Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 25 juli 2004, 15:38   #121
Richard33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2004
Berichten: 31
Jongens jullie hebben gelijk door het lezen over rooscure hier op haarweb
ben ik het ook gaan gebruiken had voorheen altijd last van jeuk op mijn hoofd
Altijd het gevoel of het verbrand was door de zon, gebruik het nu 3 weken en heb er veel minder last van het help echt...
Richard33 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2004, 15:39   #122
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Hoe gaat het met de vettigheid? Valt het mee, of ben je blij dat je na 3 dagen je haar weer hebt kunnen wassen ? Ik zelf ga ook proberen het slechts die dagen te wassen, wanneer ik Rooscure gebruik. Spoel je het 's ochtends wel uit met water?
gaat met de vettigheid. het valt reuze mee. de langste tijd die ik moet overbruggen is van maandagochtend tot donderdagochtend, dus maar 2 ochtenden zonder haar wassen. valt best mee. ik heb sowieso niet zo heel snel last van vettig haar. normaal kreeg ik na een dag geen haar wassen wel gigantische jeuk en roos, maar dat is nu niet meer. waarschijnlijk door de rooscure

gaat goed dus.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2004, 18:46   #123
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richard33
Jongens jullie hebben gelijk door het lezen over rooscure hier op haarweb
ben ik het ook gaan gebruiken had voorheen altijd last van jeuk op mijn hoofd
Altijd het gevoel of het verbrand was door de zon, gebruik het nu 3 weken en heb er veel minder last van het help echt...
Was je tussendoor (de dagen dat je niet met Rooscure wast) wel gewoon met een andere shampoo? En hoe vaak gebruik je Rooscure?

Goed nieuwd in ieder geval Richard, ben blij voor je ! Ga zo door!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 10:15   #124
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Kijk eens, ik kwam toevallig op een post van Rocco (waar is hij trouwens) uit 2002 over de goede werking van Rooscure tegen jeuk (inflammation). Moet je na gaan, toen was het bij sommigen al bekend.

Post van Rocco betreffende Rooscure.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 10:37   #125
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Smile

Hoi alle rooscuregebruikers,

Ik volg al een tijdje de berichten over rooscure en ben het nu ook aan het gebruiken. Het lijkt wel of er alleen mannen zijn die er hun haar mee wassen, trouwens. Ik heb het nu twee keer gebruikt en tussendoor ben ik verscillende shampoos aan het proberen die zo zacht mogelijk voor de huid zijn vanwege de jeuk en het branderige gevoel wat ik de laatste tijd heb. Verder gebruik ik helemaal niets aan medicamenten behalve dan vitamines enzo om een goede haarconitie te behouden. Vanmorgen heb ik de rooscure dus ook gebruikt, maar m,n hoofd voelt wel wat warm aan. Moet het allemaal nog even afwachten dus, maar wat jullie erover zeggen klinkt veelbelovend. Zijn er al mensen die een verminderde haaruitval kunnen constateren?

Groeten van Jennifer
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 10:47   #126
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Hoi Jennifer,

Je hebt het zoals ik begrijp nu net voor de eerste keer gebruikt. Verwacht dan nog geen resultaat, maar als het goed is moet je na een week of twee wel verschil kunnen merken, even geduld nog . Hou ons op de hoogte .

Wat betreft mijn haaruitval. Ik weet het niet. Ik merk er niet zoveel meer van de laatste paar maanden. Er ligt vrijwel nooit wat op mijn kussen/bed, als ik kam neem ik vrijwel nooit wat mee en tijdens het wassen van mijn haar valt er ook vrijwel niets uit (in verhouding tot eerst dan). Hoe het komt weet ik niet, maar vaak gaat AGA met horten en stoten. Dus een periode weer snel en dan weer niet. Ik verwacht niet dat het komt door iets wat ik doe. Oke misschien helpt mijn nieuw regime wat betreft voeding: geen koffie en geen toegevoegde suikers, matigen met vet.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 10:56   #127
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Hey Jennifer, goed dat je het ook gebruikt. Het is inderdaad waar dat hier vooral mannen het gebruiken, maar er zijn natuurlijk ook meer mannen met haarproblemen. Ketoconazol werkt voor iedereen met alopecia androgenetica.

ik begrijp dat je andere dagen gewoon wast met andere shampoos. ik neem aan dat je onze discussie hierover hebt meegekregen? onderzoeken naar ketoconazol zijn allemaal uitgevoerd ZONDER het gebruik van andere shampoos. het kan dat je de werkende bestanddelen van rooscure hiermee weer uitwast. daarom raad ik in ieder geval aan om iedere wasbeurt af te sluiten met rooscure.

