Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 6 april 2013, 23:43   #76
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Arashi, Heb je ook foto's van de hergroei van het donorgebied? Want daar draait het toch om bij stamcelsplitsing.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2013, 23:45   #77
oppenheimer82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Ik heb met liefde dat 'godsvermogen' betaald voor:
1) Donor hergroei
2) Veel snellere hersteltijd dan bij FUE
3) Geen littekens, zoals bij FUT/FUE

Ik vind de resultaten overigens helemaal niet bedroevend, maar uiterst sterk, die case van gc83uk bijvoorbeeld, of Nijmegen2 hier op 't forum, of Tobban's case of van de BN-ers bijvoorbeeld Sneijder. Maar ieder z'n ding natuurlijk.
sneijder's resultaat is goed, maar niet beter dan het gemiddelde resultaat van een fue kliniek ergens in istanbul. daarnaast gebruikt sneijder erg veel toppik, dat is duidelijk te zien. afgelopen woensdag nog met galatasaray tegen real madrid was dat erg goed waarneembaar.

joling's resultaat is om te huilen zo slecht.

maar ff iets anders; hoe jij tekeer gaat tegen dr nigam op baldtruthtalk is werkelijk te schandalig voor woorden. wat ben je voor een sneu persoon? ik wil ook doorslaggevend bewijs zien van hem en hij doet zijn uiterste best om met bewijzen te komen, maar waarom ben jij toch zo onbeschaafd bezig? houd jij er een dubbele agenda op na? doe toch normaal man. je obsessie om hem te kunnen ontmaskeren als een of andere goedkope charlatan uit Mumbai, begint ziekelijke vormen aan te nemen. gezond scepticisme is erg belangrijk, maar gedraag je svp niet als een randdebiel van de allerergste soort. doe normaal.
oppenheimer82 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 01:32   #78
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oppenheimer82 Bekijk bericht
maar ff iets anders; hoe jij tekeer gaat tegen dr nigam op baldtruthtalk is werkelijk te schandalig voor woorden. wat ben je voor een sneu persoon? ik wil ook doorslaggevend bewijs zien van hem en hij doet zijn uiterste best om met bewijzen te komen, maar waarom ben jij toch zo onbeschaafd bezig? houd jij er een dubbele agenda op na? doe toch normaal man. je obsessie om hem te kunnen ontmaskeren als een of andere goedkope charlatan uit Mumbai, begint ziekelijke vormen aan te nemen. gezond scepticisme is erg belangrijk, maar gedraag je svp niet als een randdebiel van de allerergste soort. doe normaal.
Ook goeiedag ! Gelijk een zware persoonlijke aanval, sjiek hoor. Je kan ook gewoon netjes vragen hoor waarom ik zo sceptisch ben. Dat wil ik je namelijk best wel uitleggen.

Het is begonnen met deze 2 foto's die hij op zijn website plaatste op een gegeven moment:
http://postimg.org/image/ju8l872sn/
http://postimg.org/image/eo3qhea5x/

Als je de foto's goed bekijkt zie je dat het om hele slechte photoshop fakes gaat. Namelijk, de voor en na foto is EXACT hetzelfde, pixel voor pixel, op het haar na. Toen Dr Nigam deze foto's postte begonnen al snel enkele forum members te zeggen dat deze foto's nep leken. Echter bleef Dr Nigams stellig beweren dat het om ECHTE foto's ging van ECHTE patienten. Dit bleef hij volhouden tot iemand met het argument kwam dat de foto's pixel voor pixel hetzelfde waren, op het haar na. Toen moest hij wel toegeven dat het om nep foto's ging. Wat hij toen beweerde is dat zijn webdesigner dit had gedaan zonder zijn medeweten. Maar als zijn webdesigner dit werkelijk had gedaan zonder zijn medeweten, hoe kan het dan dat hij de foto's bleef verdedigen als zijnde echt ? Kon hij zich deze "patienten" niet meer herinneren ?

