Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 februari 2014, 05:50   #16
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferdi05 Bekijk bericht
Echt, het taboe over HT's, bestaat volgens mij niet meer. Ik verwachte van te voren dat ik hele rare reacties eventueel zou kunnen krijgen, maar heb werkelijk waar alleen maar positieve reacties gekregen van de mensen die ik het verteld heb. Ik heb er ook erg open en eerlijk over geweest en iedereen is hartstikke geïnteresseerd wat een HT nu eigenlijk inhoud.

Bespaar je de moeite, het valt allemaal reuze mee en wees zo open en eerlijk mogelijk, want je proberen te verschuilen heb je jezelf alleen maar mee....

my point exactly
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2014, 18:57   #17
mahsun23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2010
Berichten: 58
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baradon Bekijk bericht
Hee allemaal,

Bedankt voor de reacties! Ik heb een paar dingen misschien niet helemaal duidelijk gemaakt. Na de HT wil ik de eerste 2 maanden er niets opdragen, en pas na 2 maanden weer n (kort) haarwerk opzetten voor een maand of 3. Dan 't haarwerk weggooien en alles kaalscheren (Dus 5maanden na de HT, kaalscheren en dan kijken hoe het allemaal opkomt).

Verder zal ik ook nog even een foto uploaden van een vooraanzicht. De diepte van mijn inhammen stoort me ook niet. Een beetje inhammen vind ik zelfs wel mannelijk staan. Het probleem is dat (en dat kun je op deze foto niet goed zien) mijn hele haarlijn een centimeter of 3 naar achteren is geschoven. En dat wil ik oplossen. Vandaar dus nogmaals, ik ben van plan de haarlijn zoals je hem nu ziet een paar centimeter (2 ofzo) naar voren te brengen over de gehele breedte, en dan de inhammen iets meer opvullen (zodat je dus nog steeds inhammen overhoud). Als je van een breedte uitgaat van 15 cm en je wil een dichtheid van 50grafts per cm2 en een diepte van 2 cm, kom je dus op 15x2x50 al op 1500 grafts uit. Daarnaast dus de inhammen iets meer opvullen en zo kwam dus de schatting van Esteworld tot stand.

Verder wil ik ook nog even uitleggen, dat ik eerst gewoon een haarwerk wilde nemen, omdat dit me beter leek dan een HT + fina maar daar kom ik nu op terug. Ik heb zo vroeg een haarwerk genomen omdat als ik het eerst kaler zou laten worden en bijv. op mijn 30e ofzo een haarwerk zou nemen het opeens zou opvallen dat ik weer veel haar had. Ik heb het dus bewust vroeg gedaan zodat niemand echt het verschil zou zien (die 2 a 3 cm zie je niet goed met lang haar, in bepaalde kapsels, wel met gemillimeterd haar).
Heb je uiteindelijk nog een HT laten doen?
mahsun23 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2014, 14:57   #18
Baradon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 82
Hee allemaal,

Even een update omtrent mijn verhaal. Ik heb een afspraak gepland met esteworld voor een FUE eind Juni (laatste week van Juni). Na de 4 dagen hotel wil ik daar nog een week blijven zodat ik, als ik terug kom geen rare dingen meer hoef te dragen en ik hoogstens nog een beetje roodheid heb. Dan ga ik naar mijn ouders om daar nog even een maand ontspannen bij te komen. Ik heb het mijn ouders nog niet verteld, maar dit gaat wel gebeuren voor ik naar Istanbul vertrek. Half augustus (6 weken na de HT) vertrek ik naar Frankrijk om daar 4 weken op een druivenboerderij te werken, en geld te verdienen om van half september tot eind oktober 6 weken te reizen ( ik heb inmiddels het geld voor de HT al bijeen gespaard) door zuid-amerika of zuid-oost azie (nog niet helemaal zeker.)

Ik ben van plan mijn haar zo min mogelijk te bewerken t/m het reizen zodat ik geen grafts beschadig, hierdoor ga ik ook geen tijdelijk haarwerk tussendoor meer nemen. Zodra ik terug kom in begin November zijn er 4 maanden voorbij. Ik wil mijn haar dan nog 1 keer millimeteren en dan gewoon in een kapsel laten groeien.

Een paar opmerkingen:
- ik was sowieso al van plan om er even een paar maanden tussenuit te gaan, mn frans op te krikken en een paar weken (of maanden) te reizen, dus dit is niet alleen voor de HT. Ik heb eerder al veel gereisd en mis dit ook, dus het is een handige samenloop van omstandigheden.
- het tussendoor haarwerk weer dragen etc. is inderdaad veel gedoe. Ook ben ik bang de grafts te beschadigen door er een haarwerk tussendoor op te plakken.
- Ik ben sinds 1 maand aan de fina, tegen de HT heb ik daar dus al ruim 3 maanden van opzitten zodat ik daarna ook geen extra verlies meer heb.
- 2 maanden na de HT wil ik ook weer met minox beginnen.

Ben benieuwd wat jullie te zeggen hebben op deze nieuwe plannen.
__________________
regime:
1 a 2x per dag 5% kirkland minoxidil (vanaf 17-06-09)
Baradon is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2014, 15:05   #19
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baradon Bekijk bericht
Ben benieuwd wat jullie te zeggen hebben op deze nieuwe plannen.
Ze zeggen wel eens "Leven begint pas als je stopt met het geven om wat anderen van je denken". Tering zeg wat een gedoe allemaal om te voorkomen dat mensen uitvinden dat je een HT hebt gehad. Ik zou me (en heb me) daar toch heel wat minder druk om gemaakt. Als vrienden t niet accepteren of t maar stom vinden, wat voor vrienden heb je dan anyway ?

Hoe dan ook, succes er mee !
Arashi is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.