Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 februari 2005, 14:46   #31
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiWie
Ik heb zitten nadenken en verklaar mezelf gek als ik deze kans niet aanpak.
Als ik stop met roken heb ik in een jaar al een HT bij elkaar.
Albert wil je aub wat meer info geven over je ervaringen zoals het contact met de arts
welk hotel en het verloop na je HT.
En waren die 3 weken rust noodzakelijk of kon je al na 2 weken zonder pet naar buiten?
Het liefst met foto`s waar je uiteraard niet met je gezicht opstaat.
Maar het het deel van je hoofd wat behandeld is.
Kom op Albert vergeet jouw EX lotgevallen niet.
ja dat klopt ,maar je zit dan ook met dat verdomde litteken hé..
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2005, 21:14   #32
albertgroot
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2005
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
hoe gaat het met het litteken?
niet te veel trekken of last?
Heej jongens



sorry dat ik zo lang niks heb laten horen, maar met het litteken gaat het goed ik ben wel heel erg bang geweest dat er geen haar meer zou gaan groeien het voelde een beetje glad aan de linker kant maar hier komen nu ook stoppels en het litteken zelf is mooi glad, verder ben ik eergisteren nog bij de huisarts geweest ik heb nog best wat ontstekingen op de plaats waar geïmplanteerd is dit zijn bultjes die op de duur zullen verdwijnen zegt mijn arts het zijn net puisten en soms jeukt het ook een beetje de ene keer is het wat rustiger dan anders . Ik krijg ook steeds meer gevoel terug in mijn achterhoofd dit was in het begin behoorlijk raar en eng, het haar zelf is denk ik nu na twee maanden aan het doorzetten ik zie een paar stoppels hier en daar verschijnen maar nog niet echt veel, verder zijn er momenten geweest dat ik er bijna doorheen zat die bultjes die zo lang blijven het is gewoon fucking irritant als dat er niet zou zijn was er weinig aan de hand, niet iedereen heeft hier ook last van na een ht heb ik me laten vertellen, het enige wat ik hoop is dat dit alles en geloof me dat het niet niets is een ht op deze manier ik heb het nu mogen ervaren snel voorbij zal gaan maar dat is het dus allemaal ik wilt gewoon sneller dan dat het kan, het zal allemaal afhangen of ik tevreden zal zijn met het resultaat als dat goed is dan is dit het wel waard natuurlijk ik zal jullie hier op de hoogte houden hoor



Groetjes

Albert
albertgroot is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2005, 21:39   #33
albertgroot
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2005
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiWie
Ik heb zitten nadenken en verklaar mezelf gek als ik deze kans niet aanpak.
Als ik stop met roken heb ik in een jaar al een HT bij elkaar.
Albert wil je aub wat meer info geven over je ervaringen zoals het contact met de arts
welk hotel en het verloop na je HT.
En waren die 3 weken rust noodzakelijk of kon je al na 2 weken zonder pet naar buiten?
Het liefst met foto`s waar je uiteraard niet met je gezicht opstaat.
Maar het het deel van je hoofd wat behandeld is.
Kom op Albert vergeet jouw EX lotgevallen niet.
Ik ben in Istanbul bij hotel Gul geweest gewoon simpel 30 euro per nacht met ontbijt vlak bij de kliniek

Het contact met de arts is als volgt eerst door de telefoon de juiste persoon de rest spreekt bijna geen engels

Toen per email gezegd dat ik er aan kwam zaterdag en toen was ik er ook echt ben niet echt iemand die heel veel vragen stelt als ik iets doe dan zit het in me hoofd en doe ik het ook deze kliniek heb ik al een jaar of anderhalf gevolgd op het internet en tegen me zelf gezegd dat ik het daar zal laten doen, ze vonden het daar best wel raar dat ik alleen was had ik het idee



Verder heb ik geen camera als ik hem wel had dan had ik het ook niet gedaan ik ben wel bereid om het eindresultaat te laten zien hoor daar gaat het om
toch

na twee weken of eerder liep ik al zonder pet buiten



Groetjes

Albert

Laatst gewijzigd door albertgroot; 7 februari 2005 om 21:42
albertgroot is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2005, 01:13   #34
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albertgroot
Ik ben in Istanbul bij hotel Gul geweest gewoon simpel 30 euro per nacht met ontbijt vlak bij de kliniek

Het contact met de arts is als volgt eerst door de telefoon de juiste persoon de rest spreekt bijna geen engels

Toen per email gezegd dat ik er aan kwam zaterdag en toen was ik er ook echt ben niet echt iemand die heel veel vragen stelt als ik iets doe dan zit het in me hoofd en doe ik het ook deze kliniek heb ik al een jaar of anderhalf gevolgd op het internet en tegen me zelf gezegd dat ik het daar zal laten doen, ze vonden het daar best wel raar dat ik alleen was had ik het idee



