Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 maart 2019, 19:04   #46
Dennisth
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Als je mijn vorige berichten had gelezen dan had je kunnen zien dat mijn haar situatie zeer stabiel is en dat na het stoppen met Finasteride geen invloed had op mijn haar en dit is ook bevestigd door de kliniek. En zo als ik wederom eerder had vermeld en duidelijk had beschreven was mijn kruin niet helemaal kaal maar een gedeelte. Het enige wat aan jou verhaal kan kloppen is misschien de beschadigde grafts door HASCI maar dan had de Chirurg dit ook kunnen zeggen en helemaal na dat het resultaat mislukt was. Kliniek heeft nog steeds geen mogelijke oorzaak kunnen aanwijzen.
Ik ben weleens benieuwd wat die hasci kliniek allemaal tegen je heeft gezegd over de techniek die ze hebben gebruikt. Kun je daar wat meer over vertellen?
Dennisth is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2019, 19:09   #47
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Als je mijn vorige berichten had gelezen dan had je kunnen zien dat mijn haar situatie zeer stabiel is en dat na het stoppen met Finasteride geen invloed had op mijn haar en dit is ook bevestigd door de kliniek. En zo als ik wederom eerder had vermeld en duidelijk had beschreven was mijn kruin niet helemaal kaal maar een gedeelte. Het enige wat aan jou verhaal kan kloppen is misschien de beschadigde grafts door HASCI maar dan had de Chirurg dit ook kunnen zeggen en helemaal na dat het resultaat mislukt was. Kliniek heeft nog steeds geen mogelijke oorzaak kunnen aanwijzen.
Wat wil je hier nu verder bereiken? Advisor geeft in zijn antwoorden volgens mij steeds duidelijke en goede informatie. Jij vertelt ons maar het halve verhaal en uit enkel je frustratie. Foto's wil je om een of andere reden niet plaatsen dus echt een goed oordeel kan niemand hier geven. Ik vraag me dan ook af hoe het nu kan dat je situatie stabiel is nadat je eerder wel 15 jaar (!!!) lang medicijnen tegen haaruitval hebt gebruikt. Die medicijnen werken enkel bij gebruik maar net bij jou is na die 15 jaar ineens je haaruitval gestopt en maakt het dus niet uit dat je ermee gestopt bent. Geloof je dat nu echt zelf? Ben benieuwd of je de kliniek dan wel eerlijk alles hebt verteld? Die kun je hier idd moeilijk nu op aanspreken lijkt me.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2019, 20:27   #48
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Wat wil je hier nu verder bereiken? Advisor geeft in zijn antwoorden volgens mij steeds duidelijke en goede informatie. Jij vertelt ons maar het halve verhaal en uit enkel je frustratie. Foto's wil je om een of andere reden niet plaatsen dus echt een goed oordeel kan niemand hier geven. Ik vraag me dan ook af hoe het nu kan dat je situatie stabiel is nadat je eerder wel 15 jaar (!!!) lang medicijnen tegen haaruitval hebt gebruikt. Die medicijnen werken enkel bij gebruik maar net bij jou is na die 15 jaar ineens je haaruitval gestopt en maakt het dus niet uit dat je ermee gestopt bent. Geloof je dat nu echt zelf? Ben benieuwd of je de kliniek dan wel eerlijk alles hebt verteld? Die kun je hier idd moeilijk nu op aanspreken lijkt me.
Als ik zelf zeg over mijn eigen haar dat de uitval gestopt is plus mijn behandelaar zelf dat ook zegt inclusief mijn Dermatoloog die de medicatie voordchrijft dan mag ik toch wel hopen dat het nu wel duidelijk is! En niemand die tegen jou zegt dat mijn haar opeens na 15 jaar is gestopt. Mijn haaruitval was al jaren eerder gestopt en nam de medicatie puur en alleen ter preventie!
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2019, 20:32   #49
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Als ik zelf zeg over mijn eigen haar dat de uitval gestopt is plus mijn behandelaar zelf dat ook zegt inclusief mijn Dermatoloog die de medicatie voordchrijft dan mag ik toch wel hopen dat het nu wel duidelijk is! En niemand die tegen jou zegt dat mijn haar opeens na 15 jaar is gestopt. Mijn haaruitval was al jaren eerder gestopt en nam de medicatie puur en alleen ter preventie!
OK nou, dan komt het allemaal vast goed want je hebt alle antwoorden eigenlijk al. Ik gun je weer een volle bos haar. Veel succes ermee
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2019, 21:36   #50
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Als ik zelf zeg over mijn eigen haar dat de uitval gestopt is plus mijn behandelaar zelf dat ook zegt inclusief mijn Dermatoloog die de medicatie voordchrijft dan mag ik toch wel hopen dat het nu wel duidelijk is! En niemand die tegen jou zegt dat mijn haar opeens na 15 jaar is gestopt. Mijn haaruitval was al jaren eerder gestopt en nam de medicatie puur en alleen ter preventie!
Ik stop ook met mijn reacties. je hebt je eigen mening en staat niet open voor alles reacties van experts. ik blijf bij mijn standpunt dat het een oorzaak is van een of meerdere van de eerder genoemde factoren. Je kunt onmogelijk over een stabiele situatie spreken na 14 maanden finasteride vrij. dan begint de uitval pas (weer). Een kliniek kan al helemaal niet beoordelen of het een stabiele situatie is, na een paar bezoekjes. Dat vergt iets meer.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2019, 22:07   #51
haarzotje74
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2017
Berichten: 4
Geslacht:
hallo,


