwijl uit een trichogram (haarwortelonderzoek) blijkt dat er nog net zoveel, zo niet meer, haren in de uitvalfase zitten. Voor een goed trichogram moeten er overigens minstens 50 haren op verschillende plekken van de hoofdhuid worden uitgetrokken.

Dus Elstak: post eens duidelijk VOOR en NA foto's! Wel graag met dezelfde lichtomstandigheden, styling e.d.

Hi Georgie!

Natuurlijk heb je gelijk dat dood organisch materiaal niet meer hersteld kan worden op oorspronkelijk organische wijze. Wat echter het geval is, is dat de haren er gezonder uitzien doordat de eerste millimeters haar wel gezonder zijn. Mijn behandeling duurt alweer een maandje of twee, en aangezien ik mijn haar vrij kort heb geknipt zie je duidelijk verschil in de stevigheid en structuur hiervan. Een groot deel van de 'look'van mijn kapsel komt echter ook door de conditioner die ik van hun gebruik. Deze zorgt dat mijn (normaal heel futloos en slappe) haar er een stuk steviger uitziet.

Over je tweede punt:
Natuurlijk is het zo dat je graag hoop houdt en veranderingen een stuk positiever ziet dan een derde, maar vergeet niet dat ook dit heel werkzaam kan zijn! Niet in eerste zin voor je eigen psychologische toestand maar destemeer ook voor het welbekende 'placebo-effect'. Als je ooit een beetje in deze materie verdiept hebt weet je dat mensen die een placebo toegediend krijgen maar DENKEN dat ze een zeer werkzaam medicijn krijgen significant gezien een ontzettend grote verbetering waarnemen.

Aangezien ik wel goed op de hoogte ben van deze psychologische geintjes probeer ik mezelf goed in de gaten te houden en objectief te blijven kijken.
Nog steeds kan ik geen goed oordeel doen over verminderde haaruitval of nieuwe hergroei, enkel dat het er een stuk gezonder uitziet (iets wat ook door mijn omgeving verteld wordt). Dit komt mijn inziens vooral door de shampoo, conditioner en stylingsproducten die ik via hen heb gekocht, iets waar ik wel zeer positief over ben. Wat ik ook zeer duidelijk waarneem is de vermeerdering van baardgroei!! Iets waar ik niet zo veel aan heb, maar wat zeer duidelijk afkomstig is van de haargroeistimulerende voedingssupplementen!


Maar goed, we maken de kuur af en zullen zien wat de resultaten zijn!
(En natuurlijk krijgen jullie die dan te zien)

Laatst gewijzigd door elstak; 8 april 2006 om 12:34
elstak is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2006, 12:32   #17
elstak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2005
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Dit is echt de vaagste zin ooit. Hoe kan je een probleem oplossen door de oorzaak te negeren? Hoe denk je dat je je haarproblemen kan oplossen door een paar keer langs te gaan bij een masseur? Ik geloof best dat die olieen goed zijn voor je haar, maar als je ervan uitgaat dat haarzakjes constant worden aangevallen door DHT dan kan je dit probleem toch niet oplossen door 16 weken langs te gaan bij een vaag figuur? Sorry hoor Elstak en Justagirl, maar jullie hoeven je niet te laten naaien door een ιιn of andere fuck. Natuurlijk is hij aardig en heeft hij een geweldig verhaal, want hij krijgt vet veel geld van jullie!

Als ik minder respect zou hebben voor mensen zou het me inderdaad een geweldige investering lijken om een vaag haarbedrijf op te richten om misbruik te maken van mensen hun onzekerheden en ten koste van hun rijk te worden!
Ho Ho, My dear amigo!
Het is dat weinigen op het forum rene furturer kennen, maar het is absoluut geen 'vaag bedrijf'. In vrijwel elke stad van nederland zitten meerderen vestigingen en het is een internationaal georienteerd bedrijf (check de website maar!). Veel van de vestigingen zijn gewoon haarsalons die franchises zijn van Rene furturer uit parijs.


Owh en over de vage zin:
Wat ik bedoel is dat hij mji vertelde dat ze dus niet zorgen voor een vermindering van DHT oid , maar zeggen een manier te hebben om te voorkomen dat de haarzakjes hier door worden aangetast!

Dit doet hij niet enkel door te masseren!
De massage is slechts een manier om de doorbloeding te stimuleren zodat het werkzame middel goed wordt opgenomen in de hoofdhuid.

