Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 27 maart 2021, 10:33   #1
WirelessWire
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2021
Berichten: 8
Geslacht:
Onzekerheid over mijn inhammen

Hallo allemaal!

Na wat gelezen te hebben en het forum af te struinen. Wil ik toch ook eens is mijn situatie laten zien. Ik neem aan dat hij niet zo erg is hoe ik het soms op het forum zie. Maar ik ben er soms heel erg onzeker over.

Ik ben 20 jaar en ik heb inhammen. Met mijn kruin is er niks mis mee. Qua dikte van mijn haar is ook goed. Ik vind namelijk dat ik een mooie kop met haar heb ondanks de inhammen. Zie hier foto's.

De familie historie heeft wel inhammen, geen volledige kaalheid. Mijn vader kreeg er mee te maken rond zijn 30ste vermoed ik en heeft nog steeds een kop met haar, hij is nu 54. Al zijn broers hebben ook nog haar, en hun zijn allemaal in hun 50 en 60ste jaren. De opa van mijn vaders kant is in de 80 en heeft nog een leuke kop met haar voor zijn leeftijd.
Mijn opa van mijn moeders kant had op 26ste al inhammen. Ik had ook nog een oude familie foto gezien met zijn broers en die hadden allemaal vrijwel hetzelfde. En ik weet ook van mijn moeder dat hun allemaal gestorven zijn met haar op hun hoofd. Ik zag een foto van mijn opa (nooit gekend helaas) en ik moest ook wel een beetje aan mijzelf denken aan bepaalde dingen. En eerlijk gezegd, maakte hem dat zeker niet minder mooi die inhammen, potver, wat een mooie kerel!

Ik was altijd al een beetje bewust dat ik dat had. En ik weet, dat dat dit bij veel mannen als ze ouder worden kan gebeuren. Maar sinds mijn leven een soort van stil staat door de hele situatie waarin we leven, heb ik een soort van te veel tijd om mij op bepaalde dingen te letten. Zeer vervelend vind ik zelf en ik vind het ook lastig om mij ervan af te zetten. En aangezien ik al best wel onzeker ben in algemene zin, versterkt het mijn onzekerheid nu heel erg.

Mijn vraag is met zekerheid die ik heb dat er niemand in mijn familiekant volledig kaal is geworden. Dat het bij die inhammen blijft hoe mijn opa het had? Dat is de vraag die ik mij steeds afstel en het knaagt mij. Ik denk zelf niet dat ik volledig kaal word, maar toch vind ik het soms verwarrend. Ik zou het opzich niet erg vinden als ik bijvoorbeeld zulke inhammen zou krijgen zoals mijn opa het had zegmaar.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (141,8 KB, 238x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (74,1 KB, 294x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (73,0 KB, 268x gelezen)
Bestandstype: jpg 5.jpg‎ (95,2 KB, 261x gelezen)
Bestandstype: jpg Vader van moeder.jpg‎ (148,0 KB, 224x gelezen)

Laatst gewijzigd door WirelessWire; 27 maart 2021 om 11:02
WirelessWire is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.