Verder is er bijvoorbeeld het schandaal rondom zijn weightloss clinic. Omtrent deze kliniek zijn stortvloed aan klachten te vinden. Toen hij hiermee geconfronteerd werd zei hij dat het niet zijn kliniek was, maar die van zijn vrouw. Hem zou dus geen enkele blaam treffen. Totdat een slimme forum member een youtube filmpje vond waarin hij op TV wel degelijk beweerde dat het ZIJN kliniek was.

Kortom, hij liegt en bedriegt. In ieder geval 100% zeker over zijn weightloss clinic en zeer waarschijnlijk over die fotoshop foto's. Dat wil niet zeggen dat hij dat zal BLIJVEN doen, misschien is hij wel degelijk iets op het spoor, maar een vos verliest wel zijn haren en niet zijn streken. Vandaar dat ik keihard bewijs wil zien omtrent zijn beweringen en tot nu toe heeft hij dat totaal niet kunnen leveren, blijft hij vage video's schieten en doet hij bijvoorbeeld een test op een staff member van hem, zodat hij tal van mogelijkheden heeft gehad om wederom fraude te plegen. Als hij na alles wat gebeurd is zichzelf wil bewijzen, zal hij met HARD bewijs moeten komen en niet met dit soort onzin.

Overigens heb ik hem nergens onredelijk behandeld, heb hem nergens geschoffeerd of wat dan ook, ik verlang alleen hard bewijs na alles dat er gebeurd is.
Zo duidelijk ?

Laatst gewijzigd door Arashi; 7 april 2013 om 02:38
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 01:36   #79
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oppenheimer82 Bekijk bericht
joling's resultaat is om te huilen zo slecht.
Wat vind je er precies zo slecht aan ?
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 01:52   #80
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Overigens, hij zegt dat iemand uit Nederland hem in India gaat bezoeken voor een 1000 graft verdubbelings procedure. Ben jij dat toevallig, Oppenheimer ?
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 02:14   #81
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Arashi, Heb je ook foto's van de hergroei van het donorgebied? Want daar draait het toch om bij stamcelsplitsing.
Wat HASCI doet is geen stamcel splitsing. Wat ze doen is ze laten een deel van de graft in het donor achter. De grafts zijn als het ware kleine organen die schade kunnen herstellen mbv stamcellen. Als dit op de juiste manier gebeurt zal zowel het deel dat achterblijft als het deel dat getransplanteerd wordt zichzelf repareren mbv stamcellen. Die stamcellen bevinden zich naast de graft, zodat tijdens transplantie ook stamcellen mee worden getransplanteerd. Althans, zo heb ik het geheel begrepen.

Ik had zelf idd ook foto's geschoten van hergroei in mijn eigen donorgebied en daar een thread over gemaakt op deze site maar de attachments zijn verdwenen !?!?! Maar mijn foto's waren van vrij slechte kwaliteit, had ze met mn telefoon geschoten en vanuit verschillende posities dus echt sluitende bewijsvoering zou ik 't zeer zeker niet willen noemen. Wat wel sluitend bewijs is, is de analyse van JJJJRS, op de 3 hasci transplanties van forum member gc83uk. Echt een geweldig sterke analyse, te vinden op thebaldtruth forum: http://www.baldtruthtalk.com/showthread.php?t=11297 Het enige minpunt hieraan is momenteel nog dat we geen cijfers omtrent de groei in het ontvangstgebied hebben. Vandaar dat o.a. ik bij HASCI die 50 graft test heb aangevraagd, die ze maandag gaan uitvoeren.

Overigens ben ik van plan om in augustus voor mijn 2e HASCI behandeling te gaan en zal dan zeer zeker met een echte camera highres foto's schieten en alles documenteren.

