Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 september 2005, 16:28   #1
FreekFreek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2005
Berichten: 1
Voor Daniëla en andere lotgenoten.

Hoi Daniëla,

Mijn naam is freek, ik ben student verpleegkunde en volg op dit moment een
blok psychiatrie. Als opdracht moest ik een autobiografie lezen van iemand en in de klas daar een presentatie over houden.

De reden dat ik hier nu even een berichtje schrijf is omdat ik dus jouw boek zojuist heb gelezen en ik even wilde zeggen dat ik het een enorm aangrijpend verhaal vond.

Ik wist voor ik aan het boek begon niet eens wat trichotillomanie was, dat was voor mij een van de reden om het boek te lezen.

Ik heb ook nog een beetje op je forum gelezen en op internet informatie gezocht, en ik ga nu maandag mijn collega studenten een presentatie geven over trichotillomanie.

Ik heb zelf geen TTM, maar door het lezen van dit boek heb ik wel een goede indruk gekregen van de moeilijke situaties die jij en je lotgenoten hebben meegemaakt en nog steeds meemaken.

Veel sterkte allemaal.

Groeten Freek.
FreekFreek is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2005, 21:06   #2
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Beste Freek,

Bedankt voor je lieve woorden. Het doet zo goed te lezen dat mensen begrip willen tonen voor onze aandoening. Niet dat we om medelijden vragen, maar soms is het zo hard en lijkt het zo oneerlijk.
Sinds kort heb ik een toekomstige schoonzoon die toevallig psychiatrisch verpleegkundige is. En geloof me, het doet deugd om er op een gewone manier te kunnen over praten.