Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 juli 2007, 17:54   #46
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoe gaat het?
Hier een paar haartjes... alweer door vervelend papierwerk (attesten voor verzekeringen/ werkonbekwammheid enz... dat leer ik blijkbaar nooit! ) Ik word dan ook altijd al zenuwachtig op voorhand, dom hé..
Maar goed, vanavond even bijpraten met een goede vriendin en dan heb ik weer energie. Morgen een half dagje shoppen met dochter en kleinzoon, dat is pas 'quality-time', heerlijk ...
In het weekend staat er niets op 'het programma'. Mijn man is moe en ook ik ben nog steeds aan rust toe. Hopelijk komt de zon er even door...
En Ilse? Bij de psycholoog geweest vandaag? Extra stimulans en motivatie?
En Miejefke, een weekendje zee in het verschiet, of blijf je nu langer? Ik kan me voorstellen dat je dochter hulp kan gebruiken, mama's hé...
Anouk, hoe zit het met jouw energie? Hou je je dagboek bij?
Meiden, ik hoop dat het ons allen lukt!
Sterkte.
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2007, 18:09   #47
Anouk8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2006
Locatie: Arnhem
Berichten: 42
Ey bolleke,
nee heb mijn dagboek nog steeds niet geupdated. Het gaat ook niet super goed maar ook niet super slecht. Wel vrij stabiel op zich maar ik denk toch wel 20 haren per dag ongveer, misschien wel meer. Heb nu de wonderolie in mijn haar en ja dan kan ik niet trekken dus dat scheelt weer. Ik ben sinds deze week ook heel erg actief aan het sporten in de sportschool en thuis. Wil graag een paar kilo kwijt omdat ik denk dat ik dan ook een stuk lekkerder in mijn vel zal zitten. En dan te hopen dat het mijn gevecht tegen TTM kan ondersteunen.
Lekker dat je morgen met dochter en kleinzoon wat gaat doen scheelt altijd weer, heb je toch een afleiding en kom je niet snel in de verleiding, geld in ieder geval voor mij.

@Ilseke, ik hoop dat je de kracht hebt gevonden na je gesprek met je psycholoog. Vind het heel knap dat je (en alle anderen die naar de psycholoog gaan) de stap hebt durven nemen om naar een psycholoog te stappen, heel dapper.

@ Mejiefke, wat fijn enerzijds voor je dat je nu lekker verlost bent van je werk, maar kan me goed voorstellen dat je je toch rot voelt. Een beetje dubbel gevoel. En geniet maar lekker van de zomer inderdaad. Denk dat we allemaal op de zon aan het wachten zijn hihi, komt vast goed met jet zonnetje!

Heel veel liefs en tot snel!

Anouk
Anouk8 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2007, 16:23   #48
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
ah, eindelijk de zon!
al is het van korte duur. Ik ga er toch van genieten. (al hoop ik dat het tegen eind volgende week toch eens verbetert want dan begint mijn vakantie

Hoe was het bij mijn psych? Dat gaat. Zij vindt dat ik al positiever ben dan vroeger (ben bij haar voor het eerst geweest 8j geleden en dit is mijn 2de terugval) Ik ga dus maw niet al 8j aan 1 stuk bij haar, maar dus telkens met tussenpauzes. Maar je moet weten dat ik bij haar ben gegaan na een wanhoopsdaad (meer een kreet eigenlijk) Dus zo diep zit ik gelukkig niet meer.

Ik heb van haar een oefening gekregen. Ik moet elke avond in een schriftje iets positiefs over mezelf neerschrijven. Dit kan gaan over hoe ik er uit zag, of hoe ik omgegaan ben met iets. Dit is voor mij een hele klus en ik heb tot nu toe niets gevonden.

Bolleke, ik haalde aan wat jij schreef dat je nu in de spiegel ook naar je ogen enz kijkt en dat vond mijn psych een heel goede vooruitgang. Ik moet dit nog wat leren en daardoor mezelf eerst wat minder kritisch bekijken.

volgens haar krijgt TTM bij mij nu zoveel macht, omdat mijn zelfbeeld zo laag is.
Dus hierbij, meiden, ik zie er goed uit vandaag! Mijn haar is terug gekleurd (al is het wat donker uitgevallen). Maar ik heb toch al weer wat haartjes uitgetrokken. Nu ben ik wat cornflakes aan het eten, dan kan ik niet trekken. Is niet de beste manier om te stoppen, maar momenteel lukt het anders niet. Ik zit hier op mijn werk en met het mooie weer is het hier verschrikkelijk stil. Ik verveel me dus wel wat.