Kijk anders eens op de website, daar staat best veel!
elstak is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2006, 15:22   #18
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elstak
Ho Ho, My dear amigo!
Het is dat weinigen op het forum rene furturer kennen, maar het is absoluut geen 'vaag bedrijf'. In vrijwel elke stad van nederland zitten meerderen vestigingen en het is een internationaal georienteerd bedrijf (check de website maar!). Veel van de vestigingen zijn gewoon haarsalons die franchises zijn van Rene furturer uit parijs.


Owh en over de vage zin:
Wat ik bedoel is dat hij mji vertelde dat ze dus niet zorgen voor een vermindering van DHT oid , maar zeggen een manier te hebben om te voorkomen dat de haarzakjes hier door worden aangetast!

Dit doet hij niet enkel door te masseren!
De massage is slechts een manier om de doorbloeding te stimuleren zodat het werkzame middel goed wordt opgenomen in de hoofdhuid.

Kijk anders eens op de website, daar staat best veel!
Maar wat beloofd dit bedrijf jou precies? Een volle haarbos voor de rest van je leven, of een volle haarbos tijdens de periode van behandeling en misschien nog wat maandjes extra? Ik ben trouwens enorm benieuwd naar voor en na foto's. Hopelijk heb je daar aan gedacht.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2006, 15:32   #19
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Ik heb die website eens zitten doorkijken maar ik kan niets vinden over een behandeling tegen AGA. Maar dat ligt misschien aan mij.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2006, 01:22   #20
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Ikzelf gebruik ook shampoo en conditioner van american crew, speciaal om je haar wat dikker te doen lijken.
en ja het werkt, mijn haar ziet er wat voller uit en in combinatie met een goed haarstylingsproduct kan ik er nog wat leuks van maken.

net als furterer producten pakt het het probleem aan maar niet de oorzaak, je haarzakjes zullen blijven sterven, je zal het afstervingsproces er leuker uit kunnen laten zien en jezelf wijsmaken dat het werkt, wishfull thinking zoals al werd gezegd.

op dit forum en hoogst waarschijnlijk op grote buitenlandse haarfora zullen duizenden mensen (of miljoenen) zijn die een oplossing zoeken voor AA.

als die furterer behandeling zou werken, denk je dan echt dat al die mensen liever chemische troep slikken dan een biologisch product?

maar als jij denkt dat het werkt moet je het vooral doen, maar alleen al die gore verkooppraatjes die ze houden om wanhopige mensen over de lijn te trekken is al misselijkmakend. mag je ff honderden euro's geld uitgeven aan producten die je voor 10 euro bij een natuurwinkel, drogist of bodyshop haalt....

edit--> ben altijd een beetje argwanend bij dit soort posts. jij, elstak, komt hier en opent meteen een topic waarin je furterer de hemel inprijst en hem helemaal verdedigd. in andere topics geen reactie.
zit misschien in mijn aard maar ben altijd achterdochtig en vraag me af waarom iemand een vage dure behandeling gaat promoten op een website met potentiele klanten zonder echt kritisch te zijn over zijn eigen behandeling?
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering




Laatst gewijzigd door ray; 9 april 2006 om 01:27
ray is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2006, 12:06   #21
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Correct.

Het is mij een compleet raadsel dat mensen €389 gaan betalen voor een product/behandeling/kuur wat zo mistig is. Lieve mensen, wees toch verstandig.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2008, 09:06   #22
dora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2008
Berichten: 15
rene furterer

hoi allemaal,ik ben nu met bezig met een kuur van rene furterer en boek goede resultaten,al na 3 wkn was mijn uitval terug naar gewoon uitval,en heb nieuwe haren gekregen.ik heb al 3 jaar uitval en ben inmiddels de helft kwijt ,heb van alles geprobeert ,ben zelf naar een kliniek in rotterdam geweest maar daar konden ze niks vinden (tricogram)hij zei dat het aan het verf lag,dus kreeg ik minox 5% mee en moest stoppen met verven. maar zelf sta ik niet achter dat product en via mijn kapster kwam ik bij rene furterer.hij werkt met plantaardige en etische olieen zijn motto is gezond haar groeit op een gezond hoofdhuid en of je nu hormonaal haariutval heb of erflijkheid of door ziekte het maakt niet uit.ik raad aan voor degene die dit intressant vinden kunnen googelen naar de site vam dit product.groetjes
dora is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2008, 09:38   #23
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
misschien moet hij ook smeerseltjes tegen aids verkopen.
smeer je op je vlekken en je aids gaat dan weg

haaruitval word in de meeste gevallen intern veroorzaakt en zeker erfelijke kaalheid kun je niet met rare smeerseltjes oplossen gebasseerd op olien en mineralen.

er zal wel een lipide of iets dergerlijks inzitten waardoor je haar dikker lijkt.

