Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 april 2002, 21:11   #31
lotte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 134
carpolen;

hoi wendy, ik woon niet zo ver van jou vandaan dus je kan dan wel met mij meerijden, en diable[welkom overigens] als je ook uit die buurt komt, jij ook,natuurlijk
groetjes lotte.
lotte is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2002, 21:52   #32
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Exclamation ontmoeting!!!

Hoi allemaal,

Na (telefonisch) overleg met Monique doen we nog eens een poging om een bijeenkomst te organiseren;

NIEUWE DATUM;
Zondagnamiddag 26 mei in Den Bosch.

Graag reacties, wie komt, wie kan niet, wie durft niet...
Het zal natuurlijk nooit voor iedereen lukken, maar waar we allemaal achter staan, moet toch te realiseren zijn, niet?

Groetjes, bolleke
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2002, 22:05   #33
lotte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 134
ontmoeting

bolleke, toppie!!! De 26 e kan ik en kom ik!!!
GROETJES LOTTE.
lotte is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2002, 03:18   #34
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Het staat genoteerd!

helaas toch een klein beetje gekrabd vandaag; dus geen ijs. Maar ik ga volhouden! Het ging al beter! En ik weet nu dat de neiging sterker wordt naarmate de dag vordert. Mijn hoofdhuid jeukt.... Dus ik geef maar even toe aan mijn vraatzucht om afgeleid te zijn jeej slagroomsoesjes!
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2002, 07:58   #35
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
26 mei

voor mij is 26 mei ok!
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2002, 09:45   #36
Wendy'83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2002
Berichten: 13
Thumbs up bijeenkomst!!

hoi allemaal,

ik wil wel komen op zondag 26 mei alleen had ik een vraag:
als jullie het liever niet willen wil ik hier ook graag antwoord op
namelijk of mijn vriend samen met mij mag komen en dat is om de reden dat hij bij mij probleem heel erg betrokken is en voor hem kan het dus ook een stukje steun zijn en weten dat ik niet de enige ben. ik zou het erg fijn vinden, laat het me snel weten.

liefs Wendy
Wendy'83 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2002, 11:53   #37
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Ik heb er ook over nagedacht om mijn vriend mee te nemen maar ik heb besloten om dat niet te doen, omdat ik dit probleem toch zelf op wil lossen en omdat het me sowieso al heel onwennig lijkt om daar tegenover elkaar te staan. Als er dan andere mensen bij zijn zonder ttm, hoe betrokken ze zich ook voelen, denk ik dat ik toch dichtklap. Ik durf me nu te uiten omdat ik weet dat jullie me begrijpen, maar bij mijn eigen vriend is dat al minder, laat staan bij iemand anders haar vriend. no offense maar het is al best wel een stap om naar zo'n meeting toe te gaan....
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2002, 12:08   #38
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
hallo ttm-ers,

Wat fijn om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn.
Dus 26 mei gaat het worden!!!!!
Ik tel nu al 6 ttm-ers die gaan komen, er kunnen en mogen er nog meer bij hoor!
Mocht het heel druk gaan worden dan ga ik er een ruimte voor afhuren, maar daar komen dan wel wat kosten bij kijken, die we dan met zijn allen kunnen dragen, is dat okee?
En als het zover gaat komen dan moeten we het er even over hebben, wat drankjes en evt. hapjes betreft, okee?
Laat even horen wat jullie hiervan vinden tot nu toe.
okee, succes weer vandaag met de strijd tegen ttm, groeten van monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2002, 12:09   #39
eus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2002
Locatie: south-east of holland
Berichten: 219
Dag allemaal,
26 mei, in de namiddag, kan ik ook.
Dit is 1 dag na mijn verjaardag; misschien wel symbolisch om een nieuw levensjaar, met een nieuwe ontmoeting te beginnen.
Wat betreft het meenemen van partners en dergelijke naar de bijeenkomst heb ik dubbele gevoelens. Van de ene kant denk ik; ja, da's een goed idee, zodat de ttm meer naar buiten wordt gebracht en de partners ook wat steun en info krijgen.
Anderzijds staat het me een beetje tegen, misschien omdat ik het zowieso al spannend vind om een hele nieuwe groep mensen te ontmoeten, en dan ook nog vrienden/partners. Misschien wordt dat wat veel?
Lieve groet eus.
eus is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2002, 12:14   #40
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
hoi Eus en de anderen,