Er schiet me juist iets positiefs te binnen. Ik heb gisteren Hannes zonder al te veel problemen in bed gekregen. Applausje voor mezelf Subiet eens opschrijven of ik vergeet het weer!

tot later,
Liefs,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2007, 14:12   #49
Anouk8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2006
Locatie: Arnhem
Berichten: 42
Ey lieve meiden,

Ja ook hier in het regenachtige kikkerlandje eindelijk een beetje zon, en nou hopen dat het doorzet.
Bij mij gaat het op zich best prima. Merk dat ik al met al verdraagzamer wordt en lekkerder in mijn vel zit. Ik kan namelijk erg onvedraagzaam zijn en ik kan dan helemaal niks hebben, op alles wat me niet bevalt ga ik dan reageren op een niet leuke manier. Beetje moeilijk uit leggen op papier maar is verder ook niet heel belangrijk. Wel voor mijn eigen gevoel natuurlijk want ben in zon bui niet echt leuk gezelschap voor met name mijn vriend. Geeft me weer meer zelfvertrouwen, als ik tegen die onverdraagzaamheid kan vechten kan ik ook tegen TTM vechten. Die onverdraagzaamheid heb ik trouwens meegekregen vanuit mijn thuis, mijn moeder is namelijk erg onverdraagzaam op alles bij mensen die dichtbij haar staan. Zij en mijn broer krabben trouwens heel heftig aan korstjes en wondjes enzo. Zij ontkent dat ze het doet en dat ze niet weet waar al die littekens vandaan komen op haar armen en benen. De vriendin van mijn broer probeert van alles, qua middeltjes, om hem er van af te krijgen.

Ik merk dat als ik me kan inhouden om geen haren te trekken dat ik dan vrij snel over ga naar eventuele wondjes krabben, overtollige velletjes bij mijn vingernagels weghalen, teennagels eraf prutsen enz.... Vroeger beet ik altijd mijn nagels en nu doe ik dat dus niet echt meer, heb daar destijds van de ene op de andere dag mee kunnen stoppen. Af en toe wil ik nog wel eens een nagel bijten omdat de nagel dan overal aan blijft haken en als ik dan geen schaartje of vijl bij me heb dan bijt ik uhm eraf.

Zo alweer een heel verhaal....merk wel dat door het opschrijven van allemaal dingen de ingewikkelde puzzel steeds completer wordt. Alleen vraag ik me af of ik de dingen mijn verleden (thuissituatie, moeder die mijn hele leven mij heeft gekleineerd enz..) goed kan plaatsen en ik welke mate dat invloed heeft op mijn TTM gevecht. Aan de ene kant denk ik dat ik het moet kunnen afsluiten en in het heden moet leven en vechten voor wie ik wil zijn en niet moeten willen achterhalen wie ik toen was en waarom en waardoor enzo...hmmmz beetje vage zin haha. Maar goed dat blijft een dubio maar neig toch naar het heden te leven zoals vele mensen zeggen. Heb een groot deel van mijn verleden kunnen plaatsen en kunnen relativeren. Heb nu 3,5 jaar relatie met mijn vriend waarvan we 2,5 samen wonen en hij heeft mij echt heel erg geholpen, anders was ik zo ver nu niet geweest. Alleen weet hij dus niks van TTM, hij zag laatst mijn dagboek liggen en heb daar een uitgeprint verhaal over TTM liggen en hij was nieuwsgierig wat dat was dus heb maar smoesje verzonnen dat ik keer dagboek op pc had getypt en dus had uitgeprint. Heb de neiging om hem gewoon iets over TTM te laten lezen. Ook weer dubio haha...

Goed ik zal even een update schrijven anders moeten jullie zoveel lezen... Eergisteren heb ik de hele dag trekvrij kunnen zijn en gister heb ik weer paar haren laten sneuvelen, vind het niet zo heel erg ik blijf vechten. Tot zover vandaag heb ik nog geen enkele haar getrokken, heb uurtje geleden de wonderolie in mijn haar gedaan en dan trek ik sowieso niet want het voelt zo vies aan. Merk dat door de wonderolie mijn haren wel mooier worden en niet meer zo droog zijn. Nou hopen dat ze ook nog sneller groeien.

