Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 2 augustus 2004, 23:15   #181
Biertje1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 58
.

Oh lekker suf van mij... zit het maar een ander product in de war te halen.
Maar is het wat voor mij haarmannetje? Als je zo die quote van Robert18 leest. Die verschijnselen heb ik ook namelijk.
Biertje1 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:16   #182
Biertje1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 58
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olaf1984
Oh lekker suf van mij... zit het maar een ander product in de war te halen.
Maar is het wat voor mij haarmannetje? Als je zo die quote van Robert18 leest. Die verschijnselen heb ik ook namelijk.
zit het met een ander product...
Moet het zijn
Biertje1 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:20   #183
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Olaf, ik kan het je echt aanraden. Dat wat Robert18 beschrijft lijkt wel op een soort schimmel. Ik heb dat ook gehad, ben toen naar de huisarts geweest en die heeft mij even een Koolteer-shampoo met keta 2% (dat is de 2% versie van Rooscure (die 1% is)) voorgeschreven. Binnen twee weken was ik ervan af. Hij raadde mij toen aan om van tijd tot tijd Rooscure te gebruiken (om alles een beetje onder controle te houden). Als het bij jou echt heel erg is met jeuk en witte korsten, kun je beter even langs je huisarts gaan. Misschien dat Rooscure daar weinig tegen kan doen (staat ook in de bijsluiter) en als je dan van die erge verschijnselen af bent kun je gewoon met Rooscure aan de slag.

Maar in ieder geval heb je kennelijk een gevoelige hoofdhuid en dan is uiteindelijk Rooscure zeker aan te raden voor structureel gebruik.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:24   #184
Biertje1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 58
.

Het is gelukkig niet zo erg dat ik korsten heb ofzo... En de jeuk is gewoon af en toe bij bepaalde dingen. Ik ga dat spul ff bestellen. Ik heb het gevonden op http://www.drogisterij.net/ voor 8.32 euro. Wel een redelijke prijs volgens mij...
Biertje1 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:29   #185
Biertje1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 58
.

Ohja en kan je rooscure dan gewoon voor altijd gaan gebruiken? Of moet je ook een pauze nemen, of na een tijd gewoon helemaal stoppen?
Biertje1 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:30   #186
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olaf1984
Het is gelukkig niet zo erg dat ik korsten heb ofzo... En de jeuk is gewoon af en toe bij bepaalde dingen. Ik ga dat spul ff bestellen. Ik heb het gevonden op http://www.drogisterij.net/ voor 8.32 euro. Wel een redelijke prijs volgens mij...
Oke, je kunt het in ieder geval gewoon proberen. Als je verder geen last hebt van dikke korsten is er geen probleem. Ik gaf even mijn eigen situatie weer. 8 euro is de normale prijs inderdaad voor Rooscure en bedenk dat je er ontzettend lang mee kunt doen. Ik ben nu een maand bezig en ik ben nog niet op de helft. Je hebt ook maar een klein beetje nodig steeds.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:33   #187
Colm
Star Trek fan
 
Colm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 75
Even een vraag tussendoor

Ik gebruik heden weleda rozemarijn shampoo, en na het douchen rozemarijn haarlotion. Moet ik stoppen met de lotion bij gebruik van rooscure?
Colm is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:34   #188
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Nee, je dient rooscure om de 2 dagen te gebruiken. De andere dagen kun je de rozemarijn shampoo gebruiken.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:36   #189
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colm
Even een vraag tussendoor

Ik gebruik heden weleda rozemarijn shampoo, en na het douchen rozemarijn haarlotion. Moet ik stoppen met de lotion bij gebruik van rooscure?
Tja, daar zijn de meningen over verdeelt. Eén groep vindt dat je naast Rooscure geen andere shampoo moet gebruiken (behalve dan een voorspoelshampoo die je voor Rooscure even gebruikt om je hoofdhuid te reinigen) en een andere groep maakt er niet zo'n punt van. Ik zelf gebruik op de overige dagen gewoon rozemarijnshampoo, omdat ik niet denk dat het de werking van Rooscure aantast. Voor ons geldt namelijk dat de onderhuidse werking ervan van belang is en het maakt daarbij niet uit of je de bovenhuidse Rooscure laag wegwast. Ik gebruik nu 3 a 4 weken Rooscure en ik merk goed het resultaat, ondanks dat ik gewoon ook was met andere shampoo's. Dus je moet het voor jezelf bepalen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:49   #190
zucht
HaarWeb lid
 
zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 maart 2004
Berichten: 272
vraagje : is Rooscure ongeveer hetzelfde als Nizoral ?
__________________
Huidige aanvalspositie :

Enkel nog Nizoral shampoo. Ik berust.
zucht is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:50   #191
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Rooscure is 1% keto, nizoral is 2% of 5% keto.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2004, 23:50   #192
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zucht
vraagje : is Rooscure ongeveer hetzelfde als Nizoral ?
Zucht zucht , wordt de thread niet meer gelezen ofzo? Die vraag is al zo vaak gesteld . Rooscure bevat 1% van de werkzame stof keto en Nizoral 2%. In die zin is Rooscure dus het kleinere broertje van Nizoral, maar uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat Rooscure wat betreft de werking niet onderdoet.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2004, 11:40   #193
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Arrow algemene info in eerste post van deze thread

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Zucht zucht , wordt de thread niet meer gelezen ofzo? Die vraag is al zo vaak gesteld . Rooscure bevat 1% van de werkzame stof keto en Nizoral 2%. In die zin is Rooscure dus het kleinere broertje van Nizoral, maar uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat Rooscure wat betreft de werking niet onderdoet.
In de eerste post van deze thread probeer ik zo goed mogelijk alle algemene informatie bij te houden. Daar kun je dus de antwoorden op vragen die zucht hier bijv. stelt vinden.

Je kunt ook natuurlijk de strongly improved Medicijnen/Haargroeimiddelen FAQ bekijken!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2004, 11:03   #194
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik werd vanochtend wakker en echt waar, niets geen jeuk meer en zelfs mijn haar was vele malen minder vet. het zat gewoon nog vol toen ik vanuit bed in de spiegel keek. Ik weet zeker dat dit allemaal komt door Rooscure. Wat ben ik blij dat ik van dat ellendige gevoel afben zeg.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2004, 11:33   #195
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
hou ons op de hoogte hoe het vanavond is he
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Rooscure Nizoral simbah Medicijnen/haargroeimiddelen 2 19 oktober 2006 21:22
Nizoral vs Rooscure koppiekoppie Medicijnen/haargroeimiddelen 5 27 augustus 2004 13:07
Nizoral vs. Rooscure Uitgeblust Medicijnen/haargroeimiddelen 12 2 oktober 2002 11:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.