Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 februari 2020, 15:35   #16
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Door het extraheren van de Grafts worden er soms zenuwen geraakt. Dat veroorzaakt meestal de pijn en/of jeuk. Dat kan een tijdje aanhouden.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2020, 03:45   #17
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Hoi Laura.

Ik heb 2 haartransplantaties gehad bij dezelfde kliniek. Bij mijn eerste had ik zenuwpijn tot ongeveer 2-3 maanden na de operatie ( vooral snachts ). niet heel ernstig en ook geen medicijnen geslikt. Bij mijn tweede heb ik geen zenuwpijn gehad. heel vreemd dus maar wat ik wil zeggen is dat het vaak voorkomt. het zal vanzelf verdwijnen
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2020, 09:01   #18
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
Update dag 7

Vandaag mocht ik beginnen met masserend wassen van het transplantatie gebied. Er kwamen behoorlijk veel korstjes af met daarbij ook heel veel haartjes. Moet eerlijk zeggen dat ik wel even bang was dat er haarzakjes meekwamen
Het ziet er nu echt uit als een slagveld.

Pijn heb ik nog steeds snachts. Hoop dat het snel over is.

In de bijlage foto's. Het verschil in kleur etc komt door de belichting.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20200210_075739.jpg‎ (136,1 KB, 280x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20200210_075727.jpg‎ (128,4 KB, 204x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20200210_075708.jpg‎ (131,1 KB, 224x gelezen)
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2020, 16:31   #19
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
Korstjes

Ik heb dus voorzichtig gemasseerd met babyshampoo en het ziet er zo uit hoe het er uit komt. Is het normaal dat er zoveel haren meekomen en zijn dit echt wel alleen korstjes en ook geen haarzakjes? Omdat de korstjes zo raar in het midden van de haartjes zitten.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg korstjes.jpg‎ (16,5 KB, 247x gelezen)
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2020, 22:47   #20
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Na 2 dagen zitten de grafts al muurvast en kan er weinig meer gebeuren dus maak je niet druk.

Nu is de tijd om geduld te hebben. Vanaf 3 maand kun je vergroeid verwachten.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2020, 10:49   #21
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
Dag 8

Dankje voor je reactie. Was bang dat ik toch te ruig was geweest maar denk dat ik gewoon te bang ben

In de bijlage een foto van dag 8. Andere kant ziet er hetzelfde uit. Veel korstjes er al af, voelt echt als een opluchting.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20200211_094736.jpg‎ (63,5 KB, 238x gelezen)
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2020, 11:55   #22
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lauraa Bekijk bericht
Dankje voor je reactie. Was bang dat ik toch te ruig was geweest maar denk dat ik gewoon te bang ben

In de bijlage een foto van dag 8. Andere kant ziet er hetzelfde uit. Veel korstjes er al af, voelt echt als een opluchting.

Laura, ziet er allemaal goed en normaal uit. Alles loopt volgens de planning volgens mij. Ik nam vooral veel rust en veel drinken overdag, aangezien mijn slaap de eerste week echt bagger was.
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2020, 13:06   #23
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Dat ziet er mooi rustig uit inderdaad. Komt vast helemaal goed. Weet je de reden waarom ze je bij deze (eerste) behandeling maar 30-40% dichtheid konden beloven? Ik heb dat nog niet eerder gehoord, en lijkt me ook niet dat dit komt door een verschil in behandeling tussen man en vrouw? Ben daar erg nieuwsgierig naar. Succes met herstel!
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2020, 20:21   #24
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
@kalen=balen dit is door elke kliniek die ik heb benaderd tegen mij gezegd dus ik ging er vanuit dat dit normaal is. Ik weet niet meer precies waarom, of kan het je niet goed uitleggen in ieder geval. Wellicht dat iemand anders hier op het forum er meer over weet.

@rouz79 dat van slapen herken ik. Wordt voor mij nu ook iets beter puur omdat ik nu weer veel op mijn zij slaap, maar op mijn rug slapen is niet mogelijk vanwege de pijn.

Ik heb het idee dat de onderste rand een stuk roder is dan de bovenste (zie foto). Maar dit is lastig door mijzelf te zien. Ga de foto ook even doorsturen naar de kliniek.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20200211_191952.jpg‎ (53,6 KB, 216x gelezen)
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2020, 02:28   #25
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
2 maanden

Zit inmiddels op 2 maanden. Heb paar week geleden nog contact gehad met de kliniek omdat ik bultjes heb. Zij deden het af als puistjes. Nou zag ik een ander topic waar de TS ook last had van bultjes, waarbij wel gehandeld is naar een infectie. Voel me hier wel onzeker over ook omdat het nu al een paar weken is.

Verder geen klachten, het jeukt ook niet. Wel gaan de bultjes vanzelf open en komen er korstjes op, ik zit er absoluut niet aan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20200330_012432.jpg‎ (127,8 KB, 262x gelezen)
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2020, 16:21   #26
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Zeker niet aankomen ,je bent nu ongeveer op het tijdstip gekomen dat de groeifaze intreed en het resultaat zal snel volgen.Ook ik ervaar ( na 5 maanden)nog af en toe dat er zich zowel in het donor als het transplatatie gebied kleine infecties zijn met jeuk als gevolg maar na enkele tijd verdwijnen ze dus nogmaals niet open wrijven rustig laten betijen.Succes verder
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2020, 13:16   #27
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Zeker niet aankomen ,je bent nu ongeveer op het tijdstip gekomen dat de groeifaze intreed en het resultaat zal snel volgen.Ook ik ervaar ( na 5 maanden)nog af en toe dat er zich zowel in het donor als het transplatatie gebied kleine infecties zijn met jeuk als gevolg maar na enkele tijd verdwijnen ze dus nogmaals niet open wrijven rustig laten betijen.Succes verder
Dankjewel voor je reactie!
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2020, 19:14   #28
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
Nog niet heel veel zichtbaar helaas (zit ook nog maar net op maand 3)! Maar ik heb geen minoxidil gebruikt aangezien ik misschien daarop reacties had volgens de kliniek. Dus misschien dat het wat vertraagd kan zijn bij. Ik wacht gerust af tot maand 4 om te kijken hoe het er dan uit ziet, ik probeer er ook niet op te focussen en elke dag te kijken want dan ga ik toch geen verschil zien

Laatst gewijzigd door Lauraa; 7 mei 2020 om 19:17
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2020, 00:48   #29
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roger Andreas Bekijk bericht
Ben benieuwd, hoezo dachten ze dat je daar reacties op zou krijgen?
Ik heb het destijds niet hier vermeld omdat ik al redelijk wat updates had geplaatst, maar rond week 3 (vlak nadat ik met minoxidil was begonnen) kreeg ik een soort van uitslag in mijn transplantatie gebied. Op aanraden daar dus mee gestopt, uitslag ging ook weg.
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2020, 00:43   #30
Lauraa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2019
Berichten: 28
Geslacht:
4 maanden

Toch maar een update aangezien ik op de 4 maanden zit. Zoals jullie kunnen zien gebeurd er nog niet veel de paar losse haartjes die je ziet zijn haartjes die niet uitgevallen zijn. Ik weet dat het een kwestie van geduld is en dat het nog een lange weg is, maar het maakt me toch onzeker. Vooral als ik naar andere topics kijk waar wel duidelijk verschil is op 4 maanden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20200601_233801.jpg‎ (129,0 KB, 322x gelezen)
Lauraa is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
biparvar, fb clinic, haartransplantatie vrouw, ontevreden

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.