Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 augustus 2014, 13:52   #1
Sunshine65
Haarweb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2012
Berichten: 28
Geslacht:
Intermedica kliniek Duta. Is er een man die dit daar bestelt?

Hallo duta gebruikende mannen,

Ik ben een vrouw en gebruik al een aantal jaar Duta die ik via Intermedica bestel. Nu kan dat niet meer sinds een paar jaar en ik ben door de Duta heen. Nu bestel ik via Amerika met, wat mij betreft, alle nadelen van dien.

Nu ben ik op zoek naar een man die sowieso al Duta bestelt via Intermedica of misschien al niet meer maar dit nog wel zou 'mogen'.

Als je ervoor open staat om dan vervolgens de Duta door te spelen naar mij en dat daar dan uiteraard voor betaal, dan ben ik ontzettend geholpen. Graag iemand die net als ik op een eerlijke manier wil samenwerken met als doel elkaar helpen.

Ik hoor graag!

Groetjes,
Sunshine
Sunshine65 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2014, 13:18   #2
Jhan-air
HaarWeb lid
 
Jhan-air's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2012
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine65 Bekijk bericht
Hallo duta gebruikende mannen,

Ik ben een vrouw en gebruik al een aantal jaar Duta die ik via Intermedica bestel. Nu kan dat niet meer sinds een paar jaar en ik ben door de Duta heen. Nu bestel ik via Amerika met, wat mij betreft, alle nadelen van dien.

Nu ben ik op zoek naar een man die sowieso al Duta bestelt via Intermedica of misschien al niet meer maar dit nog wel zou 'mogen'.

Als je ervoor open staat om dan vervolgens de Duta door te spelen naar mij en dat daar dan uiteraard voor betaal, dan ben ik ontzettend geholpen. Graag iemand die net als ik op een eerlijke manier wil samenwerken met als doel elkaar helpen.

Ik hoor graag!

Groetjes,
Sunshine
Hoezo nadelen? Er zijn betrouwbare websites die fina en duta aanbieden. En ze zijn meestal ook veel goedkoper.
__________________
Finasteride sinds Juni 2012
Minoxidil sinds November 2012
Jhan-air is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.