Nou ik ga er weer vandoor het is zulk mooi weer! Even lekker wandelen ofzo.. nou meiden nog een fijne zondag en tot snel!

Liefs Anouk
Anouk8 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2007, 09:32   #50
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
wonderolie? wat is dat? Het lijkt voor jou goed te helpen?

Meisje, ook al is jouw verleden anders dan het mijne, toch herken ik jouw gevoelens heel goed en ik denk dat het voor anderen hier net hetzelfde zal zijn.

Op één of andere manier moeten we in het reine kunnen komen met het verleden. Hoe, tja dat weet ik nog niet, maar ik denk dat wij personen zijn die steeds dieper in onszelf spitten, op zoek naar... Volgens mijn psychologe ben ik heel erg kritisch, vooral naar mezelf. Ik denk dat wij dit hier allemaal wel zijn. Een stom voorbeeld, maar wel tekenend: kleren kopen. Als ik kleren koop en ik pas het in de winkel dan kan het wel eens gebeuren dat ik het me goed vind staan. Als ik thuis kom en het later nog eens pas, zie ik plots een kwabbetje hier en daar uitsteken. Kortom ik zie enkel de gebreken.
Waarom heb ik dat minder in de winkel, wel omdat ik daar al een zekere genot vind in het shoppen. Thuis is dat genot weg en word ik kritischer.
Dit is een stom voorbeeld, maar het zet me toch aan tot denken.
Dit doet me er aan denken dat ik mijn 'huiswerk' nog moet maken en iets positiefs moet vinden van de voorbije dagen.

Het haartrekken gaat zo en zo. Met pieken en dalen. Gisteren viel het mee, maar ik had het zo druk dat ik er niet toe kwam. 's avonds heb ik dan wel weet wat getrokken.

Dit is mijn laatste werkweek. Daarna heb ik 2,5 weken vakantie en ik hoop dat het weer mooier wordt (volgens de vooruitzichten zal het terug heel warm worden, althans voor korte duur) We zien wel. Deze week wordt nog een beproeving, ten 1ste is het hier nu wel erg kalm aan het worden in de winkel. Dus dat wordt met de duimen draaien, verveling is verschrikkelijk voor TTM (zoals jullie weten) en ten 2de is mijn man een week weg voor zijn werk. Dus mijn zoontje valt volledig onder mijn zorg (de moeilijke slaapmomenten, daar vrees ik voor) Gelukkig ga ik donderdag een hele dag bij een vriendin. Dus dat is iets om naar uit te kijken.

Trouwens, voor ik hier afsluit, nog een laatste mening van mijn psych (misschien hebben jullie hier ook wat aan) Zij raadt me aan in de week1 of 2speciale momenten in te lassen (eens een bezoekje aan een vriendin of een verwennerij voor mezelf, eens een avondje met mijn man) Ze denkt dat mijn leventje wat te gelijmatig is en ik daardoor ook ongelukkig loop. Een paar speciale momenten inlassen zouden me gelukkiger maken volgens haar.

Wat denken jullie?
Liefs,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2007, 23:05   #51
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Tja Ilse, een paar speciale momenten inlassen... wat ik daarvan denk. Ik vind het nogal een rare opmerking, tenminste als je psychologe denkt dat je daar dan gelukkig van wordt. Wèl is het zo dat het goed is om dingen te plannen waar je dan kan naar uitzien of verlangen. Maar dat maakt je niet gelukkig, dat brengt alleen wat afwisseling in je leven.
Gelukkig zijn is iets van elk moment, gelukkig zijn is een intens gevoel. Ook al laat je je mooiste glas vallen, ben je je fototoestel kwijt, heb je een bluts in je auto of een boete te betalen... die dingen kunnen even je humeur verpesten, ze mogen je niet ongelukkig maken. Gelukkig zijn heeft te maken met hoe je naar jezelf kijkt. Ben ik het waard om voor mezelf te kiezen? Verdien ik dit halfuurtje op de bank? Koop ik die bloemetjes alleen omdat IK er plezier aan beleef? Loop ik met rechte schouders en kin vooruit te glimlachen op straat? Sta ik op mijn rechten als ik voel dat ik onrecht word aangedaan? Kan ik in de spiegel kijken en alleen mooie stralende ogen zien? Kan ik in mijn eigen huis mezelf zijn, niet bang voor reacties van man of moeder? Kan ik zonder gsm, zonder telefoon en mezelf in volle vertrouwen overlaten aan wat het toeval brengt? Leef ik NU of denk ik konstant aan morgen? Zie ik alleen wat ik niet heb en niet wat ik wel heb? Vergelijk ik mezelf met anderen of vind ik mezelf belangrijker?...
Een heleboel vragen, de antwoorden vertellen veel over jezelf.

