Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 mei 2002, 10:26   #1
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Eigenlijk heel mijn leven

Ik wou eens even aan jullie een vraag stellen. Eigenlijk trek ik al heel mijn leven maar niet heel mijn leven aan mijn haar. Dat haartrekken is pas begonnen op mijn twintigste (ongeveer). Ik trek al wel heel mijn leven aan een dekentje, pluisje per pluisje, liefst van verschillende dekens/truien, zodat ik de pluisjes met elkaar kan vermengen.. Ik kan ook niet in slaap geraken zonder mijn dekentje of een watje (als ik op reis ben)... Vroeger maakte het me rustig en nu.. eigenlijk nog steeds. Als ik voor de TV zit en ik ben niet aan het haartrekken, trek ik steevast aan een dekentje... Alleen is het ongelukkige verloop geweest dat ik van dat deken naar mijn haar ben gegaan... Is er nog iemand die zich hierin herkent?

groetjes

Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2002, 15:10   #2
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
dekentje

Hoi Oilily

Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht mar nu jij begint over een dekentje herkende ik meteen, want ik had vroeger een wollen deken en trok daar ook altijd plukjes van,dus misschien heeft het er inderdaad altijd al in gezeten. Heel raar misschien maar ik vind het grappig dat ik weer eens niet de enige ben, heb nooi t meer gedacht aan die deken tot vandaag. Ja en truien dat herken ik ook ik heb eens een trui gehad waar harde draadjes in zaten en die moesten er voor mijn gevoel uit en kon daar dan wel uren meespelen,vreemd hé.

Groetjes gogo
gogo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2002, 18:41   #3
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
wolletje

Hoi Oilily,
ik moet eerlijk zeggen dat dit niet voor mij geldt. Ik ben niet zo'n pulker aan draadjes (dekentjes en/of truien) Wel ben ik altijd heel erg bezig geweest met mijn haar. Niet met uittrekken, maar erin draaien, kapseltjs uitproberen, haarpuntjes in mijn mond steken,... dat soort dingen.
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2002, 20:48   #4
Kaantje
HaarWeb lid
 
Kaantje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Locatie: Flevoland
Berichten: 93
Hoi Oilily

Ik herken het gelijk ik heb altijd een woldekentje gehad waar ik de pluisjes vanaf trok en tot een bal maakte en die ik over mijn neus wreef als ik duimde. Het stelde me altijd gerust.
Soms merk ik dat ik het nog steeds doe als er een wollendeken in de buurt is. Misschien heeft het wel een verband.
Ook bij mij is het plukken pas begonnen op me 19.

Groetjes karin
Kaantje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.