je kunt je geld beter in een wensput gooien om je haar terug te krijgen
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2008, 14:07   #24
dora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2008
Berichten: 15
ik vind dat je er erg negatief over doet,ten eerste lijkt mijn haar niet dikker het is ook dikker door alle nieuwe haartjes je zou eens een salon kunnen bellen en zij kunnen je dan vertellen wat het inhoud en wat het doet met de levensduur van je haar,je zou salon jp kunnen bellen daar ben ik ook in behandeling,06-51595144 of surf naar www.jphairfashion.nl en laat je informeren voordat je zulke negatieve onzin schrijft
dora is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2008, 15:17   #25
buyukadam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2007
Berichten: 72
^^

Lijkt wel reklame
__________________
regime:

Finasteride
(08-06-'08 begonnen)
buyukadam is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2008, 16:12   #26
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dora Bekijk bericht
ik vind dat je er erg negatief over doet,ten eerste lijkt mijn haar niet dikker het is ook dikker door alle nieuwe haartjes je zou eens een salon kunnen bellen en zij kunnen je dan vertellen wat het inhoud en wat het doet met de levensduur van je haar,je zou salon jp kunnen bellen daar ben ik ook in behandeling,06-51595144 of surf naar www.jphairfashion.nl en laat je informeren voordat je zulke negatieve onzin schrijft
beste dora.

eeuwenlang zoekt men naar een oplossing voor haarproblemen en eeuwenlang zijn er kwakzalvers die met troep aankomen.

de oplossing voor erfelijke kaalheid is een goudmijn.
de fabrikant van minox en finasteride verdienen al extreem veel met een produkt wat slechts ten dele werkt en geen totaaloplossing is.

stel dat ik produkt x heb uitgevonden die mensen verlossen van hun probleem.
als ik zelf niet genoeg kapitaal heb ga ik op zoek naar investeerders, voer de vereiste onderzoeken uit en breng het produkt x op de markt waar miljoenen mensen naar op zoek zijn!

binnen 2 jaar ben ik schatrijk...

waarom doet die mooie kapper dat van jou niet?
wil die niet multimiljonair worden?
wil hij geen erkenning voor zijn superprodukt?

die rene furterer moet wel heel dom zijn.

dus kom maar met een wetenschappelijk onderzoek en tenminste de ingredientenlijst van dit "super produkt" waar geen enkel fatsoenlijke wetenschappelijk bron ooit van heeft gehoord.

dit soort asociale zakken zijn er voor om te teren op andermans onzekerheid en ellende dus ik ben idd terecht heel negatief.

maar goed, ik ben bereid 3000 euro te geven als ze mijn oude haarlijn weer kunnen restaureren

ik denk dat hier op het forum ook zat mensen zijn die dergelijke bedragen voor hun oude haarlijn op natuurlijke wijze hier willen betalen.

maar als het niet werkt dan wil ik 3000 euro voor de geleden kosten en ellende...

fair deal toch?
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2008, 12:38   #27
dora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2008
Berichten: 15
het maakt niet uit wat ik of andere gebruikers van rene furtere schrijven je blijft negatief.ik kan alleen uit eigen ervaring vertellen dat het bij mij werkt en hoop dat andere lotgenoten hier wat aan hebben en niet te snel een conclusie trekken zoals jij,en er eerst in verdiepen.groetjes
dora is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2008, 02:23   #28
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik heb de websites doorgekeken, maar zie geen woord over AGA en ook geen prijzen; dat zegt mij al meer dan genoeg.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2008, 13:05   #29
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht



maar goed, ik ben bereid 3000 euro te geven als ze mijn oude haarlijn weer kunnen restaureren


fair deal toch?
Waarom laat je eigenlijk geen HT doen Ray?
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)


MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2008, 18:42   #30
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Omdat dat toch geen oplossing is als je aga verder zet.
Hoe is het er anders nog met je haarstatus ray?
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
lightsheer behandeling gehad asenna Hirsutisme - Behandelingen 0 15 december 2004 19:38
behandeling met de Aurora-elos techniek!! Tannie Hirsutisme - Behandelingen 2 6 december 2004 22:10
Deze week in parijs gevonden: Rene Furterer Paris opzichgoed Medicijnen/haargroeimiddelen 0 31 december 2003 03:58
Oproep: voor TTM-ers van KUN Nijmegen (Onderzoek/behandeling trichotillomanie) Webmaster TTM - Algemeen 1 6 november 2003 11:56
Oproep : TTM onderzoek en behandeling door Katholieke Universiteit Nijmegen. Webmaster TTM - Algemeen 4 17 juli 2003 13:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.