Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 oktober 2004, 13:09   #31
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hallo allemaal

joepie, is even geen les (vanavond weer wel, bha) dus hier nog is kijken hoe het met iedereen is.

zullen we de bespreking bij mij doen? bij kim is het al enkele keren geweest, die zal ook wel is gewoon ergens willen aankomen, gaan zitten en verder niets doen! ik zie het zitten om het bij mij thuis te doen, no problem!
dus als dat voor iedereen past hebben we een afspraak...
ik zal alvast mijn adres geven

barnkrachtstraat 19
2170 merksem

zijstraat bredabaan
als de ring al terug open is (wishful thinking) is het afslag sportpaleis en anders afrit schoten, brasschaat...

voor verdere uitleg kan je het hier vragen, mailen (tinnekevoet@yahoo.com) of bellen 0474/662/340

als de afspraak bij mij door kan gaan natuurlijk hé!
haha, ik zal al massas nootjes gaan rapen zodat niemand aan zijn haar moet trekken en we 'en masse' nootjes kunen pellen!

lieve groetjes
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2004, 14:43   #32
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Allright! Ik ga akkoord. Om hoe laat had je dat gezien? 14 uur, zoals onze afspraak in via via... Heb je nog wat nodig, maw moeten we iets meebrengen? Cake, drinken...??

Cu then..
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2004, 15:23   #33
zazje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2002
Locatie: Brussel
Berichten: 32
Wauw!!! 18-jarige!

ik die dacht dat ik hier als enige ronddwaalde als verloren 18-jarige... dit doet zo deugd om dit alles te horen.. (na zoveel jaar hier rond te surfen..)
Ik woon sinds kort ook in antwerpen.. zit hier dus op kot.. en wil ook héél graag komen naar de bijeenkomst!
liefs,
zazje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2004, 20:13   #34
eline
Disasterpiece
 
eline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2003
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 89
Bij Tinneke is ook goed voor mij, moet ik niet zo ver rijden van bij mij thuis. Het uur maakt niet uit, spreek maar iets af. 14u zoals andere keer zou goed zijn. Ik ben al zeker aanwezig
Als we iets van knabbels moeten meebrengen zeg je het maar he.

Greetz Eline
eline is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2004, 20:21   #35
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
Hey hey,

Deze mede 18-jarige komt zeker en vast ook ze. Hoopte dat het al zover was. Kijk er echt al weken naar uit.
Als we iets moeten meebrengen, gelieve dat dan te laten weten en laat die nootjes ook maar komen!!
'k Zie het helemaal zitten. Heb voor één keer eens hoop dat ik eens vlot nieuwe vrienden zou maken . Ik voel me hier altijd een beetje thuiskomen en zeker nu ik weet dat ik niet het jonge, onervaren meisje ben. Der zijn er nog. Ghihi.
Voor die lift da zie ik helemaal zitten ze. Mijn vriend zo nie want ze moesten mij eens kidnappen ofzo. Ge ga mij toch nie kidnappen é?

Tot dan lieve schatten!!
xXx Karentje xXx
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2004, 21:48   #36
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hallo Allemaal,

Ik ben een tijdje aan het twijfelen geweest of ik wel of niet zal komen.
Ik heb besloten mits het kan en mag en er nog ruimte is en het is enigzins te doen met met openbaar vervoer dat ik dan wel wil komen.

Het lijkt me gewoon heel erg leuk om jullie te ontmoeten.

Ik woon alleen wel in Amsterdam. Ik neem aan dat ik de trein naar Antwerpen moet nemen, maar daarna weet ik het echt niet hoe ik verder moet.

Maar ja eerst maar eens afwachten of er nog een plekkie vrij is dan kan ik daarna altijd nog wel verder uitpuzzelen hoe ik er moet komen.

Ik hoor het wel.
Voor straks slaap lekker.

Groetjes Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2004, 13:20   #37
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
iedereen welkom

hallo allemaal

het doet goed om te lezen dat iedereen zo enthousiast is, dat geeft me tegelijkertijd moed tegen de ttm.

iedereen is welkom, stoelen genoeg in huis en als we echt met veel zijn, dan zitten we maar lekker warm tegen elkaar! gezellig!

wie wil mag natuurlijk altijd iets lekkers meenemen maar ik zal zelf ook wel voor wat zorgen hoor, maar als er natuurlijk echte cake-experts zijn... neem maar mee!

liesbeth, ik wil je gerust op het station komen halen, als je tegen 13h daar kan zijn (je moet maar is naar de uurregeling kijken) dan pik ik je op en nemen we samen de bus naar mij thuis...

dit is natuurlijk ook voor anderen die met de bus komen en de weg niet goed weten, dan kunnen we samen afspreken.

