Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 januari 2004, 22:19   #1
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Castratie

Ik heb gehoord dat als je je laat Castreren je haaruitval stopt.
Klopt dit?
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2004, 11:05   #2
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Ja ,dat klopt . Castratie voor je puberteit en je zal nooit kaal worden .Castratie na je puberteit stopt het kalingsproces en er is zelfs hergroei mogelijk .Dit is afhankelijk van je haarsituatie . Of er nog leven zit in je haarwortels . Ik ben al een behoorlijke tijd bezig mezelf chemisch te laten castreren , maar vang tot nu toe bot bij mijn huisarts .Ook chirurgische castratie onderzocht ,maar in Nederland doet men er erg moeilijk over ,reageert alsof je niet goed snik bent .In Thailand (Phuket) doen ze het wel voor je ,kost ongeveer 5000 dollar. Ben al aan het sparen.....
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2004, 14:06   #3
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Citaat:
Originally posted by the stig
Ja ,dat klopt . Castratie voor je puberteit en je zal nooit kaal worden .Castratie na je puberteit stopt het kalingsproces en er is zelfs hergroei mogelijk .Dit is afhankelijk van je haarsituatie . Of er nog leven zit in je haarwortels . Ik ben al een behoorlijke tijd bezig mezelf chemisch te laten castreren , maar vang tot nu toe bot bij mijn huisarts .Ook chirurgische castratie onderzocht ,maar in Nederland doet men er erg moeilijk over ,reageert alsof je niet goed snik bent .In Thailand (Phuket) doen ze het wel voor je ,kost ongeveer 5000 dollar. Ben al aan het sparen.....
Hebben er weleens mensen over nagedacht? Nee, ze halen niet je ballen weg, ze maken alleen een verstopping doormiddel van het doorsnijden en dichtmaken van een kanaal. Van buiten niks te zien..
Deze operatie schijnt zelfs ongedaan gemaakt te kunnen worden.

Ik zou het beste willen. Als ik 30 jaar ben en al 2 kinderen heb en er geen kinderwens meer zou bestaan.
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2004, 16:10   #4
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Hoi Henk21 .Ik denk dat je sterilisatie bedoeld . Bij castratie worden je testikels chirurgisch verwijderd .Van sterilisatie weet ik niet of dit ook je haarruitval stopt .
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2004, 17:27   #5
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Stig, waarom wil je in godsnaam je ballen eraf hebben??? Ik zou nog liever morgen 100% kaal willen zijn, dan de rest van m'n leven zonder 'zaakie' rond te lopen.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2004, 20:35   #6
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Citaat:
Originally posted by Robert18
Stig, waarom wil je in godsnaam je ballen eraf hebben??? Ik zou nog liever morgen 100% kaal willen zijn, dan de rest van m'n leven zonder 'zaakie' rond te lopen.
Tja Robert18 , ik behoor tot de echt desperate mensen met AA . Liever dood dan kaal . Bovendien geniet ik totaal niet van seks ,(misschien komt dat doordat ik geen vriendin heb) en wil NOOIT kinderen . Een echte BDD patient ......
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2004, 22:57   #7
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Dutasteride slikken is volgens mij toch effectiever dan castratie. Je testosterongehalte zal na een castratie extreem laag dalen, maar er is geen onderdrukking van 5ar2.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2004, 10:08   #8
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
DHTkiller ,misschien is het een goed idee om eens een keer je testosterongehalte na te laten meten . Ik zou wel eens willen weten hoe effectief die duta nu werkelijk is .Zelf gebruik ik proscar 2.5 .
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2004, 18:56   #9
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
De testosteron zal wat stijgen bij het gebruik van fina. Bij duta zal dat een stuk hoger zijn (tussen de 10% en 20% in de bloedbaan). De testosteron mag best stijgen, want de schadelijke werking van testosteron op de haarwortels is vele malen minder dan DHT. Bij een castraat is de testosterongehalte zeer laag, maar 5ar2 is nog actief (ook in de haarwortels zelf), en er kan nog steeds omzetting plaatsvinden van T naar DHT.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2004, 18:58   #10
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2003
Berichten: 1.798
Wink Speciaal voor Stig..

Hair Loss Due To Over Masturbation – How to Avoid it

By Mitchell McNiff, M.D.
Reviewed By HerboLove


• MoodMax

--------------------------------------------------------------------------------

DHT is related to sex and/or masturbation. Recent advances in the treatment of male pattern baldness have reveals that hairloss in males is directly related to DHT. There can masturbation be linked to hairloss?

Recent advance in the treatment of male pattern baldness have revealed that hair loss in males is directly related to DHT and the amount in your body. It is also an understanding that the production of DHT is related to sex and/or masturbation. With that in mind, does that mean there is a link between hair loss and masturbation?

Over-masturbation or over-ejaculation converts too much testosterone into dihydrotestosterone(DHT). High levels of DHT overload the body causing baldness and possible prostate enlargement if blood circulation is poor in the prostate area. Reducing the frequency of masturbation or ejaculation will help maintain low levels of DHT and avoid hair loss.

http://www.herbolove.com/print.asp?a...article&AID=62
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2004, 09:53   #11
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Dat dacht ik dus al,ja.
Het wordt tijd dat die testikels van mij er definitief af gaan.

MY REGIME: CASTRATION
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2004, 12:24   #12
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Stig chilll out!
Doe normaal met je castratie, je weet niet waar je het over hebt.
Er is vast wel een andere oplossing voor je.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2004, 12:31   #13
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Als man zijnde kun je toch nooit castratie willen? Dat kán gewoon niet. Óf je wilt een vrouw zijn, of je moet nodig naar een psychiater. Allebei dus, eigenlijk.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2004, 13:19   #14
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Citaat:
Originally posted by Jaapie
Stig chilll out!
Doe normaal met je castratie, je weet niet waar je het over hebt.
Er is vast wel een andere oplossing voor je.
Ik weet precies waar ik het over heb.Volgende week vrijdag ga ik naar een uroloog en zal ik een fysieke castratie voorstellen.Daar zal hij waarschijnlijk niet mee akkoord gaan, maar goed,een chemische ,daar heb ik ook geen bezwaar tegen.Dus als alles meezit:
NO MORE SEX FOR THE STIG!!

Hou jullie op de hoogte, groet,
The Stig....
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2004, 14:05   #15
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
En hoe zit dat dan als je straks een leuke meid tegenkomt, je wilt kinderen etc. Dan kan dat niet. Je vergooit een mooi (gezins)leven alleen maar omdat je je haar wilt behouden. Denk daar maar eens over na. Niet om te spotten ofzo hoor, maar stig je kan beter echt langs een psychiater gaan, niet een psycholoog maar een psychiater. Probeer je alleen maar te helpen.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.