Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 februari 2004, 09:15   #46
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hey Fara

Nee, je hoeft echt niets te doen, gewoon aanschuiven op de zetel (zoals vorige keer ). Ik heb nog twee extra mensen die ook komen... Vlindertje (was hier vroeger ook op het web) en nog een meisje dat al bij mij op bezoek is geweest maar niet op haarweb zit. Ze wou er bij bolleke bij zijn maar was toen ziek.

Nog kandidaten voor een gezellige middag?

Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2004, 09:21   #47
Daphne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Locatie: België, Gent
Berichten: 26
Joehoe

Amaai zeg dat wordt een fameuze bende!!
Als we het aantal kennen van de mensen die komen,
kunnen we ons misschien allemaal eens voorstellen.

Voor mij persoonlijk zal het vreemd zijn,
al die vreemde mensen en toch iets gemeen hebben.

Daphne is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2004, 21:13   #48
eline
Disasterpiece
 
eline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2003
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 89
Kim, wou u toch ff bedanken omda gy de bijeenkomst bij u thuis doet. Hopelijk zijn er snel concrete afspraken dan kan ik 21maart zeker vrijhouden!!!!!!!
Hopelijk komen er genoeg mensen, maar nu ook niet te veel, zodat het gene beestenboel word he

Groetjes Eline
eline is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2004, 09:03   #49
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hi Eline

Voor mij was de afspraak al concreet. Zondag 21 maart om 14 uur bij mij thuis. Laten we de tijd afbakenen tot 18 uur ofzo maar het mag van mij ook langer duren, hoor... Eventueel kunnen we daarna nog iets samen gaan eten, we zien wel...

Aangezien ik geen zin heb om iedereen personal messages te sturen, is dit mijn adres

Pauwenlaan 29
2660 Hoboken- Antwerpen
tel. 0474 291 021

--> op het bovenste belleke duwen, anders zit je bij mijn grootouders

Ik kan mensen gerust van de tram komen afhalen, geen probleem...

Nog vragen? Stel ze gerust!
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2004, 09:30   #50
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
ik heb idd enkele vraagjes!
welke tram of bus is het beste?
vanuit Centraal of Berchem?
waar op- en afstappen?
hoe wandelen?

alvast bedankt voor de gastvrijheid!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2004, 11:28   #51
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Tram 2, 4 en 12 hebben hun eindhalte naar Hoboken. Je moet dus enkel in de juiste richting opstappen. De dichtste halte bij mijn huis is tram 12.

Je kan ook de trein nemen tot in Hoboken (halte Polderstad). Dat is de makkelijkste oplossing maar er rijden er niet zo veel (per uur 1 trein). Buslijn 52 a komt in Polderstad aan (een wijk in Hoboken).

Vanuit tram 12 kan ik je naar mijn huis sturen, je loopt langs de school (het atheneum), dit is de Krijgsbaan en de eerste straat rechts is mijn straat.

Als je met de trein of met de bus komt of met tram 2 en 4, zal je me moeten bellen zodat ik je kom ophalen want dat is te moeilijk om uit te leggen.

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2004, 12:51   #52
Isabelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2002
Berichten: 40
Hey iedereen

Als het nog mogelijk is, kom ik ook graag naar de ontmoeting in Antwerpen bij Oilily. Ik werk op zondag normaal thuis, maar ik probeer een dagje vrij te krijgen. Is het goed als ik zo vlug mogelijk iets laat weten?

Vele groetjes,

Isabelle*

P.S. Ik zou ook van Gent komen, kan ik eventueel samen met andere uit Gent vanuit Gent Sint-Pieters vertrekken? :-)
Isabelle is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2004, 13:42   #53
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hey Isa

Natuurlijk ben ook jij van harte welkom. Er zijn mensen die vanuit Gent komen, misschien kun je dan samen afkomen?

Ik weet niet of je nog contact hebt met Ilseke? Zij is natuurlijk ook altijd welkom...

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2004, 23:56   #54
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Hoi allemaal.

Leuk om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn en elkaar dus gaan ontmoeten.
Ik hoop dat jullie een leuke dag gaan hebben, ondanks het feit dat het om de TTM draait.

Enne Oilily(Kim), ik heb je een PM gestuurd, wil je er eens naar kijken ;-)

groetjes van Monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2004, 17:48   #55
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
Voor Kim en alle andere meiden natuurlijk ook

ik lees hier nog dikwijls mee hoor , alleen heb ik niet zoveel te zeggen. Met mij gaat het allemaal goed, ik ben nog steeeds nagenoeg plukvrij (er sneuvelen er toch een stuk of 5 per dag)
Maar zolang ik ze niet opeet (sorry, klinkt vies) kan ik de lokroep om door te gaan weerstaan.

