Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 oktober 2020, 22:54   #1
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Beauclinic en Esteworld

Beste lezers,

Ik wil mijn verhaal graag even kwijt, en misschien jullie ook even dubbel doen nadenken.

Ongeveer een jaar geleden heb ik mijn eerste haartransplantatie laten doen bij Beauclinic in Nieuwegein.
Op het eerste oog een goede indruk achter gelaten, goed gesprek met de dokter en personeel, en uiteindelijk gekozen om daar mijn Ht te laten doen.
Buiten om dat ze aardig zijn, zou ik toch even dubbel nadenken om hier mijn ht te laten doen.

De haartransplantatie is gedaan, en het eerste wat ik in de spiegel zie is dat de haarlijn schots en scheef staat, nadat ik dat heb aangegeven, word er op gewezen dat het een natuurlijk effect is en dat wanneer de haren groeien dit natuurlijker oogt. Oke, maar je ziet nog steeds dat het erg scheef is (links veel lager dan rechts en ook duidelijke happen in de haarlijn). Nadat je naar huis word gestuurd met een goodybag met wat lotions hoor je verder helemaal niks. Na 7 dagen word je opgebeld en vragen ze hoe het gaat en hoe je week is verlopen.

De tijd gaat voorbij en je haartjes beginnen te groeien, de afgesproken grafts (2200) lijken op 1000, en je ziet er zelf als je in donker licht staat makkelijk doorheen. Niet tevreden dus.
Na een jaar kom je op nacontrole en geef je aan dat je het niet mee eens bent, ik krijg de optie om de scheve lijn kosteloos te laten herstellen (wat netjes is) maar ook nog een verbeterings behandeling kan doen twv 1000,-. wat toch te idioot voor woorden is als je haartransplantatie niet helemaal lukt... Oja niet te vergeten, je betaald al een smak extra omdat je het in Nederland doet.

Ik kies ervoor om naar Istanbul te gaan naar Esteworld, en wat word je daar op handen gedragen zeg.
Paar dagen voor vertrek krijg je bericht, dat ze je verwachten en wat jij kan verwachten, je word opgehaald en je verblijft in een 5 sterren hotel. Super.
De dag van de behandeling word je door een nederlandse hostess begeleid, de dokter tekend en legt uit wat hij gaat doen, en geeft mij zelf extra grafts na mijn verhaal en omdat hij de toegedane schade moet herstellen.
Ook komt de dokter best vaak kijken, en word je ook vaak gecheckt door de hostess.

Op dag 3 word je netjes opgehaald, en kom je weer met de dokter in contact, die checkt na of alles goed is. ze wassen je netjes en leggen alles uit wat je de komende dagen zelf moet gaan doen.
Daarna word je terug gebracht naar je hotel en of vliegveld, zodat je weer naar huis kan en daar het resultaat kan afwachten.

Niet alleen is dit veel goedkoper, en krijg je meer waar voor je geld! Ook is de service en de contact veel beter. De haarlijn ook, die is helemaal netjes en goed gedaan, ook het donor gebied ziet er veel rustiger uit.
Ik heb lang getwijfeld of ik dit zal delen (ik ben namelijk niet zo een zeur) maar ik vind als je bijna 6000 euro in Nederland uitgeeft, je wel iets mag terug verwachten.

Succes !
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2020, 23:17   #2
hdmi2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Ik zit zelf al enkele jaren op dit forum en ben nog nooit een goed resultaat van Beau Clinic tegen gekomen. Niet met opzet meer dat het lijkt uit onkunde en te weinig ervaring. Niet vergeten dat Martin Granaat directeur was van de grootste oplichters in de ht industrie. Dr. Freek heb ik even nagetrokken voor je, zo'n dokter is het niet Drs.

Succes met het herstel.
hdmi2 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2020, 11:50   #3
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Heb je foto's van de mislukte behandeling bij Beauclinic?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2020, 13:58   #4
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Eerste twee fotos die je de mislukte haarlijn.
Laatste foto is hoe me haar was.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg E4C12C88-B890-43E8-86FC-1C8876380421.jpg‎ (92,6 KB, 512x gelezen)
Bestandstype: jpg 92E1122F-69CE-4403-A5F1-4A8B8472125D.jpg‎ (96,1 KB, 497x gelezen)
Bestandstype: jpeg 3E7A576C-C9F0-4004-8613-2652F66700FC.jpeg‎ (105,3 KB, 524x gelezen)
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2020, 14:53   #5
dennisvbekkum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2018
Berichten: 50
Geslacht:
Heftige afwijking! Je leest overal dat er ongelijkheid door de zwelling kan ontstaan, maar dat is nu niet meer het geval toch?
dennisvbekkum is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2020, 15:36   #6
Follicle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2016
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hdmi2 Bekijk bericht
Ik zit zelf al enkele jaren op dit forum en ben nog nooit een goed resultaat van Beau Clinic tegen gekomen. Niet met opzet meer dat het lijkt uit onkunde en te weinig ervaring. Niet vergeten dat Martin Granaat directeur was van de grootste oplichters in de ht industrie. Dr. Freek heb ik even nagetrokken voor je, zo'n dokter is het niet Drs.

