Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 september 2020, 17:00   #106
Harryhak
HaarWeb lid

Geslacht:
Top dat je dit zo gedetailleerd vermeld hier.
Daar hebben anderen echt iets aan.
Ziet er verder rustig uit en ik ben erg benieuwd hoe je groei zich laat zien de komende maanden.
Harryhak is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 14:43   #107
mjds
HaarWeb lid

Geslacht:
WEEK 9 (61e dag na HT)

Ik weet dat ik nog maar net 2 maanden verder ben en eigenlijk nog helemaal niet veel kan verwachten van mijn progressie. Toch lijkt het alsof ik al positieve ontwikkelingen ervaar.

Afgelopen zaterdag werd er tijdens mijn derde XL Hair behandeling weer gekeken naar mijn (hoofd)haar situatie en ik kreeg te horen dat mijn hoofdhuid er heel rustig en positief uitziet, omdat ze meestal zien dat het rond 2 maanden er nog wat rood uitziet.

Ik kan het niet laten om elke dag te kijken naar het transplanteerde gebied, dus ik zie zelf ook bijna geen drastische verschillen. Vanochtend na het wassen van mn haar viel het op één of ander manier wel op dat er toch al wat haar zichtbaar is, terwijl het nog nat is en ik normaal gesproken bij nat haar veel minder zie.

Hieronder wat foto's voor een indruk.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20200924_082324.jpg‎ (136,1 KB, 81x gelezen)
Bestandstype: jpg 20200924_082316.jpg‎ (136,7 KB, 62x gelezen)

Laatst gewijzigd door mjds; 24 september 2020 om 14:55
mjds is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 18:33   #108
Aver
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjds Bekijk bericht
Afgelopen zaterdag werd er tijdens mijn derde XL Hair behandeling weer gekeken naar mijn (hoofd)haar situatie en ik kreeg te horen dat mijn hoofdhuid er heel rustig en positief uitziet, omdat ze meestal zien dat het rond 2 maanden er nog wat rood uitziet.
Ik merk dat Visus haar patienten vaak terugroept. Dat is in principe goed, maar is dit kosteloos of heb je hier toentertijd extra voor betaald? Visus lijkt me namelijk nogal van de 'extra' behandelingen tegen betaling. Heb er mijn ogen laten laseren en mezelf ook een kulbehandeling laten aansmeren om beter in het donker te kunnen zien. Veel geld, weinig resultaat (is alleen maar erger nu, lol).
Aver is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 18:52   #109
twente85
HaarWeb lid

Geslacht:
Ziet er al goed uit keep going
Zit zelf nu in mijn 8e week na de HT zal binnenkort ook beginnen met een blog bijhouden.
twente85 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 11:04   #110
mjds
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twente85 Bekijk bericht
Ziet er al goed uit keep going
Zit zelf nu in mijn 8e week na de HT zal binnenkort ook beginnen met een blog bijhouden.
Thanks voor de opmerking @twente 85!
Ben ook benieuwd naar jouw ervaringen en ontwikkelingen in je blogs.
Oud 25 september 2020, 12:22   #111
mjds
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aver Bekijk bericht
Ik merk dat Visus haar patienten vaak terugroept. Dat is in principe goed, maar is dit kosteloos of heb je hier toentertijd extra voor betaald? Visus lijkt me namelijk nogal van de 'extra' behandelingen tegen betaling. Heb er mijn ogen laten laseren en mezelf ook een kulbehandeling laten aansmeren om beter in het donker te kunnen zien. Veel geld, weinig resultaat (is alleen maar erger nu, lol).
Zo ver ik merk zijn alleen de controles kosteloos. Tot nu toe pas twee controles achter de rug gehad (2 dagen na HT en 1 maand na HT). De volgende controle is 6 maanden na HT en de laatste 12 maanden na HT.

De reden waarom ik de afgelopen drie weken ben terug gegaan was vanwege de XL Hair behandeling, waarvoor ik betaald heb.

Vervelend dat je weinig resultaat merkt wat betreft de behandeling voor je ogen. In hoeverre overweeg je een HT ergens anders?
Oud 25 september 2020, 13:46   #112
Aver
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjds Bekijk bericht

Vervelend dat je weinig resultaat merkt wat betreft de behandeling voor je ogen. In hoeverre overweeg je een HT ergens anders?
Heb m'n HT bij Zantman Kliniek gehad. Voor een 2e ga ik wel ergens anders.

Voor m'n ogen ging ik twee jaar geleden naar Visus Oogkliniek. Is volgens mij hetzelfde 'merk' als de haarkliniek. Het laseren ging goed, ik zie scherp, maar ze proberen altijd te 'upsellen'. Dus nog een 'extra' behandeling erbij, om meer contrast te zien, beter in het donker te kunnen zien, etc.

Dat heb ik toen dus ook gedaan, maar niks van gemerkt. Het lijkt mij puur marketing. Een klant geeft al veel geld uit, en zal toch het maximale er uit willen halen, dus is imo veel vatbaarder voor die upsell-technieken waar klinieken dankbaar gebruik van maken. Denk aan vitamine-pakketten, dat ACELL gedoe waar ik veel over lees, en jouw XL-hair behandelingen.
Aver is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten