Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 maart 2004, 22:11   #16
taxmina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 december 2003
Locatie: zeeland
Berichten: 11
he Tsol en Patrick

Wendy heeft eigenlijk wel gelijk, maar ik begrijp ook dat dal waar jullie nu in zitten wel een beetje.
Ik heb zelf heel veel gehad aan de gedachte dat er ook veel mensen kaal zijn door het gebruik van chemo-kuren en dat dat de oorzaak van mijn kaalheid gelukkig niet is


Sterkte gr. Taxmina
taxmina is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2004, 13:36   #17
Tsol
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2003
Locatie: Nederland :D
Berichten: 44
Re: Hai,

Citaat:
Originally posted by WendyZ
Ik zat net eens jullie treads te lezen en het valt me wel op wat een afwachtende houding jullie aannemen zeg! Zou je jezelf niet eens een flinke schop onder je kont geven en gewoon weer de dingen doen die je altijd deed!?! Als je maar blijft wachten tot je haren weer eens aan gaan groeien, ben je straks 70 en heb je een lekker kutleven achter de rug!
Er zijn ten eerste zat hulpmiddelen (ook voor mannen!) om er goed uit te zien. Het is alleen een kwestie van je goed laten informeren en de stap wagen. Daarnaast heeft het toch geen enkele zin om je leven maar on hold te zetten tot de dag dat heel misschien, ooit eens je haren weer gaan groeien?? En daarbij heb je altijd weer de kans dat het WEER uit gaat vallen dus misschien is je geluk maar van korte duur.
Probeer het allemaal wat positiever in te zien en blijf alsjeblieft genieten van de dingen om je heen. Hoe dan ook, je wordt hier altijd sterker van want je krijgt door deze ziekte aardig wat levenservaring en inlevingsvermogen moet je maar denken en gelukkig ben je verder helemaal gezond: heb je geen pijn of ziek of iets dergelijks.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben...

Wendy
Dat van je leven on hold zetten is echt zo herkenbaar...
Maar ik bedoel maar, sinds ik het heb ben ik mezelf gewoon niet meer.
Ik bedoel maar.... Het moet gewoon terruggoeien, dat moet gewoon echt...

Naja laat maar, ik kom nu gewoon echt niet uit mn wooorden en ik wil er niet aan denken. Binnenkort kom ik wel met een zinnige reply...
__________________
Tsol is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.