Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 mei 2009, 12:53   #1
willem90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2009
Berichten: 1
Teveel baargroeioppervlakte

Hallo,

Ik merkte al snel dat ik vrij veel haar had en dus ook baardgroei...
Ik zit nu al zo'n 2 jaar met het lastige probleem dat er haar groeit op plaatsen in mijn gezicht waar het niet hoort te groeien.
Op mijn wangen zelf, staat er enorm veel donshaar (ik kom er niet aan, trek er soms 1tje uit en vaak zijn deze 1cm lang). Het probleem is dat dit 'donshaar' doorloopt tot aan mijn oogkassen en dat er zelfs van het einde van mijn wenkbrouw donshaar doorloopt tot aan mijn bakkebaarden.
(mijn 2de probleem is, dat er haar op mijn neus groeit, weet iemand wat ik hiermee moet doen?)

Het is zeer lastig als ik me moet scheren, want ik durf het niet af te doen uit schrik dat het dikker en opvallender zal worden. Na het scheren zie je dan zo'n lichte lijn van het geschoren deel en het nietgeschoren deel door mijn haar.

Wat moet ik nu doen? als ik het afdoe dan kan het dikker terug komen en op de wangen zelf is dat écht afschuwelijk. Ik ken niemand die dit probleem ook heeft en vind het ook niet terug op het internet. Mijn kapper durft er eigenlijk ook niet aankomen en zegt dat hij eraf zou blijven maar dat het waarschijnlijk blijvend is.
Haar van 1cm lang kan ik toch moeilijk op mijn gezicht laten staan? ik vind dat het echt opvalt, maar sommigen merken het niet.

Anderen vinden mss dat ze te weinig baard hebben, nou ik vind dat ik er teveel heb. Hulp dringend gevraagd :s
willem90 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2009, 14:55   #2
Doopliss
Banned user
 
Geregistreerd: 1 april 2008
Berichten: 176
Philips Architec
Doopliss is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2009, 15:02   #3
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Willem,

Vraag maar even in de rubriek Hirsutisme. Volgens mij zit er niets anders op dan laten laseren en dan moet je even uitzoeken welke lasermethode de beste is.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
haaruitval door teveel water charlotxx Haarproblemen bij vrouwen 20 16 september 2008 19:15
Gebruik ik teveel medicijnen/supplementen?? kicke Medicijnen/haargroeimiddelen 36 14 maart 2007 09:34
Even teveel, even afwezig karin_inline TTM - Algemeen 8 22 november 2004 20:38
Teveel vitamine? Eminem Medicijnen/haargroeimiddelen 10 9 september 2004 19:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.