Succes met het herstel.
Beste HDMI2,

Voordat je mij persoonlijk met naam en toenaam ten schande probeert te maken. Zou ik je adviseren je huiswerk goed te doen. Ben nog nooit eerder directeur geweest van een andere kliniek dan BeauClinic.

98% van onze klanten is tevreden over zijn resultaat.

Mocht je resultaten willen, mocht je willen zien hoe wij werken of heb je andere vragen dan nodig ik je bij deze graag uit om langs te komen.

Groet,

Martin Granaat
Follicle is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2020, 15:39   #7
Follicle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2016
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 7
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky Bekijk bericht
Naa het lag niet aan de zwelling haha, het is gewoon erg slecht gezet. Haarlijn is nu top!

Zie foto.
Beste geennmicky,

Jammer dat je geen gebruik hebt gemaakt van onze oplossing. Fijn dat je nu een goede oplossing hebt gevonden.

Succes met het herstel.

Groet,

BeauClinic
Follicle is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2020, 17:22   #8
hdmi2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Follicle Bekijk bericht
Beste HDMI2,

Voordat je mij persoonlijk met naam en toenaam ten schande probeert te maken. Zou ik je adviseren je huiswerk goed te doen. Ben nog nooit eerder directeur geweest van een andere kliniek dan BeauClinic.

98% van onze klanten is tevreden over zijn resultaat.

Mocht je resultaten willen, mocht je willen zien hoe wij werken of heb je andere vragen dan nodig ik je bij deze graag uit om langs te komen.

Groet,

Martin Granaat
Als ik had geweten dat u zich zo aangevallen zou voelen had ik niks gepost! Blijkbaar toch een gevoelige snaar geraakt. Iets met een schoon geweten heeft niks te vrezen gaat hier blijkbaar niet op! Succes granaatje iedereen hier weet wat Transhair ed. Heeft gedaan met mensen. Of Coen Gho.
hdmi2 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2020, 17:42   #9
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Follicle Bekijk bericht

Mocht je resultaten willen, mocht je willen zien hoe wij werken of heb je andere vragen dan nodig ik je bij deze graag uit om langs te komen.

Groet,

Martin Granaat
Het gaat natuurlijk niet alleen om de goede resultaten, maar ook juist om de slechte resultaten. Wellicht wilt u deze ook delen?

Net zoals deze scheve haarlijn, logisch dat hij niet voor dezelfde kliniek kiest.
Wel fijn dat hij zijn resultaat hier toont voor de medemens.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2020, 18:20   #10
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky Bekijk bericht
Eerste twee fotos die je de mislukte haarlijn.
Laatste foto is hoe me haar was.

Dat is wel heel matig gedaan inderdaad.. hopelijk ziet het er straks een stuk beter uit.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2020, 20:42   #11
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Lachwekkende haarlijn natuurlijk, dit krijg je niet als je bv. Naar een prohairclinic gaat of elke andere dokter met 2 ogen in zijn schedel.

Esteworld zijn overigens ook een stel prutsers die hun afspraken niet nakomen. Minder grafts dan afgesproken en slechte resultaten.

Hopelijk pakt het voor jou beter uit.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2021, 14:54   #12
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Volle bos haar

Na een jaar een eind resultaat en ik ben heel erg blij. Esteworld heeft me echt meer dan prima geholpen en moet zeggen petje af voor de nazorg die ze bieden! Mijn haarlijn is weer helemaal recht en natuurlijk en ook een stuk dikker.
Zie foto’s voor het resultaat.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 15C05414-36F1-4583-AA7B-A4D4E42B33D0.jpg‎ (138,5 KB, 296x gelezen)
Bestandstype: jpg 295F1F74-6B96-46A5-8D10-1BAE95B5B08B.jpg‎ (144,8 KB, 261x gelezen)
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2021, 13:51   #13
vortex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky Bekijk bericht
Na een jaar een eind resultaat en ik ben heel erg blij. Esteworld heeft me echt meer dan prima geholpen en moet zeggen petje af voor de nazorg die ze bieden! Mijn haarlijn is weer helemaal recht en natuurlijk en ook een stuk dikker.
Zie foto’s voor het resultaat.

ziet er netjes uit inderdaad, wel zie ik dat je huid nog rood is?
vortex is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2021, 18:58   #14
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky Bekijk bericht
Na een jaar een eind resultaat en ik ben heel erg blij. Esteworld heeft me echt meer dan prima geholpen en moet zeggen petje af voor de nazorg die ze bieden! Mijn haarlijn is weer helemaal recht en natuurlijk en ook een stuk dikker.
Zie foto’s voor het resultaat.
Wow, wat een super resultaat.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2021, 22:22   #15
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vortex Bekijk bericht
ziet er netjes uit inderdaad, wel zie ik dat je huid nog rood is?
Bedankt! Dat lijkt op de foto’s idd. Maar dat valt in het echt reuze mee.
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
esteworld

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.