Verder heb ik geen camera als ik hem wel had dan had ik het ook niet gedaan ik ben wel bereid om het eindresultaat te laten zien hoor daar gaat het om
toch

na twee weken of eerder liep ik al zonder pet buiten



Groetjes

Albert
hoe is en was je kaalheid ? kan je det vertellen..kalend bovenaan of enkel inhammen?
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2005, 10:40   #35
albertgroot
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2005
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo
hoe is en was je kaalheid ? kan je det vertellen..kalend bovenaan of enkel inhammen?
Hoi Cherifo

Ik heb behoorlijke inhammen en boven op de kruin een kale plek, maar voor mijn 37ste jaar wel een behoorlijke bos nog

Groetjes
Albert
albertgroot is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2008, 20:24   #36
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Talking transplantatie van 2725 grafts in istanbul

op 25 januari had ik een haartransplantatie laten doen in istanbul , toch geen klachten gehad, de arts zei me wel dat ik propecia/finasteride moest beginnen nemen om te voorkomen dat ik daar binnen 2 jaar terug zou staan om terug haar over te planten...

ik ben nu ver 5 maand ver en er is dus duidelijk veel haargroei hoor,
mijn regime is het volgende :
1x dag 1 dutasteride avodart 0,5mg
1x dag supplementen : sellenium,zink,visolie,amiozuren
regelmatig groene thee drinken (heeft anti-androgene werking)
om de 12 uur minodixil 5% inmasseren (elk flesje met 2 capsules dutasteride erin opgelost,kwestie van intern en extern te werken)
elke 2 dagen 20min met men X5 haarlaser op men hoofd
elke 2 dagen ga ik fitnessen ,soms vervang ik dit ook door joggen
of te gaan mountainbiken, met het idee men bloedcirculatie zo hoog mogelijk te houden (na sporten was ik men haar met sebamed shampoo van de apotheek,aangezien deze niet het ph en beschermlaag van de huid aantast, heel mild dus)
en geregeld masseer ik op nat haar geconcentreerd knoflook in welke ik 3uurtjes laat trekken en dan uitwas(kruidvat gelcapsules opensnijden)

als men transplantatie 8 maand ver is plaats ik voor en na fotos...

aan degene dat ook uitval of dunnend wordend haar hebben, ik zoek nu al nonstop 2 jaar artikels,forums en reacaties van mensen op, en concludeer eruit da je zeker een krachtige dht-onderdukker moet nemen als je het wil stoppen of terugdraaien, dutasteride is naar men dokters mening het enkrachtigste dht-remmer... ik had na 2 a 3 maand gebruik wel erge uitval (wat blijkt dat het produkte werkt) dus ben ik wel benieuwd naar het eindresultaat... dutas ben ik beginnen nemen 1 week na men transplantatie
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2008, 21:17   #37
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
op 25 januari had ik een haartransplantatie laten doen in istanbul , toch geen klachten gehad, de arts zei me wel dat ik propecia/finasteride moest beginnen nemen om te voorkomen dat ik daar binnen 2 jaar terug zou staan om terug haar over te planten...

ik ben nu ver 5 maand ver en er is dus duidelijk veel haargroei hoor,
mijn regime is het volgende :
1x dag 1 dutasteride avodart 0,5mg
1x dag supplementen : sellenium,zink,visolie,amiozuren
regelmatig groene thee drinken (heeft anti-androgene werking)
om de 12 uur minodixil 5% inmasseren (elk flesje met 2 capsules dutasteride erin opgelost,kwestie van intern en extern te werken)
elke 2 dagen 20min met men X5 haarlaser op men hoofd
elke 2 dagen ga ik fitnessen ,soms vervang ik dit ook door joggen
of te gaan mountainbiken, met het idee men bloedcirculatie zo hoog mogelijk te houden (na sporten was ik men haar met sebamed shampoo van de apotheek,aangezien deze niet het ph en beschermlaag van de huid aantast, heel mild dus)
en geregeld masseer ik op nat haar geconcentreerd knoflook in welke ik 3uurtjes laat trekken en dan uitwas(kruidvat gelcapsules opensnijden)

als men transplantatie 8 maand ver is plaats ik voor en na fotos...

aan degene dat ook uitval of dunnend wordend haar hebben, ik zoek nu al nonstop 2 jaar artikels,forums en reacaties van mensen op, en concludeer eruit da je zeker een krachtige dht-onderdukker moet nemen als je het wil stoppen of terugdraaien, dutasteride is naar men dokters mening het enkrachtigste dht-remmer... ik had na 2 a 3 maand gebruik wel erge uitval (wat blijkt dat het produkte werkt) dus ben ik wel benieuwd naar het eindresultaat... dutas ben ik beginnen nemen 1 week na men transplantatie
Leuk verslag, Wesley! Ben benieuwd naar de foto's.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2008, 21:29   #38
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
Wesley, wat heb je betaald voor alles?? Ik neem aan dat het 1 pakket was, dus incl. vliegreis... En bij welke kliniek heb je het laten doen??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2008, 00:33   #39
Cici_Love
HaarWeb lid
 
Cici_Love's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 3
Meer ervaring door meer HT's

In turkije kan je gewoon goede HT's laten uitvoeren doordat er daar gewoonweg meer HT's plaatsvinden dan in NL of Belgie.

