Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 augustus 2014, 01:56   #1
fleurxxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Heel erg afbrekend haar

Hey allemaal, ik verf mijn haar al een paar jaar en het is altijd goed gedaan, nu was de haargroei die ik gebruikte op dus ik nam een ander. Ik doe alleen een uitgroeibehandeling, en nu breekt alles vanaf de haaraanzet af. Op elke haar zit een wit bolletje, ik heb nu minder dan de helft over en heb echt al van alles geprobeert. Alsjeblieft heeft iemand een gouden tip voor me.

En ja, ik weet haren verven is slecht. maar ik moet wel omdat ik met mijn eigen kleur word gepest.
fleurxxx is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2014, 08:12   #2
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ik denk dat je het beste eens naar een goede kapper kunt gaan. Dat is de enige remedie. Niet meer zelf doen.

Waarschijnlijk zullen ze het heel kort moeten knippen. En je zult het uit moeten laten groeien.

Maar omdat je gepest wordt of werd on je haarkleur heb je het geverfd en nu zit je met dit? Wat kinderachtig dat je om een haarkleur wordt gepest.

Op de basisschool en misschien middelbare school zou dit nog kunnen gebeuren. Zit je nog op een van deze scholen?

Ik denk dat je jezelf toch moet vermannen en je eigen haarkleur die weet ik zeker van zichzelf heel mooi zal zijn moet accepteren, want straks ben je door al die thuiskleuringen al je haar kwijt.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2014, 08:21   #3
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
P.s. de pestkoppen als je ze nog tegen zou komen, zijn nu ook ouder geworden en veel haarkleuren die niet veel voorkomen worden als je eenmaal ouder wordt, heel mooi gevonden. .

Ik zie zoveel mensen rondlopen met allerlei kleuren haar en allerlei aparte kapsels. Het maakt het uitzicht op straat heel levendig. Ik hou daar wel van.

Op dit forum zijn mensen met haaruitval om allerlei redenen en die een haarwerk moeten dragen. De een heeft het helemaal geaccepteerd en gaat ervoor. De ander moet er nog aan wennen.

Ik zou je eigen haarkleur accepteren en er helemaal voor gaan. Jij bent jij en je haarkleur hoort bij jou. Misschien wordt je nu ook niet meer gepest. Het verven doe je al een paar jaar. Al je haar kwijtraken hierdoor is ook niets. Nu is het nog niet te laat.

Succes!

Ik zou ook een shampoo zondere parabenen en sls gaan gebruiken en een bijbehorende conditioner.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 28 augustus 2014 om 08:27
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2014, 16:51   #4
THV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8
Geslacht:
Ik zou maar eens naar de huisarts gaan. Het kan van alles zijn, gewoon slechte haarconditie door vele verven, stress, eczeem of schimmel.
THV is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2014, 21:41   #5
DebbyP
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2009
Berichten: 12
Geslacht:
Ik denk dat je vitamine te kort komt. Ik kleur mijn haar vanaf mijn 17e..niet altijd mooi haar maar ik had gebrek aan vitaminen, gebruik geen shampoo met parabenen, sles etc en heb een olie gevonden die ik af en toe in mijn haren smeer als een soort kuurtje.
DebbyP is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2014, 21:47   #6
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ik gebruik Bloem Haar Totaalbalans en een multivitamine. Dat helpt ook erg goes.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.