Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 maart 2009, 13:53   #61
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hair81 Bekijk bericht
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het bij jou gemillimeterd mooier vind. Komt met name omdat je krullen hebt vnd ik persoonlijk niet mooi. Nu zeker omdat je weer een haarlijn hebt.

groet hair 81
Hier sluit ik me bij aan, Mgreen heeft in mijn optiek een prima gezicht om zijn haar gemillimeterd, of nu hij zijn haarlijn terug heeft iets langer dan dat, te dragen.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 15:03   #62
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile

@ MRGREEN

Hallo ik had je een pm gestuurd maar je opslag is overschreden dus dan maar hier :p

Hallo,
Mooi resultaat van je transplantatie trouwens.
Ikzelf ben 25 en gok dat ik op Norwood 2 zit en wil voor de Fue gaan dat klinkt me allemaal wat beter en minder pijnlijk etc.
Jij hebt een Fut of Fue gedaan? en wat waren de kosten en bij wie?
Ik zelf zit nog erg te twijfelen,omdat ik pas 25 ben en vraag me af of je haren wel natuurlijk eruit zien als het nat is? of als je gezwommen of gedoucht hebt?
Lees soms verhalen dat het er niet uit ziet..hoop dat het enkele gevallen zijn want dat weerhoudt me er helaas nog van

Alvast bedankt een mede lotgenoot
Jordy
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 18:01   #63
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
MrGreen geeft het in zijn eerste post duidelijk aan, een FUE bij Aesthetic Clinics. De kosten zal ie je wel prive meedelen, neem ik aan

Hoe natuurlijk het er allemaal uit ziet is sterk afhankelijk van de behandeling en van het feit of de kaalheid na de ingreep nog ernstig verder heeft doorgezet. Ik denk dat je je wel kunt voorstellen dat als je een dichte behandeling hebt op je inhammen en als je kaalheid daarna voortschrijdt, dat je dan een heel raar en onnatuurlijk effect krijgt.

Wat dat betreft is het dus:
a. een kwestie van verdere uitval zoveel mogelijk beperken door de bekende haargroeimiddelen;
b. regelmatig nieuwe ingrepen om het resultaat natuurlijk ogend te houden;
c. wachten tot de kaling op natuurlijke wijze is vertraagd en dan pas ingrijpen.

C betekent dat je mogelijk tot je 40e of langer nog moet wachten. Het betekent ook dat je lange tijd moet leven met een steeds kaler hoofd, zodat het me dan makkelijker lijkt om het maar te accepteren.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 18:25   #64
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile Re:

@ AnthonieH
Ok ja dat is me idd allemaal heel duidelijk en ben me daar ook van bewust mede door dit forum,vandaar dat ik ook de voorkant wat meer wil dichten in combinatie met beetje de inhammen ,want voor de rest heb ik gewoon (nog) een redelijke haardos
Vind het alleen een beetje raar dat ik na het stellen van me 2e vraag van prohairclinic niks meer gehoord heb.
Heb namelijk bij hun voor een Fue behandeling geinformeerd,zullen het wel te druk hebben ofzo

Iemand nog aanraders (haarklinieken)voor een goeie Fue behandeling?
Transhair valt wel af dat kan ik nooit betalen al spaar ik 2 a 3 jaar door,hoop alleen dat de wat goedkopere ook enigszins goed zijn.

En is het mogelijk dat de kaalheid vanzelf stopt of stabiel blijft? lees veel dat het hier altijd erger wordt naarmate je ouder wordt,maar het kan ook best zijn dat je nog een haardos houdt toch? verschilt per persoon neem ik aan naast dat je grijzer wordt :p

Laatst gewijzigd door jord-y; 20 maart 2009 om 18:32
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 20:39   #65
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Transhair valt wel af dat kan ik nooit betalen al spaar ik 2 a 3 jaar door,hoop alleen dat de wat goedkopere ook enigszins goed zijn.
Volgens mij valt dat wel mee.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018

Laatst gewijzigd door Limbo; 20 maart 2009 om 22:34
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 21:36   #66
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
nou vind rond de 4000 a 5000 euro wel aardig duur hoor Limbo althans dat is mij verteld..terwijl ik (uitgaande van mijn eigen ogen en beoordeling een norwood 2) heb.

Laatst gewijzigd door jord-y; 20 maart 2009 om 21:43
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 21:48   #67
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
4 a 5000 euro ben je al snel kwijt voor een ht. Als dat teveel is moet je er niet aan beginnen.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 21:54   #68
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Ik wil een Fue doen en wil alleen een klein beetje voren wat verdichten en me inhammen licht bij laten werken,maarja dan wordt het nog flink doorsparen vermoed ik zo vooral als je van een uitkering leeft achja :p

Laatst gewijzigd door jord-y; 20 maart 2009 om 22:02
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 22:28   #69
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Ik wil een Fue doen en wil alleen een klein beetje voren wat verdichten en me inhammen licht bij laten werken,maarja dan wordt het nog flink doorsparen vermoed ik zo vooral als je van een uitkering leeft achja :p
Ik heb begrepen dat Turkije flink wat goedkoper is op dit gebied, maar goed, dat moet je maar willen en je moet dan echt een goede kliniek uitzoeken. Even teruggaan met eventuele klachten is dan niet zo makkelijk natuurlijk.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 22:35   #70
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Ik wil een Fue doen en wil alleen een klein beetje voren wat verdichten en me inhammen licht bij laten werken,maarja dan wordt het nog flink doorsparen vermoed ik zo vooral als je van een uitkering leeft achja :p
Je kunt ook gewoon wachten en kijken hoe het zich ontwikkelt. Zoals Anthonie ook al stelde. 4-5.000 is een hoop geld!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 22:35   #71
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool profihair

moet je maar profihair even contacteren... daar spreken ze momenteel met die promotie over een 1,5 euro per haarwortel met de FUE techiek...

