Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 oktober 2014, 17:14   #16
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Heb na jaren Dutasteride gebruik ongeveer 4 jaar geleden de pech gehad dat het medicijn weinig meer deed voor me. Volgens mijn dermatoloog komt dit voor bij een bepaald aantal % van de gebruikers. Kreeg zware sheddingen van ongeveer 200-300 haren per dag. Ben toen op advies van dermatoloog iets langer als een jaar geleden Finasteride gaan gebruiken. En nu ongeveer een half jaar weer terug aan de Dutasteride. En nu gaat het gelukkig weer goed, heb bijna al mijn haar nog! Wat ik een wonder kan noemen gezien ik zooooveeel haar heb verloren. Op momenten voelde ik het echt wat dunner worden over het gehele hoofd. Misschien alleen nog een kleine HT voor de versteviging van de haarlijn en dan en dan is het weer zoals in de topjaren.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2018, 10:29   #17
Jeff7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2013
Berichten: 7
Beste allen,

Het is alweer enige tijd geleden dat ik hier ben geweest. (4 jaar?!)

Ik hoop dat het goed met iedereen gaat en dat iedereen met veel succes hun haarsituatie aan het bestrijden zijn.

De reden dat ik weer post is omdat ik zojuist paar dagen geleden mijn haren heb laten knippen en verven en sinds mijn nieuwe kleur vallen mijn inhammen toch een stuk meer op. Ik heb geen idee of het door de kleur komt of door het knipwerk maar het lijkt alsof het van de een op andere dag zomaar is gekomen.

Ik zou nu eigenlijk een stap willen maken naar een goede dermatoloog voor onderzoek maar voordat ik dat doe zou ik toch even jullie meningen willen weten.
Voor mijn gevoel hebben de meeste van jullie veel en misschien zelfs meer ervaring en expertise dan menige dermatologen.

Ik heb zojuist nieuwe foto's van mijn haren gemaakt en ik merk toch wel dat mijn inhammen groter zijn geworden. Ik ben ook bang dat dit geen mannelijke haarlijn is maar AGA.

Echter ben ik bang voor bijwerkingen van finasteride ( vooral het stukje shedding waar je heel veel haren verliest voordat het gaat werken ) maar mocht het inderdaad AGA zijn dan ga ik het denk ik wel proberen.

Hartelijk dank voor jullie mening en advies!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (134,2 KB, 20x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (129,1 KB, 21x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (134,3 KB, 14x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (137,0 KB, 21x gelezen)
Bestandstype: jpg 5.jpg‎ (134,0 KB, 18x gelezen)
Jeff7 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2018, 10:34   #18
Jeff7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2013
Berichten: 7
part 2 foto's.

Misschien het vermelden waard is dat ik de laatste maanden wel erg veel stress heb, geen idee of dit relevant is maar goed.

Nogmaals hartelijk dank iedereen!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 6.jpg‎ (139,0 KB, 19x gelezen)
Bestandstype: jpg 7.jpg‎ (131,0 KB, 25x gelezen)
Bestandstype: jpg 8.jpg‎ (127,6 KB, 21x gelezen)
Bestandstype: jpg 9.jpg‎ (136,1 KB, 17x gelezen)
Jeff7 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2018, 15:04   #19
Titatovenaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2018
Berichten: 52
Geslacht:
Beste Jeff,
Ik denk dat 95% hier jaloers is op jou haarlijn. In ruim 4 jaar tijd is je haarlijn nauwelijks veranderd. Ik denk dat jij je weinig zorgen hoeft te maken.

Gr
Titatovenaar is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.