Anouk en Ilse en anderen...
Het verleden, moeilijk onderwerp, niet?
We moeten idd allemaal afrekenen met ons verleden. Eenieder doet dat op zijn manier. Ik kan daar veel over schrijven, zal me beperken...
Je kan pas in het reine komen met je verleden als je kan vergeven.
Je kan pas vergeven als je je hebt ingeleefd in de wereld en de gevoelens van hen die je gekwetst hebben. Zoek naar hun verleden, hun drijfveren, hun angsten... hun daden, oorzaken en gevolgen...
Probeer die dingen uit te praten, niet verwijtend....
Praten vergt ongelooflijk veel moed, maar ook een juiste basis. Werk aan die basis, aan die fundamenten. Op een goeie dag zal je merken dat je d' er klaar voor bent.
Wacht niet te lang, op die manier vind je zelf nooit rust.
Doe het niet overhaast snel; dan zou je dingen kunnen zeggen die kwetsen of waar je beiden niet aan toe bent...
Praten helpt. Luisteren heelt. xxx
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"

Laatst gewijzigd door bolleke; 9 juli 2007 om 23:07
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 09:35   #52
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
bolleke,
ik word hier even stil van. Hoe jij het hier neerzet...dat is het helemaal.
Bedankt voor deze woorden, ik ga ze regelmatig herlezen want ze betekenen zo veel woor me.
Als ik jouw woorden op mezelf reflecteer dan stel ik vast dat ik me niet zo gelukkig voel momenteel. Maar ik wil het wel ! Dus ik werk met kleine stapjes naar een beter beeld van mezelf en de toekomst.

Gisterenmiddag een verschrikkelijke trekdrang gehad. Ik heb veel cornflakes met chocolade gegeten en cola gedronken. Ik weet niet of dit de oorzaak kan zijn, maar ik was dus supernerveus. Mijn handen trilden en ik voelde me zelfs high. Thuis gekomen heb ik niet meer getrokken en ik zie bovenop mijn kruin mijn schedel doorschijnen. Ik was dus super verdrietig en mijn humeur was beneden alle peil. Koen was niet thuis (is dus weekje weg) en Hannes, dat baaske, heeft het moeten ontgelden. Ik had weinig geduld en heb hem dus paar keer gestraft (misschien iets te vlug) Maar we zijn ondertss wel terug dikke vrienden hoor
Ik hou me nu voor dat ik kale plekken heb, dit in de hoop dat ik me zo kan ontmoedigen om te trekken.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 10:53   #53
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Beste Ilse,
Mij lijkt het alsof je nu door een diep dal moet. En dat is goed, op die manier sta je stil bij jezelf en denk je na over verleden en heden en toekomst...
Je voelt je zwak, boos, verdrietig... eigenlijk vanalles tegelijk (maar ik denk vooral verdrietig). Ilse, hier moet je door en hier kóm je ook door. Alleen zal je wel een aantal beslissingen moeten nemen. En de belangrijkste beslissing is het antwoord op de vraag: "Kies ik voor mezelf?"
Door je onmacht af te reageren op jezelf (ttm), maak je de situatie alleen maar erger. Zie dat aub in en stop met de illusie dat haren trekken je rust en voldoening geeft. Haren trekken bevestigt alleen je negatief zelfbeeld!!! Je hebt dit gedrag echt niet nodig!
Mijn steun heb je, kop op meid! xx
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 13:54   #54
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Lang geleden!

Ilse!

Da's lang geleden! Ik lees af en toe nog wel eens maar geef niet veel reacties meer, alhoewel het soms kriebelt... Ik was er per ongeluk uitgegooid en nu heb ik even de moeite gedaan om me terug in te loggen.