14h is perfect en wie later wil komen, komt gewoon later, geen probleem.

moest het nog een probleem zijn voor iemand om bij mij af te spreken, laat het op tijd weten dan kunnen we nog snel nieuwe afspraken maken;
bolleke, wat denk jij? en kim, is het voor jou ook ok?

we zijn nog niet bijeen gekomen maar het is nu al een stimulans om niet te trekken (of toch minder) joepie!

veel liefs
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2004, 13:21   #38
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
oeps ik was te snel

sorry kim, ik had je even over het hoofd gezien, voor jou was het al ok..;

dikke x
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2004, 13:41   #39
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
voor liesbeth

ik ben even heel ijverig geweest en heb is gekeken op de uurregeling van de trein...

ik heb van a'dam centraal naar antwerpen centraal gekeken en er is een trein om 10,32 en dan ben je er om 12,32... juist hetzelfde een uur later.
die is het kortste en dan moet je niet overstappen.
misschien moet je die van 11,32 nemen dan ben je er om 13,32, dan zijn we met wat geluk om 13,50 bij mj thuis. perfect!

voor de anderen: neem anders iets na 14h bij mij, voor alle veiligheid... vanaf 14,05 zullen we zeker bij mij thuis zijn maar normaal gezien moet het geen probleemm zijn.

liesbeth, je ziet maar welke trein je neemt (er waren er ook nog andere maar die duurden bijna een uur langer en met overstap)

veel liefs
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2004, 15:06   #40
vleervlinder
HaarWeb lid
 
vleervlinder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juli 2003
Locatie: Menen
Berichten: 118
'k Ga mijn schrijfsels wa simpeler en korter moeten maken he Oilily.
En kikker tekenen is iets dat hier totaal los van staat... een vriendin had gevraagd of ik haar doopjas wou 'versieren' en nu heb ik er natuurlijk ne gevleugelde froggie op getekend.
I.v.m. die bijeenkomst... tja we zien wel. Vandaag zie ik het weer helemaal zitten, maar vandaag is morgen al voorbij. Allee, 't is te zeggen, dan is 't gewoon een andere vandaag. (daar gaan we weer met moeilijke uitleg hehe )
Hanging by a moment he...
Enneuh, van die halloween-kleren, ik vind da wel een goei idee! Stoerheid alom.
't Is er geen uur voor, maar nu kruip ik in mijn bed. *geeuwt overdreven*
Slaapwel!

Vleervlinder
vleervlinder is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2004, 15:54   #41
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Dat vandaag morgen ook vandaag is, dat wist ik gisteren en vandaag ook al. Zie dus maar da ge elke vandaag zoiets hebt van 'Ja, ik kom wel even naar Merksem om mede-ttmers te ontmoeten, gezellig!
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2004, 19:36   #42
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
Hey,


Ik ben helemaal nie aardrijkskundig ingesteld en ga dus ook naar het station komen. Anders ag ik nooit aankomen bij u thuis 10, maar hoe gaan wij elkaar dan herkennen?

xXx Karentje xXx
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2004, 20:59   #43
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Oké, effe een voorstel;
Bij de bijeenkomst vorig jaar bij mij thuis was ik nogal zenuwachtig, wou alles goed voorbereid hebben en zo...
Daarom stel ik voor (om 10 te ontlasten) dat ik langs het Centraal Station rijd en daar diegenen oppik die met de trein komen. Op die manier hoeft Tinneke zich geen zorgen te maken dat er misschien mensen voor een gesloten deur zouden staan (want met het Antwerpse verkeer kan je niets meer deftig plannen!).
Houd er dan wel rekening mee dat jullie buitenkomen aan de kant van de Pelikaanstraat (staat aangegeven in het station). Bij het buitenkomen is een standplaats voor taxi's. Aan de overzijde van de straat is parkeerplaats voor politiecombi's. Op geen van beiden mag ik staan, maar ik doe het toch (waar er plaats is)
Hoe herkennen?
Simpel: donkerblauwe Peugeot Partner (ietske aan de vuile kant), ikke achter 't stuur: héél kort geknipt, bovenaan nog een beetje dunbehaard (laatste terugval eind juni, begin juli )
Een uur spreken we nog af, hangt af van wie/wanneer toekomt.

Tinneke, is dit goed voor jou?
Groetjes, bolleke (Daniëla)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2004, 11:41   #44
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
super

wauw bolleke, echt super dat je dit wil doen... ik was gisteren trouwens al aan het denken wat ik me nu weer allemaal voor stress aan het binnenhalen ben... gelukkig had jij dit ook door. ik werd nu al zenuwachtig, haha!

ok, dan is het dus gewoon rond 14h bij mij want idd in antwerpen is tegenwoordig niets meer zeker!

ik hoor het wel als iemand wegbeschrijvingen nodig heeft!

lieve lieve groeten
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2004, 13:04   #45
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hallo Tinneke,

Super dat ik ook kan komen
Bedankt voor het uiitzoeken van de treintijden en je aanbod om te halen. echt tof.

Daniela,

Ik neem je aanbod graag aan om met je mee te rijden vanaf het station. Ook erg tof.
Het tijdstip hoor ik dan nog wel.

Ik heb er echt veel zin in. lijkt me heel leuk en gezellig.

En tinneke als ik nog iets mee moet nemen dan hoor ik het wel van je.

Hartelijke groetjes

Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zijn er hier jongens of meisjes van België tinny AA bij kinderen 14 16 mei 2005 22:43
Propecia in België Joe1982 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 13 januari 2004 21:54
Haaruitval in België jaap AGA - Algemeen 0 16 maart 2003 23:22
Artikel (België): Vandenbroucke verhoogt terugbetaling pruiken Chris Haarwerken 14 29 oktober 2002 21:22
Eerste berichtje ... uit België karin_68 TTM - Algemeen 19 6 maart 2002 23:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.