Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 maart 2014, 11:31   #1
dmelissa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Gezocht kapper ervaring haarkleuring Nijmegen

Ik heb echt een slechte ervaring met kappers als het om haarkleuringen gaat, ik ben aziatisch en heb dus zwart haar maar, ik laat m'n haren al heel lang verven. In ieder geval meestal krijg ik niet de kleur die ik wil als ik bij een kapper langs ga of meestal komen de kleuren groen/geel/oranje bij mij uit. Ik zoek een kapper die ervaring heeft met aziatisch haar want ik wil heel veel highlights in m'n haren laten zetten en de laatste keer dat ik dat heb gedaan zijn de highlights geel uitgekomen.. ben dus niet echt tevreden en heb niet zoveel vertrouwen meer dat ik mijn gewenste kleur zal krijgen.. onlangs heb ik al 2 dagen op google gezocht naar kappers in Nijmegen maar voor mijn gevoel kan ik geen een kapper uitkiezen omdat ik niet weet hoe zij te werk gaan met mijn haar, ik heb ook veel mensen gezien die niet aziatisch zijn maar turks/marrokaans ook erg zwart haar die heel veel highlights erin hebben gezet en dat de kleur echt heel mooi uit is gekomen.. dus misschien zijn hier mensen in deze forum die ook wellicht textuur heeft zoals mensen met zeer donker haar en dat de highlights wel mooi blond zijn uitgekomen.. momenteel is mijn haarkleur rood/oranje/bruin met zwarte uitgroei.. Ik kan niet beslissen welke kapper ik wil bezoeken omdat ik geen ervaring met ze heb, meestal ging ik naat teamkapsalon maar ben er niet echt blij mee en amikappers was voor mij ook een ramp!
dmelissa is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2014, 01:46   #2
knipwerk
HaarWeb lid
 
knipwerk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2005
Locatie: Nijmegen
Berichten: 3
Geslacht:
kunst en knipwerk geven je graag advies ook in Nijmegen
knipwerk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
gezocht, haar, haarkleuring, kapper, nijmegen

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.