verwacht geen mirakels van een haartransplantatie, uiteindelijk lopen zij weg met het geld en blijf je achter met een mager resultaat. spreek uit ervaring!

na de eindcontrole hebben zij altijd gelijk.
wie gaat er nu een advocaat inschakkelen om het tegenbewijs te bewijzen ?


het enigste wat ze lullen is dat je dan ocharme 15 procent korting krijgt op een volgende behandeling indien je niet zo tevreden bent over het eindresultaat.


in de beloofde levensgroeigarantie heb ik ook ernstig men twijfels hoor.



grtz.
haarzotje74 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2019, 22:38   #52
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Als ik zelf zeg over mijn eigen haar dat de uitval gestopt is plus mijn behandelaar zelf dat ook zegt inclusief mijn Dermatoloog die de medicatie voordchrijft dan mag ik toch wel hopen dat het nu wel duidelijk is! En niemand die tegen jou zegt dat mijn haar opeens na 15 jaar is gestopt. Mijn haaruitval was al jaren eerder gestopt en nam de medicatie puur en alleen ter preventie!
Misschien heb je 15 jaar lang voor niets Finasteride geslikt omdat je in eerste instantie toch geen verdere haaruitval zou hebben? Als je dan stopt merk je ook geen verschil. Wat ook zou kunnen is dat de werking van Finasteride sterk is verminderd. Het middel doet hetzelfde maar je lichaam past zich op een of andere manier aan, dit heb ik zelf ervaren met Dutasteride en werd mij ook verteld door de dermatoloog. Dus je netto resultaat van Finasteride is op gegeven moment nihil. Als je dan stopt merk je ook geen verschil nee.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2019, 00:19   #53
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Misschien heb je 15 jaar lang voor niets Finasteride geslikt omdat je in eerste instantie toch geen verdere haaruitval zou hebben? Als je dan stopt merk je ook geen verschil. Wat ook zou kunnen is dat de werking van Finasteride sterk is verminderd. Het middel doet hetzelfde maar je lichaam past zich op een of andere manier aan, dit heb ik zelf ervaren met Dutasteride en werd mij ook verteld door de dermatoloog. Dus je netto resultaat van Finasteride is op gegeven moment nihil. Als je dan stopt merk je ook geen verschil nee.
Dit is precies ook mijn conclusie na 15 jaar. Had toch het idee dat ik na al die jaren voor niets Finasteride had gebruikt!
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2019, 00:25   #54
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarzotje74 Bekijk bericht
hallo,


verwacht geen mirakels van een haartransplantatie, uiteindelijk lopen zij weg met het geld en blijf je achter met een mager resultaat. spreek uit ervaring!

