Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 april 2015, 08:27   #16
bsemail
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2015
Locatie: Belgium
Berichten: 15
Geslacht:
Met mijn haar zoals het nu is kan ik er nog mee leven (heb er ook geen frustraties over), ik doe het toch meestal heel kort, maar ik wil niet dat het erger komt (ik heb ook nog nooit een product gebruikt).

Ik heb 3 broers (ben je jongste van 4) en het zit in onze genen om volledig kaal te worden, dus beter voorkomen dan genezen denk ik dan ...

Het gaat niet over accepteren, maar voorkomen dat het erger wordt eigenlijk :-)
bsemail is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2015, 08:31   #17
Zuid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2015
Berichten: 32
Geslacht:
Tja en Antonie als je je kaalheid hebt geaccepteerd wil dat niet zeggen dat als er mogelijkheden zijn om er iets aan te doen je dat moet laten. Dan ben ik het met Paulus eens dat de prijzen die in Turkije worden gehanteerd van een acceptabel niveau zijn. Dat is in Nederland helaas anders.
Zuid is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2015, 09:02   #18
Haagseharrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2015
Berichten: 16
Geslacht:
Begin maart ben ik ook bij esteworld geweest, zit nu op 5 weken. De behandeling verliep prima bij mij, maar er zijn absoluut wat punten om rekening mee te houden:

- Ik sliep de eerste twee weken erg slecht door de jeuk op het donorgebied (van het herstel)

- ik had de eerste week nog last van hoofdpijn en een klein beetje zwelling

- Mijn transplantatie gebied is nog behoorlijk rood en nog niet zo glad als mijn voorhoofd. Je ziet dus nog duidelijk de overgang tussen transplantatiegebied en onbehandelde huid, zeker nu het haar nog niet veel gegroeid is. Dit kan tot een jaar aanhouden, Bij mij wordt het langzaam maar zeker beter.

- ik moet absoluut enkele maanden een pet op om te beschermen tegen de zon.

- Ik zou adviseren om minimaal twee weken vrij te nemen na de behandeling

Dit alles is van tijdelijke aard, en de een heeft meer last van bepaalde ongemakken dan de ander. Het is nog even afwachten, maar persoonlijk vind ik het verwachtte eindresultaat veel belangrijker dan deze ongemakken, en ik heb er absoluut geen spijt van.

Alleen, de behandeling is zeker niet zonder impact... Just saying...
Haagseharrie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2015, 09:02   #19
bsemail
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2015
Locatie: Belgium
Berichten: 15
Geslacht:
hoelang moet je wachten op terug een pet te mogen dragen?
bsemail is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2015, 09:25   #20
paulus1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2013
Locatie: Maastricht
Berichten: 132
Geslacht:
minimaal 2 weken.
paulus1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2015, 23:40   #21
Br. Tuck
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 augustus 2014
Berichten: 40
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bsemail Bekijk bericht
Met mijn haar zoals het nu is kan ik er nog mee leven (heb er ook geen frustraties over), ik doe het toch meestal heel kort, maar ik wil niet dat het erger komt (ik heb ook nog nooit een product gebruikt).

Ik heb 3 broers (ben je jongste van 4) en het zit in onze genen om volledig kaal te worden, dus beter voorkomen dan genezen denk ik dan ...

Het gaat niet over accepteren, maar voorkomen dat het erger wordt eigenlijk :-)
Sorry, ik had jouw bericht eerder niet goed genoeg gelezen, dus heb mijn reactie aangepast.
Omdat je tevreden bent met jouw huidige situatie zou ik inderdaad focussen om wat je nu hebt te behouden. Als je een fue ondergaat zijn ze geneigd om jouw haargrens naar voren te halen en de inhammen op te vullen, waarbij de kans is dat je uiteindelijk (wanneer het kalingsproces voortgaat) te weinig donor hebt om een mooie dichtheid te krijgen.
Dus voornamelijk haren tussen jouw bestaande haren laten plaatsen en misschien een klein beetje opvullen van de inhammen.

Sowieso zul je later nog een tweede fue moeten ondergaan want als je volledige kaal wordt dan zal het haar wat nu nog op jouw hoofd zit (m.u.v. de haarkrans) uitvallen. Ben je van plan om medicatie te gaan gebruiken om dit proces te stoppen? Omdat je nog tevreden bent met jou huidige situatie is medicatie misschien de eerste optie om te kiezen?

succes met jouw keuze

Laatst gewijzigd door Br. Tuck; 28 april 2015 om 10:29
Br. Tuck is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.