Beste Eus,
tot nu toe is er maar een onder ons geweest die het erover had om de vriend mee te nemen, en daar is ze nu vanaf gestapt.
Ik kom alleen, omdat mijn vriend gewoon op moet passen, je hebt gelijk als je zegt dat het al spannend genoeg is om een heel groep mensen te ontmoeten. Dat heb ik zelf ook, maar ik denk ook dat het beter is al we zo'n eerste keer alleen als ttm-ers onder elkaar zullen zijn. Dat is voldoende.
Maar wie ben ik, wat vinden de anderen ervan?
Doeii monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2002, 14:09   #41
karin_68
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2002
Locatie: Antwerp- Belgium
Berichten: 98
partner of niet

Beste allen,

Alhoewel ik waarschijnlijk niet naar de bijeenkomst kom, wil ik (na de vraag van Monique) toch wel even mijn gedacht over partner of niet.

Ik kan begrijpen dat als er mensen zijn die hun partner enorm betrekken bij hun ziekte dat zij deze erbij willen, doch, ... de kracht van zulk een ontmoeting zou voornamelijk moeten kunnen geput worden uit het feit dat lotgenoten onder elkaar met elkaar spreken. Mensen die op dat punt hetzelfde voelen.
De partner mag dan nog zo goed meevoelen, maar echt hetzelfde gevoelen, en dezelfde ervaringen op dat gebied kent die persoon niet.
Ik denk daarom ook niet dat het een erg goed idee is om partners er direct bij te betrekken.
Het zou voor de andere ttm-mensen een rem kunnen zijn.

ik hoop dat ik met deze mening niet iemand voor het hoofd stoot, het was namelijk niet de bedoeling er iemand eme te kwetsen.

vr. gr.
__________________
karin-belgië
karin_68 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2002, 19:27   #42
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Ontmoeten.

Hoi allemaal,
Ik ga proberen 26 mei te komen. Als ik de oppas e.d. rond kan krijgen. Alleen vind ik het jammer dat het op een zondag is, zelf heb ik niet echt veel met de zondag, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die daar wel moeite mee hebben. Maar goed zo zal er altijd wel wat zijn....... Het lijkt me wel weer ontzettend leuk.
groetjes Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2002, 19:36   #43
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Iemand meenemen;

Sorry, was ik nog vergeten. Eerlijk gezegd vind ik dat een ieder dat voor zich moet kunnen bepalen of je iemand al dan niet mee wilt nemen. Als ik naar mezelf kijk; ik ben wel een hele dag onderweg en vind het dan ook wel fijn om iemand bij me te hebben alleen al zou het om het reizen zijn. Nu moet mijn man toevallig werken dus ik zal alleen moeten gaan en hij heeft er ook niet echt behoefte aan om er direct bij te zijn. Maar zijn er die daar wel behoefte aan hebben, de meeste partners zijn er ook vrij nauw bij betrokken. Ik vind persoonlijk wel dat ik makkelijker kan praten en wat vrijer ben als ik alleen ben, je hoeft dan niet om je partner te 'denken'.
nogmaals groetjes Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2002, 21:27   #44
lotte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 134
partners

ik heb makkelijk praten, want ik betrek niemand in mijn ttm.maar daarom zou het inderdaad juist voor mij een beetje moeilijker worden.Je staat er al alleen voor,kan ik eindelijk onbeschaamd met lotgenoten onder ogen komen,staat de partner erbij.
wat kosten etc. maakt me niet uit.ik hou hier rekening mee,laat maar horen.
groetjes lotte.
lotte is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2002, 00:08   #45
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Ja, ik snap dat het voor sommigen fijn is om de partner mee te nemen, maar bedenk je eens hoe het voor anderen is om zo'n partner er bij te hebben. Ik ben zelf liever alleen met ttm-ers...
Diable is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.