Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 december 2013, 13:53   #1
machiavelli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2013
Berichten: 1
Haaruitval help

Dag iedereen,

Ik wist niet precies waar ik dit moest plaats dus heb ik hier maar gedaan.

Mijn situatie is; ik verlies al haar sinds mijn 17de (intussen 22j). Sinds het 1ste middelbaar (13-14j) had ik al last van roos en een zeer vettig hoofdhuid. Moest het sowieso elke dag wassen anders was het geen zicht.

Nu ik was destijds al gegaan naar een dermatoloog, ze gaf me minoxidil zonder enige controles of bloed controle en dergelijke.

Ze keek gewoon naar mijn hoofd en kon zo al een conclusie stellen, ze gaf me dus minoxidil maar ik heb het 3 maanden gebruikt en niet langer. Ik vond dat het middel mijn haar meer aantastte dan dat het goed deed. ik was toen intussen al 18 jaar, sindsdien heb ik niets meer geprobeerd.

Al wat redelijk haaruitval gehad maar het raarste is, telkens op de plekken waar ik het meest roos had en aan krabte, daar is het meeste zichtbaar.

Nu, ik scheer me hoofd al 2 jaar kaal en raar genoeg telkens als ik het een beetje laat groeien zie ik dat er niks veranderd is, geen verdunning van me haarlijn...?

Ik zou het heel graag waarderen als iemand mij kon helpen met dit probleem, misschien is het een te korte aan vitaminen ? of slechte huid ?

PS: nog altijd veel schilfers op mijn hoofd, ook al scheer ik mijn kaal zeker rond deze periode veel schilfers, zelfs op mijn wenkbrauwen heb ik dat. en o ja vroeger viel er ook veel 'schaamhaar af, wat dat nu helemaal het geval niet is.

Alvast bedankt.
machiavelli is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.