na de eindcontrole hebben zij altijd gelijk.
wie gaat er nu een advocaat inschakkelen om het tegenbewijs te bewijzen ?


het enigste wat ze lullen is dat je dan ocharme 15 procent korting krijgt op een volgende behandeling indien je niet zo tevreden bent over het eindresultaat.


in de beloofde levensgroeigarantie heb ik ook ernstig men twijfels hoor.



grtz.
Klopt, garantie is een wassen neus en stelt ook bijna niets voor bij een haartransplantatie aangezien je donorgebied meestal maar 1 of 2 keer kunt gebruiken. Als je al geluk hebt en een extra behandeling kunt nemen dan betaal je dat uiteindelijk met je eigen kostbare grafts bovenop de verloren grafts.
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2019, 00:36   #55
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Ik stop ook met mijn reacties. je hebt je eigen mening en staat niet open voor alles reacties van experts. ik blijf bij mijn standpunt dat het een oorzaak is van een of meerdere van de eerder genoemde factoren. Je kunt onmogelijk over een stabiele situatie spreken na 14 maanden finasteride vrij. dan begint de uitval pas (weer). Een kliniek kan al helemaal niet beoordelen of het een stabiele situatie is, na een paar bezoekjes. Dat vergt iets meer.
Een kliniek kan zeker bepalen of het stabiel is of niet, dit gebeurt op grond van hele duidelijke foto's die in de loop van de laatst jaren zijn genomen. En nogmaals mijn Dermatoloog die mij al die jaren Finasteride voorschrijft heeft dit ook bevestigd tel daarbij dat ik ook Trichoscan foto's heb die precies het aantal haren per cm2 kunnen aangeven. Jouw argument dat HASCI de grafts zou kunnen hebben beschadigd heb ik ook als mogelijke optie gezien, snap ook niet dat je zegt dat ik niet open sta voor reacties.

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 20 maart 2019 om 15:59
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2019, 22:48   #56
Almir
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Toen ik onderzoek deed voor haartransplantatie heb ik overal gelezen dat prp goed is.
Almir is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2019, 00:15   #57
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Almir Bekijk bericht
Toen ik onderzoek deed voor haartransplantatie heb ik overal gelezen dat prp goed is.
Dat schijnt inmiddels gebakken lucht te zijn. Heb hierover vandaag nog met Transhair over gesproken die dat ook aanboden en zij vertelde mij dat zij dit niet meer aanbieden en ook niet mogen aanbieden.

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 21 maart 2019 om 13:35
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2019, 10:32   #58
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Was het niet zo dat PRP goed is voor het helingsproces? Maar verder geen invloed heeft op het eindresultaat?
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2019, 16:29   #59
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Was het niet zo dat PRP goed is voor het helingsproces? Maar verder geen invloed heeft op het eindresultaat?
Dit is ook nog nooit wetenschappelijk aangetoond. Klinieken gebruiken PRP puur en alleen voor extra inkomsten want zij weten als geen ander hoe wanhopig mensen kunnen zijn wanneer ze kaal beginnen te worden, wat heel triest is om op die manier misbruik te maken van ander mans ellende!
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2019, 16:51   #60
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
PRP is verreikt lichaam eigen bloed, goed voor genezing en bloedstolling, maar voor haar behoudt al achterhaald. Voor effect met je het elke keer blijven herhalen omdat het snel zijn werking verliest.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het er uit ziet, hoeveel haar had je vooraf op je kruin? en is er misschien haar daar uitgevallen waardoor er nu niks meer lijkt te zitten. Hoe is je donor door deze behandelingen heen gekomen en heb je nog over voor een derde ht?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.