Met mij gaat alles 'stabiel' zoals bolleke het in haar boek noemt. Ik doe het nog, kan mijn haar niet losdoen maar je ziet er niets meer van omdat mijn haar lang is. Ik voel me er goed bij en heb aanvaard dat dit misschien 'as good as it gets' is. Als ik trek, voel ik me er ook niet echt slecht bij, ik heb geen schuldgevoel en beschouw het als iets dat bij me hoort. Stoppen met trekken zou fantastisch zijn maar ik heb er al rust in gevonden dat het nu zo is, vergeleken met hoe het vroeger was.

xx Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 14:19   #55
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
kies ik voor mezelf? Tuurlijk ! Maar hoe? Ik weet eventjes niet hoe ik dat moet doen? Shit jong (sorry) maar ik besef nu dat ik de voorbije tijd gewoon wat aanmodderde. Ik vind weinig levensvreugde en dit terwijl ik echt wel alles heb om gelukkig te zijn.

Kijk, ik heb binnenkort vakantie en ik ga echt eens tijd maken voor mezelf en genieten van wat ik wil. Ik maak me nu al druk omdat Koen 10 dagen Gentse Feesten wilt (voor de niet-belgjes: dan staat onze stad 10 dagen en nachten in rep en roer, optredens, uitgaan, kortom ambiance). Hij wil dit niet laten en ik berust er eigenlijk al in, maar ik vind het zo vervelend dat hij dan 's nachts niet of heel laat thuis komt. 't Is niet dat ik hem niet vertrouw, want hij zou heel stom zijn om daar iets uit te halen, er lopen zoveel vrienden van mij rond, maar je weet nooit. Ik ga een paar dagen naar mijn moeder met Hannes en als het me daar goed bevalt blijf ik gewoon wat langer. Ik ga mezelf eens voorop plaatsen.

Sorry meiden dat ik zo klaag, maar ik heb jullie echt nodig nu!

@ Olily, hé meid, elke keer als ik hier kom moet ik aan jou denken.
Ben blij dat je nog eens iets van je laat horen.
Wat goed van je, ik voel echt dat jij de kracht in je hebt. Ik lees dat ook bij Bolleke en ik weet dat ik het ook ooit in me gehad heb. Ik wil dat terug en daarom doet het me deugd te lezen dat jullie het goed doen, dat geeft me terug moed!
Ik zie je nog steeds voor me als zoveel jaren geleden. Maar als ik het goed lees, heb je nu echt een mooie haardos, is het nog steeds lichtblond? Dan kan ik me iets voor ogen halen.

Een dikkek us aan jullie allemaal
Liefs,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 15:25   #56
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hey Ilse

Nee, ik zie er (gelukkig) al geruime tijd anders uit.
Wil je onze avonturen mee volgen, dan surf je best naar https://mosselclubbabes.wordpress.com
Tinneke (ook ttmster) en ik hebben onze eigen blog met allemaal idiote artikels maar ook een beetje ons leven. Bovenaan rechts zie je De Mosselclub? en daar zie je een recente foto.
Ikzelf heb geen relatie voor de moment. Heb wel mijn eigen huis en woon samen met een vriendin en af en toe haar dochtertje van 4. Ik ben nu anderhalf jaar single en een nieuw vriendje zou welkom zijn, alhoewel ik me rot amuseer hoor...maar ooit zou ik ook wel een kindje willen enzo enzo vandaar....Ik kom ook wel eens een kijkje nemen op de Gentse Feesten, zeker al deze zondag. Leuk om te lezen dat je al een zoontje hebt, proficiat daarvoor!

xxx
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 16:56   #57
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
wauw, meid, jij bent veranderd !! Je ziet er zo zelfzekerd en zeker erg knap uit!
Goh, dat moet geen probleem zijn om een toffe knul aan de haak te slaan toch? Met zo'n uitstraling? Kom maar vlug naar Gent, wie weet val je wel op een gentenaar.

Och, je komt zondag naar de feesten? Dan kan ik niet omdat ik mijn zoon de dag ervoor al bij oma heb gebracht (moet zaterdag naar een trouw). Maar mocht je de 21ste ook in Gent zijn laat hier iets weten. Misschien komen we elkaar wel eens tegen. Niet om zwaar te praten over TTM, maar gewoon om je eens te bewonderen en samen een glas te drinken.

groetjes,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2007, 01:11   #58
Isabelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2002
Berichten: 40
Hallo iedereen!