het is nu ook niet omdat het turkije is dat dit daarom slecht is hoor...
ik ben er toch tevreden over... enja voor een scherpe prijs kijk je best daar even rond...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 22:40   #72
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile

Ja afwachten doe ik sowieso en dankzij jullie ofja dit forum ben ik toch wel wat verstandiger gaan nadenken en eerst maar idd alles een beetje afwachten
Neem aan dat je met een bedrag van 4000 a 5000 euro wel wat mag verwachten Limbo?
Vraag me alleen af of het aantal grafts of hoe ze dat noemen dan niet te hoog ligt voor een redelijk klein gebied,gezien sommige al beginnen met 2000 euro en ik tussen de norwood 1 a 2 zit.
En nogmaals het gaat om het licht bij werken van de verdichting en de inham.
Me plan is iedergeval om bij meerdere klinieken langs te gaan.

@ wesley1982 thx zal wel even op hun site kijken,al heb ik liever wat duurder dat het in 1 x goed gedaan wordt dan een goedkopere en het er niet uitziet dat dan ook wel weer uiteraard
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2009, 22:41   #73
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
moet je maar profihair even contacteren... daar spreken ze momenteel met die promotie over een 1,5 euro per haarwortel met de FUE techiek...

het is nu ook niet omdat het turkije is dat dit daarom slecht is hoor...
ik ben er toch tevreden over... enja voor een scherpe prijs kijk je best daar even rond...
Een haarwortel, wordt daar een "graft" mee bedoeld of echt eén individuele haar? Als het een graft is dan betaal je dus 2250 voor 1500 grafts. Met andere kosten (hotel, vliegreis andere kosten ht etc.) kom je dan op 2700 ofzo?

Opzich een behoorlijke besparing inderdaad. Maja, dan moet het wel een goede kliniek zijn want van een verprutst resultaat wordt je
ook niet heel erg vrolijk.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2009, 14:55   #74
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
He Jordy,

Wat ook al hierboven gezegd is, raad ik je aan het topic door te lezen en andere topics door te lezen. Daar staan jouw vragen echt heel duidelijk in beschreven.

Ik zal je vragen voor het gemak wel even beantwoorden.

Zoals ook in de topicnaam staat heb ik een FUE laten doen bij Aesthetic clinics in Hasselt. De operatie was 13 juni 2008. Wat ze doen is haren een voor een uit je achterhoofd halen en op je voorhoofd zetten.

Het is een lange operatie (+- 10 uur) maar door de precisie kan de dokter de haren precies op de goede plek zetten zodat alles er heel natuurlijk uitziet.

Een voorwaarde voor de transplantatie is wel dat je situatie stabiel is je verdere haarverlies heel langzaam gaat of gestopt is. Dat kan door middel van medicijnen zoals finasteride en minoxidil. Ga je deze medicijnen niet gebruiken dan heb je kans dat je binnen een paar jaar kale plekken achter de haarlijn krijgt en moet je weer op behandeling enzovoorts.

Over hoe het eruit ziet. Precies zoals mijn haren vroeger waren, niemand heeft ooit opmerkingen gemaakt (behalve complimenten). Als het nat is is het ook mooi het zijn immers je eigen haren.

Om de vergelijking te maken heb ik een foto in de bijlage gezet, van 2006 voordat zichtbaar aga had en de foto nu.

Dan tot slot de kosten. Je moet rekenen op minimaal 5000 euro , aan de hand van je huidige situatie. Daar komen nog de kosten voor medicijnen bij. Het is een investering dat is waar maar als je het geld bij elkaar kunt krijgen de moeite waard.

Gr MGREEN


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
@ MRGREEN

Hallo ik had je een pm gestuurd maar je opslag is overschreden dus dan maar hier :p

Hallo,
Mooi resultaat van je transplantatie trouwens.
Ikzelf ben 25 en gok dat ik op Norwood 2 zit en wil voor de Fue gaan dat klinkt me allemaal wat beter en minder pijnlijk etc.
Jij hebt een Fut of Fue gedaan? en wat waren de kosten en bij wie?
Ik zelf zit nog erg te twijfelen,omdat ik pas 25 ben en vraag me af of je haren wel natuurlijk eruit zien als het nat is? of als je gezwommen of gedoucht hebt?
Lees soms verhalen dat het er niet uit ziet..hoop dat het enkele gevallen zijn want dat weerhoudt me er helaas nog van

Alvast bedankt een mede lotgenoot
Jordy
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg haarvergelijk2.JPG‎ (44,8 KB, 393x gelezen)
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)



Laatst gewijzigd door MGREEN; 21 maart 2009 om 15:02
MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2009, 19:23   #75
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Neem aan dat je met een bedrag van 4000 a 5000 euro wel wat mag verwachten Limbo?
Jazeker. Ik had er 1.060 of zo voor 4600,= (FUT). Is alweer enige tijd geleden; de prijzen zijn gezakt!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fue, haartransplantatie, resultaten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
FUE vooruitgang met foto's rise Chirurgische behandelingen 441 12 augustus 2011 23:42
Foto's voor de ht en na 8 maanden Morehair. Shocking!!! Morehair Chirurgische behandelingen 37 7 oktober 2008 00:06
Voor & na foto's haartransplantatie weer verboden in BRD! hairobservator Chirurgische behandelingen 32 5 juni 2006 23:35
Mijn haartransplantatie & foto's Mailman Chirurgische behandelingen 46 19 augustus 2005 16:22
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 12 maart 2002 00:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.