Je moet gewoon opletten naar welke je gaat. Dat moet je trouwens ook hier doen.

Zoek gewoon op internet naar ervaringen. Het is daar gewoon stukken goedkoper. En je kan zeker niet zeggen dat ze het slechter doen. Integendeel zelfs.

Er worden via Nederlandse bedrijven reizen+behandelingen aangeboden bij bekende-grote haarklinieken in Turkije. Met hele goeie resultaten.
Cici_Love is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2008, 00:44   #40
Cici_Love
HaarWeb lid
 
Cici_Love's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 3
Enkele bedrijven die HT's regelen in Turkije

Enkele bedrijven die HT's regelen via Nedeland :

http://www.transmed-haar.nl/

http://www.medicaltravelservice.nl/

http://www.caremediator.nl


Als je toch goedkoper uit wil komen kan je zelf de klinieken opzoeken en mailen. Zij kunnen goed engels en begleiden je overal mee.

Ook antwoorden ze snel hun mails :

http://www.istanbulhair.com/

http://www.megahairtrans.com/

http://www.asmed.com.tr/

http://www.international-hair.com/
Cici_Love is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2008, 15:02   #41
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cici_Love Bekijk bericht
In turkije kan je gewoon goede HT's laten uitvoeren doordat er daar gewoonweg meer HT's plaatsvinden dan in NL of Belgie.

Je moet gewoon opletten naar welke je gaat. Dat moet je trouwens ook hier doen.

Zoek gewoon op internet naar ervaringen. Het is daar gewoon stukken goedkoper. En je kan zeker niet zeggen dat ze het slechter doen. Integendeel zelfs.

Er worden via Nederlandse bedrijven reizen+behandelingen aangeboden bij bekende-grote haarklinieken in Turkije. Met hele goeie resultaten.
Dat is niet waar. Als je even goed zoekt, dan kun je in Nederland zelfs goedkoper uit zijn. Ik zou het mensen echt afraden om voor een behandeling helemaal naar Turkije te gaan. Dat is echt niet nodig. Daarnaast wil je daags na een HT niet gezien worden door mensen, dus die terugreis na enkele dagen zou echt verschrikkelijk zijn.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 7 juli 2008 om 15:06 Reden: toevoeging
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2008, 15:35   #42
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cici_Love Bekijk bericht
In turkije kan je gewoon goede HT's laten uitvoeren doordat er daar gewoonweg meer HT's plaatsvinden dan in NL of Belgie.
Nogal wiedes, Turkije is oneindig malen groter dan B en NL samen! Is verder een kulargument.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2008, 18:30   #43
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Als je de prijs voor een FUE bekijkt bij Prohair ,daarvoor kan je toch geen risico gaan nemen bij die Turken ...krabbel ook maar eens terug als er wat misloopt ....
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2008, 18:35   #44
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cici_Love Bekijk bericht
In turkije kan je gewoon goede HT's laten uitvoeren doordat er daar gewoonweg meer HT's plaatsvinden dan in NL of Belgie.

Je moet gewoon opletten naar welke je gaat. Dat moet je trouwens ook hier doen.

Zoek gewoon op internet naar ervaringen. Het is daar gewoon stukken goedkoper. En je kan zeker niet zeggen dat ze het slechter doen. Integendeel zelfs.

Er worden via Nederlandse bedrijven reizen+behandelingen aangeboden bij bekende-grote haarklinieken in Turkije. Met hele goeie resultaten.
De beste chirurgen moet je al niet gaan zoeken in Turkije ....
Ja ja... ze hebben zeker hele goeie resultaten ....hun resultaten zijn zo goed ,dat ze de foto's stelen van andere klinieken en deze dan als hun resultaten op hun website plaatsen ..hahaha..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2008, 12:57   #45
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Dat is niet waar. Als je even goed zoekt, dan kun je in Nederland zelfs goedkoper uit zijn. Ik zou het mensen echt afraden om voor een behandeling helemaal naar Turkije te gaan. Dat is echt niet nodig. Daarnaast wil je daags na een HT niet gezien worden door mensen, dus die terugreis na enkele dagen zou echt verschrikkelijk zijn.
Helemaal mee eens, vond het al vervelend dat ik na een behandeling ff naar een hotel toe moest, om voor de volgende dag terug te komen voor de controle...je zit dan echt niet zo fijn in een vliegtuig lijkt me. Vraag me af of je uberhaupt al mag gaan vliegen vlak na een operatie
vin79 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haartransplantatie en Tevredenheid topic.... pindakaas Chirurgische behandelingen 160 19 juli 2011 00:50
Haartransplantatie voor Berlusconi Tiuri Chirurgische behandelingen 5 6 augustus 2005 12:49
Ik ga het opgeven, is Medicoop in Istanbul een optie? Alessandro Chirurgische behandelingen 8 8 oktober 2003 20:56
haartransplantatie en ontevredenheid Henk Chirurgische behandelingen 21 22 oktober 2002 19:39
TV progr. over Haartransplantaties in Istanbul miep AGA - Algemeen 2 17 april 2002 15:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.