Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 december 2004, 16:55   #16
Mcsnip
HaarWeb lid
 
Mcsnip's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2004
Berichten: 112
hahaha, beetje vieze plaatjes versturen via de pm, moet niet kunnen
__________________
intern
- cetirizinedihydrochloride
- visolie
Mcsnip is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2004, 17:25   #17
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Mooie beschrijvingen Haarman. Ikzelf was m'n haar liever volgens methode 1 omdat dat 'lekkerder' douchen is. Ik heb het idee dat ik me dan wat frisser voel. Maar dat is ieder voor zich.

Waardoor ik m'n haar steviger krijg is het haar föhnen. Ik hoor weleens dat dat slecht zo zijn voor het haar omdat je haar uitdroogt maar als je goede shampoo's gebruikt is dat volgens mij geen probleem.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2004, 17:26   #18
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcsnip
hahaha, beetje vieze plaatjes versturen via de pm, moet niet kunnen
Hahahahahaha !
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2004, 17:27   #19
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smorlez
Mooie beschrijvingen Haarman. Ikzelf was m'n haar liever volgens methode 1 omdat dat 'lekkerder' douchen is. Ik heb het idee dat ik me dan wat frisser voel. Maar dat is ieder voor zich.

Waardoor ik m'n haar steviger krijg is het haar föhnen. Ik hoor weleens dat dat slecht zo zijn voor het haar omdat je haar uitdroogt maar als je goede shampoo's gebruikt is dat volgens mij geen probleem.
Volgens mij is föhnen ook niet erg, Smorlez, zolang je maar uitkijkt dat het niet te heet is. Maar met föhnen kun je inderdaad je haar ook mooi vol krijgen. Vooral met je hoofd naar beneden hangen en dan je haar droogföhnen .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2004, 17:53   #20
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Haha, jij probeert echt alle standjes he. Schitterend. Wie weet wat je nog meer voor ons in petto hebt. Inderdaad, als het niet te heet is. Ik gebruik ook nog een speciale conditioner waarmee ik m'n haar natspuit, vervolgens föhn ik het en het is een stuk steviger dan wanneer ik m'n haar na het wassen helemaal niet behandel.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2004, 18:52   #21
0ne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 14
Haha weer een leuk verzonnen topic van Haarmannetje (je vraagt je soms af... hoe verzint ie het )

Ik sta soms ook zo onder de does.
Maar altijd pas ik mijn 180 graden douche stand toe
Dus ik buig helemaal voorover, met mn hoofd naar beneden.. en dan sproei ik met de douchekop helemaal omhoog. Mijn haren gaan dan recht naar beneden staan en daardoor lijkt het me beter uitspoelen.
(misschien ook beter voor de bloedsdoorloop? bloed stroomt naar beneden, want heb wel een rood hoofd erna )

En elke avond was ik mn gel eruit boven de wasbak, alleen met water... en dat is wel volgens het 90graden manier.
__________________
Regime:

Bezig met:

- Rooscure || 1 a 2x per week || Per 1 december 2004
- Roosmarijn shampoo || ong 2x per week || Per 1 Januari 2005
- Elke week makreel enzo
- Soms groene thee

Toekomst:

- Fluridil || Moet alleen nog besteld worden
0ne is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2004, 23:18   #22
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Mensen, ik krijg sterk de indruk dat mijn verhaal niet geheel serieus genomen wordt, maar het is toch echt serieus bedoeld hoor . Bij mij maakt het significant uit.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2004, 14:34   #23
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcsnip
hahaha, beetje vieze plaatjes versturen via de pm, moet niet kunnen




En jullie denken meteen ...stelletje..hm..uuu..Mannen!!!
Ik had het over zijn badmuts!!!!
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2004, 14:36   #24
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
O, nee..daar trappen jullie vast niet in! Aangezien hij dan zijn haarwastechnieken niet toe kan passen.
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2004, 17:24   #25
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
90 degree bent-over, wat een klinische omschrijving van wat in het dagelijkse leven ookwel 'achterlangs gaan' heet.....maar goed...ik bekwaam mij in beide methoden, ik kan echter niet een significant verschil aangeven tussen de 2.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2004, 22:13   #26
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
Haarmannetje, ik kan me vergissen maar ik dacht ooit in een magazine te lezen dat de beste methode om je haar te wassen is als je je haar naar achter wast. Omdat de richting van je haar ook eerder naar achter groeit.. Kdacht zelfs dat het een artikel was om kaalheid te verkomen, wat tips... Ik gebruik ook de zelfde techniek als jij omdat het makkelijk is en snel maar ik dacht dit toch gelezen te hebben.

Greets, Pieter.
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2004, 22:24   #27
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter19
Haarmannetje, ik kan me vergissen maar ik dacht ooit in een magazine te lezen dat de beste methode om je haar te wassen is als je je haar naar achter wast. Omdat de richting van je haar ook eerder naar achter groeit.. Kdacht zelfs dat het een artikel was om kaalheid te verkomen, wat tips... Ik gebruik ook de zelfde techniek als jij omdat het makkelijk is en snel maar ik dacht dit toch gelezen te hebben.

Greets, Pieter.
Nou, ik vind het wel vaag? Het zou kaalheid kunnen voorkomen? Daar geloof ik niets van. Onze techniek zorgt zelfs voor een betere doorbloeding .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2004, 22:34   #28
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Nou, ik vind het wel vaag? Het zou kaalheid kunnen voorkomen? Daar geloof ik niets van. Onze techniek zorgt zelfs voor een betere doorbloeding .
Ja je kan gelijk hebben hoor maar zou er eens wat informatie over zoeken. Het is dan ook al jaren geleden dus heel veel herinner ik me er niet van. Er was toch een reden in die aard waarom men best de haren naar achterwast interplaats naar voren. Ik zeg niet dat het kaalheid zou kunnen verkomen, ik zeg dat het één van de zovele tips was om je haar in de beste conditie te houden dat ergens in een Haaruitval artikel stond.
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2005, 14:42   #29
malchik
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Berichten: 17
Trouwens hoe lang laten jullie de shampoo inwerken op het haar. En laat je het zomaar inwerken terwijl je verder douched of blijf je het haar masseren?
malchik is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
finasteride na twee jaar uglyguy Medicijnen/haargroeimiddelen 24 29 september 2004 20:29
al twee weken!!! miss TTM - Algemeen 0 26 april 2003 12:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.