Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 september 2004, 14:37   #1
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
Smile afspraak in belgie?

hallo iedereen!

ik wilde is horen of er misschien mensen uit belgie (liefst in omgeving antwerpen) nog eens tijd wilde maken voor een bijeenkomst?
bij de vorige afspraken las ik elke keer enkele dagen na de afgesproken dag dat jullie hadden afgesproken en sindsdien zie ik er echt naar uit om jullie is te ontmoeten, ik denk dat dit me goed zou doen.

denk er is over na en laat maar iets weten
liefs
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2004, 16:02   #2
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Dag Tinneke

Ik wil gerust nog eens samenkomen in Antwerpen. Ik ga eerst anderen laten reageren. Als jullie geen plaats vinden mag het natuurlijk bij mij thuis gebeuren maar het is omdat ik er al twee bijeenkomsten bij me thuis heb opzitten dat er misschien wel anderen hun huis/appartement eens ter beschikking konden stellen.

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2004, 20:57   #3
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Ik vind omgeving Antwerpen ook wel goed. Inderdaad, Oilily, jij hoeft echt niet weer gastvrouw te zijn. Het lijkt mij ook goed mogelijk dat we op een 'neutrale' plek afspreken, zoals een rustig café. Bv in Antwerpen de ViaVia, het reiscafé (nabij Conscienceplein): je hebt daar een heel grote bovenverdieping en volgens mij kun je daar wel met een groepje rustig praten.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 12:05   #4
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hallo allemaal

fijn dat er al een paar mensen reageerden, ik zou heel graag iedereen bij mij thuis uitnodigen maar aangezien ik terug thuis woon en hier eigenlijk altijd volk is, is dat praktisch onmogelijk. maar idd 'viavia' is een goed idee, je kan dat zaaltje zelfs gratis huren (denk ik) als we een hoop mensen bijeen krijgen zou dit wel super zijn.

we wachten nog even af en dan bekijken we het is

groetjes
tinneke
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 21:47   #5
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi,
Ik vind het ook een beter idee om ergens 'neutraal' af te spreken.
Op die manier zie ik het zelfs zitten om regelmatiger samen te komen.
Ik weet héél zeker dat lotgenoten ontmoeten helend werkt, beter zelfs dan pillen of peuten!
Dus, 'ViaVia' ken ik niet, maar wil ik heel graag leren kennen!
Wie stelt een datum voor?
Tot ziens dan maar!
Bolleke (Daniëla)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2004, 08:31   #6
peterkonrad
Banned user
 
Geregistreerd: 28 november 2003
Locatie: Oostende
Berichten: 31
zee

Hallo iedereen,
Misschien kom ik ook, maar door mijn drukke agenda is het niet altijd zo eenvoudig naar Antwerpen af te zakken. Indien jullie graag eens uitwaaien aan zee blijft mijn aanbod voor een vergadering in Oostende ook geldig. In het hotel hebben wij genoeg zalen…
Groetjes koenraad
peterkonrad is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2004, 10:30   #7
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Vergaderen lijkt me een groot woord
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2004, 12:32   #8
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
zee of stad

hallo allemaal

misschien moeten we eerst beslissen welke dag en dan kijken wie kan om zee of stad te beslissen, voor mij maakt het niet uit, stad is dichtbij, zee is wel leuk...
eum, een datum, zondag 31 oktober?
zodra we wat meer weten wil ik gerust is bellen naar viavia om te horen hoe het juist zit met dat zaaltje (hoeveel pers min, kosten...)

ik kan al niet wachten tot er een bijeenkomst is!
groetjes en veel liefs
tinneke
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2004, 13:19   #9
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Oké, laten we de koe bij de horens vatten ... 31 oktober lijkt me prima.
't Zeetje is nogal ver...
Misschien beter voor de volgende bijeenkomst? Als we elkaar wat beter kennen kunnen we dan een daguitstap maken, heerlijk wandelen aan de zee, met de haren in de wind en ons geen bal aantrekken van de kale plekken die dan zo zichtbaar worden!!!
Nou, Tinneke, we zijn al met twee!
Groetjes, Bolleke (Daniëla)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2004, 09:34   #10
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hallo!

