Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 april 2008, 18:50   #1
lusitano
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2008
Berichten: 1
Ervaringen met Elos

Hallo dames!
Ik ben nieuw op het forum. Ben 27 jaar en worstel al jaren met mijn overbeharing. Ik merk dat het me beperkt in mijn vrijheid, ik schaam me er voor. En in mijn relaties.... ben ik gewoon enorm onzeker. Het begint mijn dagen te beheersen. (ik weet hoe oppervlakkig dat eigenlijk is maar toch..)
Sinds de laatste tijd heb ik enorm last van ingegroeide haartjes bij mijn bikinilijn na het harsen en heb ik besloten om weer (weer omdat ik 10 jaar geleden bij Boston clinics, zonder resultaat, ook al eens heb laten laseren) voor een laser behandeling te gaan.
Ik heb het ideale huidtype. Blank met zeer donkere en dikke haren. Gezien mijn eerdere ervaring ben ik sceptisch en zelfs een beetje bang dat ik er weer geld in stop zonder enig resultaat...

Zijn er mensen die ervaring hebben met Elos laser??

*nb, ik wilde Wendy nog even 2 dikke duimen omhoog geven voor het lef dat ze heeft gehad!
lusitano is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2008, 15:27   #2
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lusitano Bekijk bericht
Hallo dames!
Ik ben nieuw op het forum. Ben 27 jaar en worstel al jaren met mijn overbeharing. Ik merk dat het me beperkt in mijn vrijheid, ik schaam me er voor. En in mijn relaties.... ben ik gewoon enorm onzeker. Het begint mijn dagen te beheersen. (ik weet hoe oppervlakkig dat eigenlijk is maar toch..)
Sinds de laatste tijd heb ik enorm last van ingegroeide haartjes bij mijn bikinilijn na het harsen en heb ik besloten om weer (weer omdat ik 10 jaar geleden bij Boston clinics, zonder resultaat, ook al eens heb laten laseren) voor een laser behandeling te gaan.
Ik heb het ideale huidtype. Blank met zeer donkere en dikke haren. Gezien mijn eerdere ervaring ben ik sceptisch en zelfs een beetje bang dat ik er weer geld in stop zonder enig resultaat...

Zijn er mensen die ervaring hebben met Elos laser??

*nb, ik wilde Wendy nog even 2 dikke duimen omhoog geven voor het lef dat ze heeft gehad!
welkom op het forum lusitano, ik hoop van harte dat je er iets aan gaat hebben.

Ik kan door gezondheidsproblemen helaas geen uitgebreide reactie doen, doe ik over een paar weken wel, maar wilde toch al vast eventjes je laten weten dat dit idd heel vervelend is. Ik heb geen ervaring met Elos, maar wat je evt wel zou knn doen is hannakr en laservrouw contacteren, zij werken allebei in een centrum en knn je mss meer vertellen over deze laser. Ik heb echter de indruk met jouw huid en haarkleur dat je, lijkt me, eerder gebaat bent met laser. Zie vooral dat je dit keer een goed behandelcentrum in de arm neemt, dat scheelt nl veel en heb je meer kans op slagen van behandelingen, en midner kans op blijvende negatieve gevolgen.

Heel veel succes en k hoop dat je dit keer iets vind wat wel werkt!

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2008, 23:41   #3
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
elos

Hallo lusitano,

Ik heb wel ervaring met de Elos en die waren nou niet om over naar huis te schrijven. Dus niet doen.

gr

Lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 16:37   #4
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag lusitano,

nu iets beter, dus iets uitgebreider, maar als ik het goed begrepen heb wordt elos vooral bij mensen met gemengde haarkleur, donker en blond gebruikt, en veel minder bij mensen met blanke huid en donker haar, aangezien bij dit haar en huidtype de laser meer kans heeft tot slagen en resultaat. Anders moet je toch eens hier en daar een proefstukje laten doen en kijken wat de resultaten zijn.

Hoe dan ook, blijven zitten met een probleem, en zeker dit probleem niet, als het in dermate je stoort een aangenaam en fijn leven te leiden, kan ik je niet aanraden. Probeer er iets mee te doen, bekijk eens wat de mogelijkheden voor jou zijn, goede centra in de buurt(hier op de site staan oa een aantal goede centra die door leden worden aanbevolen). Probeer er voor te zorgen dat deze onzekerheid niet je leven gaat leiden ipv jijzelf. Heel veel succes, en als je nog vragen hebt, of k iets kan doen...!!!

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2008, 17:36   #5
Bernou1
Bernou
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 68
Ik heb ervaring met Elos.
Het enige wat ik je kan zeggen is dat ik veel euros door de plee heb gespoeld door elos..NIET DOEN dus.
Lanny had me ooit aangeraden dat deze 3 apparaten het beste zijn
PhotoNova PLS 3
SmartPULS
Ellipse Flex
VPL


Laatst gewijzigd door Bernou1; 28 mei 2008 om 17:40
Bernou1 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2008, 00:45   #6
irenebrug
Rianne
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 47
Ook ik heb ervaring met Elos. Elos werkt bij mij ook niet. Niet doen dus.

Daarnaast ook ervaring met de L600 (Alliance) en Ellipse Flex.
Deze zijn in ieder geval wel goed.

L600 (Alliance)
Ellipse Flex

Laatst gewijzigd door irenebrug; 30 mei 2008 om 00:51
irenebrug is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2008, 16:47   #7
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
lijstje

Ik heb het lijstje ondertussen uitgebreid.

Palomar
Smartpuls
Ellipse Flex
VPL
PhotaNova PLS 3

gr Lanny

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernou1 Bekijk bericht
Ik heb ervaring met Elos.
Het enige wat ik je kan zeggen is dat ik veel euros door de plee heb gespoeld door elos..NIET DOEN dus.
Lanny had me ooit aangeraden dat deze 3 apparaten het beste zijn
PhotoNova PLS 3
SmartPULS
Ellipse Flex
VPL
lanny is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met de ELOS-methode Tini Hirsutisme - Behandelingen 11 4 augustus 2011 00:39
haarwerk k33 marijke Haarwerken 70 23 mei 2008 01:34
Ik ga ELOS doen. Evaringen of andere adviezen zijn welkom! mir999 Hirsutisme - Behandelingen 7 20 augustus 2006 15:29
Dringend verzoek aan onze leden: post ervaringen! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 0 16 maart 2005 17:47
Ervaringen ELOS methode..... ATE1983 Hirsutisme - Behandelingen 1 24 december 2003 21:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.