Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 december 2019, 22:15   #31
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Ik heb nog eens gekeken naar je eerste foto de dag van behandeling en als ik je laatste foto,s zie heb je toch al een mooi resultaat in die korte tijdspanne.Wetende dat men beweerd ( prohair) dat je tussen de 3 en 4 de maand 10% groei hebt en het % gestadig zal vermeerderen zal je zeker een goed resultaat tegemoet gaan.Ik blijf je volgen Succes verder en een fijn eindejaars en succesvol 2020 toegewenst
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2020, 22:31   #32
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Ik heb nog eens gekeken naar je eerste foto de dag van behandeling en als ik je laatste foto,s zie heb je toch al een mooi resultaat in die korte tijdspanne.Wetende dat men beweerd ( prohair) dat je tussen de 3 en 4 de maand 10% groei hebt en het % gestadig zal vermeerderen zal je zeker een goed resultaat tegemoet gaan.Ik blijf je volgen Succes verder en een fijn eindejaars en succesvol 2020 toegewenst
Dankjewel voor je fijne woorden Ik wens jou ook alle succes en groeiplezier toe! Bij jou gaat het feest ook binnenkort beginnen.
morgulsblade is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2020, 22:33   #33
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Update 4 maanden (en een paar dagen). Het haar is vooral vooraan dik (niet gek aangezien daar de meeste grafts zijn geplaatst) en begint weer slag/krul te vertonen. Ik ben nu al heel blij met het resultaat en het ziet er zeker van voor al dik uit. Hopelijk dikt het gebied daarachter ook nog aan. De laatste foto is genomen net nadat ik mijn haar gewassen heb, hier zie je ook terug tot hoever ze zijn doorgegaan met de grafts.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Voorkant_1.jpg‎ (107,2 KB, 417x gelezen)
Bestandstype: jpg Voorkant_2.jpg‎ (147,8 KB, 344x gelezen)
Bestandstype: jpg Boven_1.jpg‎ (85,8 KB, 337x gelezen)
Bestandstype: jpg Boven_nat.jpg‎ (66,4 KB, 333x gelezen)

Laatst gewijzigd door morgulsblade; 14 januari 2020 om 22:44
morgulsblade is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2020, 11:49   #34
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Aanezien ik volgende week op 5 maanden zit, hierbij nog een update.
Het wordt beter en beter en ben nu al helemaal blij. Hopelijk dikt het middenstuk en begin kruin ook nog wat aan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3582.jpg‎ (118,8 KB, 395x gelezen)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (140,4 KB, 347x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3585.jpg‎ (128,4 KB, 345x gelezen)

Laatst gewijzigd door morgulsblade; 5 februari 2020 om 11:51
morgulsblade is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2020, 15:11   #35
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Goe bezig man...als je ziet vanwaar je komt staat er je nog veel meer te verwachten ,op naar je volgende update.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2020, 17:23   #36
Blauwbaard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2014
Berichten: 87
Geslacht:
Mooi resultaat zeg.
Blauwbaard is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2020, 18:01   #37
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Ziet er prima uit! Wat een verschil al. Bij mij is de kruin ook wat dunner, maar met een beetje Dermatch kan ik dat snel en zonder veel gedoe prima wegwerken.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2020, 16:29   #38
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Dankjewel voor jullie fijne woorden

6 maanden nu. Niet heel veel veranderd ten opzichte van vorige maand. Al weet ik niet of ik nog veel kan verwachten. Ik ben zowieso al super blij met het resultaat dat ik nu heb.

Ik heb ook nog een aantal foto's gemaakt van de donor en de kruin. Ook al is een deel van het kruin behandeld, het is een zeer groot gebied dat kaal is en gaat tevens nog zakken (zie foto). Mischien dat ik ooit in de toekomst nog een behandeling in het kruin doe in combinatie met baardhaar. Maar daar wil ik op dit moment nog niet teveel aan denken.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4668.jpg‎ (135,6 KB, 269x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4670.jpg‎ (89,9 KB, 261x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4749.jpg‎ (96,9 KB, 248x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4761.jpg‎ (79,5 KB, 216x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4763.jpg‎ (72,0 KB, 200x gelezen)
morgulsblade is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2020, 23:57   #39
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Ik vermoed wel dat het resultaat nog beter zal worden de volgende maanden.Wat ik me wel afvraag is waarom konder er niet het max aantal grafts die de kliniek vooropsteld ( 3200 ) geplaatst worden? Ok het zijn er 200 minder maar toch ( in mijn geval hebben ze er toen 3300 genomen) en zeker in jouw geval was dit zeker aangewezen, had het betrekking met je donor, odat die intussentijd er al 5500 gegeven heeft.Hebben ze je ook nog verteld wat je donor nog kan bieden? Zo te merken zal je kruin een groot aantal grafts nodig hebben, hopelijk kan je donor deze geven.Succes alvast met het verdere groeiproces.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2020, 11:29   #40
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Ik vermoed wel dat het resultaat nog beter zal worden de volgende maanden.Wat ik me wel afvraag is waarom konder er niet het max aantal grafts die de kliniek vooropsteld ( 3200 ) geplaatst worden? Ok het zijn er 200 minder maar toch ( in mijn geval hebben ze er toen 3300 genomen) en zeker in jouw geval was dit zeker aangewezen, had het betrekking met je donor, odat die intussentijd er al 5500 gegeven heeft.Hebben ze je ook nog verteld wat je donor nog kan bieden? Zo te merken zal je kruin een groot aantal grafts nodig hebben, hopelijk kan je donor deze geven.Succes alvast met het verdere groeiproces.
Beste Ines, Dankjewel voor je reactie.
Tijdens mijn intake bij de cliniek vertelde ze me dat ik een klein hoofd heb Dit is gunstig in dat het behandelde gebied kleiner is, maar aan de ene kant het donor gebied ook kleiner is. Tevens wilde ze niet teveel eruit halen met het oog op de ontwikkeling van het kaalheidspatroon. Ze hebben er uiteindelijk gelukkig wel 3200 grafts uitgekregen.

Ik heb in de tussentijd geen controle meer gehad (alleen na een paar weken - en toen had ik nog shockloss), dus ik ben benieuwd wat ze van mijn huidige donor vinden, en of er nog genoeg potentie inzit voor eventuele toekomstige behandeling (gelukkig heb ik een volle dikke baard, waar ik ook nog gebruik van kan maken).

Mijn oom heeft precies hetzelfde kaalheidspatroon en op precies dezelfde leeftijd verkregen. Hij heeft gelukkig nog steeds een zeer dik en dicht donor gebied. Dit in tegenstelling tot mijn vader die een groter maar dunner donorgebied heeft.

Toch voordat ik zou overgaan naar nog een transplantatie, wil ik wel van te voren me goed informeren over mijn donor, en de miniturisatie microscopisch laten onderzoeken. Stel dat mijn lateral humps al tekenen van miniturisatie vertonen, dan lijkt het mij het beste om genoeg grafts te bewaren voor eventuele reparatie.

Weten jullie toevallig waar ik zo'n onderzoek zou kunnen doen?
morgulsblade is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2020, 16:18   #41
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Ik vermoed dat je daar best mee naar een universitair ziekenhuis gaat waar men over de juiste apparatuur beschikt om dit uit te zoeken.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2020, 22:12   #42
Don Hairo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2015
Berichten: 3
Geslacht:
Hoe staat het er vandaag de dag voor morgulsblade?
Overweeg je nog een behandeling voor de kruin?
Don Hairo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.