Ik ben ook akkoord voor 31 oktober en de zee lijkt me leuk maar misschien dan best voor een volgende uitstap. Het mag evengoed bij mij thuis. Misschien is dit voor anderen een minder grote drempel dan een café. Ik weet het niet. Ik heb de indruk dat je in een café minder 'vrij' kan praten. Dus, als er niemand anders het thuis wil organiseren, wil ik dat wel doen...
Dan is het in Hoboken te doen. De Nederlanders zijn natuurlijk ook van harte welkom. Partners houden we liefst thuis, tis maar dat het geen hele overrompeling is bij mij thuis en ik wil het zo laagdrempelig mogelijk houden.

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2004, 20:39   #11
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
Question

hoi hoi,

Ik zie de ontmoeting best wel zitten en wil daar gerust tijd voor maken, maar moet wel werken 's zaterdags van 12 tot 15 uur. Waar maakt mij niet zooveel uit. Ik ben dus al nummer 4 zeker.
Ik had wel nog enkele vraagjes. Ik ben 'maar' 18 en wou vragen of er nog mensen van mijn leeftijd bij zouden zijn?
Ik heb ook nog een ander vraagje. Mijn vriend wil dus leren over TTM en zou daarom graag meekopmen. Ook wel een beetje voor mij omdat ik nog nooit lotgenoten heb ontmoet. Een beetje de bekende houvast toch nog hebben. De vraag is dus of hij mee zou mogen komen? Als jullie liever hebben van niet, zou ik dat ook wel begrijpen hoor.

Tot dan waarschijnlijk é.

xXx Nerakje xXx
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2004, 22:19   #12
eline
Disasterpiece
 
eline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2003
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 89
Thumbs up

hey iedereen, al een heeeeeeeeel tijdje geleden dat ik hier nog geschreven heb maar heb alles wel op de voet gevolgd. momenteel ben ik weer bezig met een herstelfase en heb ik mijn haar terug heel kort. Ik zou een bijeenkomst zeker zien zitten. Aan zee zou eens wat anders zijn, ik hou 31/okt al zeker en vast vrij.

En Nerakje, ik ben 'ook maar' 18 hoor.

Groetjes Eline
eline is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2004, 12:51   #13
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
super, ik zie echt al uit naar de bijeenkomst!
ik ben 24, dus je moet je echt niet jong voelen ofzo hoor!
ik zal dit weekend viavia is contacteren, gewoon is horen hoe dat zit. ik weet zeker dat het een zaaltje apart is dus voor mensen die geen zin hebben om tussen ander volk te zitten, is dat al opgelost...
o ja, nerakje, de 31e is op zondag (of zit ikzelf nu helemaal verkeerd???!!)
groetjes
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2004, 16:24   #14
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
Hey hey'

T' is ne zondag hoor, maar 't was maar voort geval er nen anderen datum zou komen.
Is da nu eigenlijk goed da ik mijne vriend dan zou meenemen??

Dikke kussen
Nerakje
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2004, 11:10   #15
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Ik probeer die dag ook vrij te houden maar zit nog met een verhuizing. Maar ik zou er heel graag bij willen zijn want ervaar zo'n ontmoeting als iets positiefs. Aan zee zou ook leuk zijn, kunnen we nog een strandwandeling maken, lekker uitwaaien... De ViaVia vind ik nog altijd een optie; een neutrale plaats waar we toch rustig kunnen zitten.
Voor de rest: ik ben ook maar 24...
Vriendje of partner meenemen is dan weer iets waar ik eerlijk gezegd wat bezwaar tegen heb. Het zou ons TTM-ers misschien wat kunnen belemmeren om vrijuit te praten. Vooral over de 'plastische' kant (het rare plukritueel enzo), het schaamhaar uittrekken,... Ook voor jezelf lijkt het me goed om eens 'alleen' onder TTM-ers te zijn. Anders klamp je je te hard vast aan je vriend misschien, en durf je ook niet alles te zeggen uit schrik dat het voor hem te hard aankomt of hij het niet zal begrijpen. Dan laat je hem beter Bollekes boek lezen, in zijn eigen tempo. Vind ik althans, ik weet niet wat de anderen zeggen.
Jente is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zijn er hier jongens of meisjes van België tinny AA bij kinderen 14 16 mei 2005 22:43
Propecia in België Joe1982 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 13 januari 2004 21:54
Haaruitval in België jaap AGA - Algemeen 0 16 maart 2003 23:22
Artikel (België): Vandenbroucke verhoogt terugbetaling pruiken Chris Haarwerken 14 29 oktober 2002 21:22
Eerste berichtje ... uit België karin_68 TTM - Algemeen 19 6 maart 2002 23:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.