Amai ik heb de hele topic doorgelezen...nog op dit nachtelijk uur op het forum beland. Voor mij was het ook al een hele tijd geleden hoor. Euhm mag ik me ook tot de 'oude' garde rekenen? ;-) Het lijkt er een beetje op dat het voor ons allen precies een iets mindere periode is/was...Hoe je het ook bekijkt natuurlijk. Vandaag was voor mij een hele slechte dag in een lange tijd..niet dat ik meer getrokken heb dan anders, maar de kale plekken worden weer groter en groter..de wondjes pijnlijker etc. Bijgevolg de sjaaltjes die ik draag worden weer iets groter en de hoop om eindelijk een zomer sjaaltje-vrij te zijn gaat weer een stuk verloren.(ik word die sjaaltjes stilletjes aan stinkend beu..sorry om het zo te zeggen)
Maar kijk ik wou niet in eerste instantie schrijven om mijn frustraties kwijt te spelen, maar gewoon om jullie nog allemaal eens te bedanken. Ook al lees ik stukken minder op het forum, toch blijft die (h)erkenning zo belangrijk. Ik spreek er amper met iemand over 'mijn' haartrekken, ik wil ook geen medelijden opwekken...maar ik geef toe een dag zoals vandaag, maakt het toch wel weer eens extra moeilijk!

Ik ben sinds ik begonnen ben haartrekken (rond mijn tiende), nu bijna vierentwintig...nog geen enkele periode echt trekvrij geweest. Het maakt me een beetje bang en triest.

De ontmoeting in Nederland met Monique, Ilse, Oilily, Bolleke, Madelief,..(al vijf jaar geleden zeker?)het lijkt nog gisteren en toch ondertussen al zoveel gebeurd en veranderd bij iedereen. Bedankt dat jullie hier nog schrijven, sorry dat ik dit maar sporadisch meer doe, had me een beetje bewust van dit forum verwijderd ook. Ik geef toe, heb een tijdje sceptisch gestaan tegenover dit soort forums,...misschien wou ik bepaalde dingen die zo herkenbaar waren voor mezelf niet accepteren..en nog steeds misschien..

Maar kijk genoeg gepraat voor nu! Ik hoop ergens dat sommigen onder ons elkaar inderdaad deze zomer eventueel eens kunnen ontmoeten! Begin augustus verhuis ik terug naar Gent!

Dikke kus aan iedereen! En hopelijk doet het zomerweer dit weekend ons allemaal goed!

Isabelle*
Isabelle is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2007, 11:15   #59
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
hey isabelle,
leuk om je hier ook nog eens tegen te komen.
Ik zag onlangs dat je mij een privé-mail had gestuurd al enige tijd geleden. Sorry meid, maar ik zag het nu pas Ik heb je e-mail adres opgeslagen met de bedoeling één dezer nog eens contact op te nemen.

Je hoeft je niet te verontschuldigen omdat je hier niet veel komt. Wat moet ik dan zeggen, ik ben hier bijna 3-4j niet meer geweest. Ik ben blij dat dit hier kan en niemand je dit hier kwalijk neemt.

Meiden, misschien tot binnenkort eens in Gent.

Ik moet het nu kort houden, want mijn baas loopt hier rond.
Liefs,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2007, 20:41   #60
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
gisteren trekvrij geweest en vandaag tot op nu ook nog niet getrokken. Ik voel me goed en ik hou mezelf steeds de wijze woorden van bolleke voor.
Dus meid, je ziet dat het me zeker geraakt heeft.

Hoe is het met jullie allemaal?
ilseke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
terug van weggeweest N_tas TTM - Algemeen 4 12 augustus 2006 17:38
terug uit vakantie, goed nieuws.. bolleke TTM - Algemeen 10 4 augustus 2006 11:45
terug van weggeweest Kristel TTM - Algemeen 15 26 juli 2006 11:20
Mijn ervaringen met haarspecialisten en hun haarwerken. Chris Haarwerken 12 26 juni 2005 23:24
Ik ga naar Miami Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 4 27 februari 2004 17:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.