Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 september 2019, 20:42   #1
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Ik haat licht van boven! Het zou VERBODEN moeten worden!

OK, deze post is semi-serieus natuurlijk. Maar toch... Zoals elders op dit forum te lezen is, heb ik drie maanden terug een FUE laten doen. Op het moment begint het haar weer een beetje te groeien.

's Ochtends in de badkamer, waar de lampen van opzij schijnen, ziet het er al prachtig uit. Maar zodra ik op mijn werk kom, waar om de meter een enorme spotlight pal van boven op mijn hoofd schijnt, zie je natuurlijk direct dwars door de dunne haartjes mijn kale kop! En die lampen hangen werkelijk OVERAL!

Voordat ik de haartransplantatie onderging had ik er ook al last van. Als je haar dunner wordt is het laatste wat je wilt een spotlight of enorme TL buis die pal van boven schijnt bijvoorbeeld als je in een lift stapt. Jammergenoeg hangen die dingen bijna overal tegenwoordig. Het zou verboden moeten worden!

Benieuwd of anderen hier dit ook zo ervaren.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2019, 00:10   #2
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Dat is niet prettig nee. Op mijn werk zag ik een keer op een video dat mijn kruin licht kalend begon te worden. Vervolgens werd ik geobserdeerd door met een camera te kijken erop enz... dus ja das wel herkenbaar.

Ik heb een haarbesparende transplantatie gehad, 6 weken geleden inmiddels (1900 frontaal en 350 kruin). Twee weken met een vreselijk kapsel gelopen, daarna mocht ik het knippen en viel het eigenlijk helemaal niet meer op. Nu 6 weken later zijn ongeveer nog 20% vd haren niet uitgevallen (gok ik). Ik heb dus nooit meer zo weinig haar als tevoren gehad, hetzij de donor nog wel
Zichtbaar iets dunner is als ik het opscheer. Ik kijk erg uit als de rest ook weer uit gaat komen.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2019, 13:23   #3
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:



Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2019, 22:49   #4
Koekepeer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2018
Berichten: 7
Geslacht:
Heel herkenbaar, afgezien van deze ongezellige ontwikkeling is het voor mensen met weinig haar best vervelend. Dan lijkt het nog minder en kun je het spelletje 'licht ontwijken' doen, iets wat natuurlijk zwaar irritant is.

Ik heb er gelukkig geen last meer van, hoofdhaar gemillimeterd en de matte zonnebrand van een bekend merk en voila. Fel licht doet mij niks meer.
Koekepeer is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.