Ondertussen heb ik een heel weelderige haardos gekregen (echt waar, mijn haar is stukken dikker dan vroeger en ik heb krullen gekregen daar waar het vroeger zo steil was als het maar kon zijn ) Krijg zelfs al complimenten om mijn haar. Stel je voor!
Ik weet, toen ik 2j geleden bij de bijeenkomst was, mijn haar er ook al deftig uitzag, maar het is echt ooit anders geweest. Ook ik heb kale plekken gehad op mijn achterhoofd en zat mijn schaamrood op mijn kaken als de kapper mij hier op wees. Ook ik heb haarstukjes gedragen om toch voller haar te hebben.

Dus, lieve meiden, geef niet op! Ook jullie kunnen het TTM-monster terugdringen! Ik denk dat het een utopie is om te denken dat je er definitief vanaf bent, maar je kan het onder controle houden! Echt waar!!!!

En voor mij heeft gedragstherapie en analyse dus geholpen. Niet de eerste keer hoor, toen ben ik hervallen na 6mnd. Maar sedert maart 2002 lukt het mij dus om het plukken te beperken.
Maar ik blijf het herhalen, het TTM-monster blijft op de loer hoor!

Wat die bijeenkomst betreft. Ik weet het niet. Ergens wil ik wel komen om jullie een hart onder de riem te steken, maar ik heb ook schrik dat ik terug de gevoelens van TTM ga beleven en hierdoor ga verzwakken. Ik weet het, het klinkt nogal chaotisch, maar het is enkel een gevoel! Ik denk dat ik ga passen, maar zal wel proberen hier wat vaker te komen om wat peptalk te geven
Die bijeenkomst 2 jaar geleden heeft veel voor mij betekend en ik ben zeker dat ook jullie hier veel aan zullen hebben!

Als afsluiter wil ik het geheim van mijn TTM-controle meegeven:
RUST !!! Innerlijke rust! Dat moet je proberen te bekomen. Echt waar, ik heb echt een rust gevonden -ook al ben ik soms een stressbeest-, ik haal eens diep adem en ik kan er terug tegen. Klinkt simpeler dan het is! Maar eens je dit gevonden hebt...

Liefs,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2004, 23:05   #56
Bieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Berichten: 15
Zoals je me in een andere thread vroeg Oilily...
Weet nog niet of ik er goed aan doe om te komen. Ben bang dat de groep uiteindelijk wat groot uitdraait voor mij, zoals vorige keer bij Daniela. Dat heeft me toen toch overdonderd.

Heb het er momenteel erg moeilijk mee. Ook andere zaken in mijn leven lijk ik moeilijk vat op te krijgen. Dan wordt het allemaal soms wat veel als ik ook nog eens in dat TTM-potje ga liggen rommelen. Ben bovendien hypergevoelig, dan lijkt het soms of ik de zorgen van anderen er nog eens bij neem bovenop! Hoop dat je dat niet te egoistisch vindt maar 't is bij momenten soms echt hoofd boven water houden.

Als je 't niet erg vindt bekijk ik het het moment zelf. Heb erg veel ups en downs. In een goeie periode kan het best wel verrijkend zijn. Alleszins bedankt voor de uitnodiging!
Bieke is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2004, 08:26   #57
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Bieke

We zijn momenteel met 9 personen, als iedereen komt. Je ziet zelf wat het beste voor je is. Ik vond het altijd verrijkend, bijeenkomsten, omdat ik me nog goed herinner van 'me helemaal alleen op de wereld te voelen met ttm'... Ik neem je natuurlijk niets kwalijk, je ziet wat het beste is voor jou... Je bent welkom, een stoel meer of minder is snel gepakt.

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2004, 14:47   #58
Isabelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2002
Berichten: 40
Hey iedereen,

Sorry dat ik nog niets laten weten heb ondertussen, maar ik kan ook komen zondag. Kan ik er nog bij Kim? Voor de mensen die vanuit Gent vertrekken, kunnen wij eventueel afspreken?

Vele groetjes,

Isabelle
Isabelle is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2004, 14:58   #59
eline
Disasterpiece
 
eline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2003
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 89
Ik merk dat er veel mensen zijn dat met de trein komen. De meesten zullen aan komen in Antwerpen Centraal veronderstel ik. Aangezien dat sommige mensen mss niet goed meer gaan weten welke tram en waar enzo. Ik woon zelf in het Antwerpse en wil gerust de mensen van de trein halen om dan samen naar Kim met de tram te gaan indien dit mss makkelijker is voor sommige.

Het is maar een dienst die ik aanbied he

Eline
eline is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2004, 09:21   #60
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Tuurlijk Isabelle... Ik had je al op mijn lijstje gezet
Oilily is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.