Zie ook deze post.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 11:04   #128
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Ja, Laurensj, ik heb het wel gelezen, dat je dus beter alleen maar rooscure kunt gebruiken, maar het is toch zo dat de ketaconazol in de huid dringt?
Ik hoop dan maar dat het enkele dagen werkzaam blijft, want vanwege mijn overgevoelige hoofdhuid wil ik het nog niet te vaak gebruiken.

Jennifer
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 11:07   #129
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
zolang je het de dagen ertussen maar niet wast, maar gewoon goed uitspoelt. En met en beetje geluk helpt rooscure je wel van die gevoelige hoofdhuid af.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 11:12   #130
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Haarmannetje,

Wat jij zegt klinkt toch wel veelbelovend! Goed om te horen dat je haaruitval duidelijk is verminderd. Ik zal de rooscure zeker nog een tijd gebruiken , als de jeuk en de roodheid er tenminste ook minder door worden.

Jennifer
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 13:29   #131
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jennifer
Ja, Laurensj, ik heb het wel gelezen, dat je dus beter alleen maar rooscure kunt gebruiken, maar het is toch zo dat de ketaconazol in de huid dringt?
ik heb geen idee hoe keto werkt. misschien dringt een andere shampoo ook wel in de huid en wast het daar een dag erna alles weg. kan ook. ik heb geen idee dus ga ik geen risico lopen. zoals pizzacat al zei: op andere dagen gewoon alleen goed uitspoelen met water, geen andere shampoo.
misschien helpt minder wassen ook wel voor je vettige/jeugende hoofdhuid: dit kan juist veroorzaakt worden door vaak wassen. ik geloof er heilig in dat het goed is om de haren en hoofdhuid ook af en toe met rust te laten.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 20:24   #132
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Jongens, ik wil de keto 2% iedere dag gaan gebruiken, misschien is dit slecht, misschien ook niet. Tijdens de onderzoeken moesten de testpersonen het iedere dag gebruiken, een half jaar lang. Ik ga 't denk ik wel doen, misschien dat ik een NW1 word met al die middelen die ik nu gebruik.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 20:26   #133
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
NW1 en een BS-15000 zeker ?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2004, 09:10   #134
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller
Jongens, ik wil de keto 2% iedere dag gaan gebruiken, misschien is dit slecht, misschien ook niet. Tijdens de onderzoeken moesten de testpersonen het iedere dag gebruiken, een half jaar lang. Ik ga 't denk ik wel doen, misschien dat ik een NW1 word met al die middelen die ik nu gebruik.
huh? tijdens de onderzoeken gebruikten de testpersonen toch 3-4x per week keto?
en wat is BS-15000?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2004, 14:22   #135
Super Cow
HaarWeb lid
 
Super Cow's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2004
Berichten: 78
Geslacht:
Exclamation

ik was duta even aan het onderzoeken, omdat ik misschien wil overstappen (alleen de kosten is een probleem )

Maar ik vond dit over Dutasteride :

"Interacties met andere medicijnen

Er is nog nauwelijks ervaring met dit medicijn en interacties zijn nog niet goed bekend. Wle kan men verwachten dat er problemen op kunnen treden bij gelijktijdig gebruik van andere medicijnen die op de lever werken: ritonavir, indinavir, itraconazol, ketoconazol."

Bron: http://www.achmeahealth.nl/mednet/me...tra=interactie
__________________
Nu:
Geen Haarverlies meer.

Oud:
28-06-05 - Dutasteride 0.5mg
10-06-05 - Plantina MV
02-06-04 - DA Rozemarijn Shampoo
12-07-04 - Etos Rooscure
Haarstatus:
vergevorderde Diffused Thinning

18-03-04 - 1.25mg Proscar
09-06-04 - Kruitvat 3000mg MSM
20-08-04 - 10mg Cetirizine Dihydrochloride
03-08-04 - Kirkland Minoxidil 5%
Super Cow is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Rooscure Nizoral simbah Medicijnen/haargroeimiddelen 2 19 oktober 2006 21:22
Nizoral vs Rooscure koppiekoppie Medicijnen/haargroeimiddelen 5 27 augustus 2004 13:07
Nizoral vs. Rooscure Uitgeblust Medicijnen/haargroeimiddelen 12 2 oktober 2002 11:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.