Laatst gewijzigd door Arashi; 7 april 2013 om 03:18
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 14:12   #82
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oppenheimer82 Bekijk bericht
sneijder's resultaat is goed, maar niet beter dan het gemiddelde resultaat van een fue kliniek ergens in istanbul. daarnaast gebruikt sneijder erg veel toppik, dat is duidelijk te zien. afgelopen woensdag nog met galatasaray tegen real madrid was dat erg goed waarneembaar.

joling's resultaat is om te huilen zo slecht.

maar ff iets anders; hoe jij tekeer gaat tegen dr nigam op baldtruthtalk is werkelijk te schandalig voor woorden. wat ben je voor een sneu persoon? ik wil ook doorslaggevend bewijs zien van hem en hij doet zijn uiterste best om met bewijzen te komen, maar waarom ben jij toch zo onbeschaafd bezig? houd jij er een dubbele agenda op na? doe toch normaal man. je obsessie om hem te kunnen ontmaskeren als een of andere goedkope charlatan uit Mumbai, begint ziekelijke vormen aan te nemen. gezond scepticisme is erg belangrijk, maar gedraag je svp niet als een randdebiel van de allerergste soort. doe normaal.
De Jehovaas aan mijn deur zijn nog minder erg.
Amen
Verder zijn de resultaten zeker niet spectaculair, zoals hier al gezegd wordt vooral voor die prijs en hele grote claims.
Enigste wat ik wel echt positief vind is dat deze kliniek vergeleken met andere wel een ander vernieuwende pad bewandelt , maarja dan moet je het ook wel echt duidelijk kunnen waarmaken.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 7 april 2013 om 14:19
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 18:18   #83
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
De Jehovaas aan mijn deur zijn nog minder erg.
Amen
Ik wil jou best serieus nemen en met je in discussie, maar laten we het dan inhoudelijk houden ok ? Als je het niet eens bent of commentaar hebt op een of meerdere punten die ik hierboven maakte, dan hoor ik dat graag.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 19:53   #84
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Ik wil jou best serieus nemen en met je in discussie, maar laten we het dan inhoudelijk houden ok ? Als je het niet eens bent of commentaar hebt op een of meerdere punten die ik hierboven maakte, dan hoor ik dat graag.
Ben je verliefd ofzo op mij
Ik reageerde op Opperheimer niks meer niks minder.
En ben jij vertegenwoordiger ofzo van deze kliniek alles gaat via jou als men reageert.....it's sad very sad..
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 21:37   #85
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Arashi moet zeker één of andere band met de gho kliniek hebben.

Voor mij blijft het onbewezen ...

mocht het waar zijn dan hadden we nu al transformaties waar geen enkel andere kliniek kon aan tippen. Een dure fue dus met matige groei.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 22:23   #86
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Arashi moet zeker één of andere band met de gho kliniek hebben.
Tja. Zie m'n foto's op TBT en vergelijk die met 't personeelsbestand van HASCI zou ik zeggen: http://www.hasci.com/nl/instituut/wie-wij-zijn/

Het kan natuurlijk zijn dat ik er niet werk maar een prive investeerder ben in de kliniek ofzo Of dat Gho mij onder tafel wat geld toestopt om zijn kliniek hier te promoten Maar is het niet gewoon aannemelijk dat ik iemand ben die gewoon enorm blij is dat er een procedure bestaat waarbij een groot deel van je donor teruggroeit en je geen littekens overhoudt ? Ik snap echt niet zo goed waarom mensen dat niet kunnen geloven.

Citaat:
Voor mij blijft het onbewezen ...
Dat hebben zo veel mensen blijkbaar. Hoeveel bewijs je ze ook voorschotelt, het KAN gewoon niet waar zijn Morgen gaat HASCI trouwens de 50 graft test op forum member James Bald uitvoeren. Hierbij kan dus precies worden bijgehouden hoeveel groei er in het ontvangstgebied plaatsvindt. Maar ja, ook dat zal allemaal wel nep en oplichterij zijn. Veel succes met je FUE/FUT procedure zou ik zeggen, waarbij je 100% van de getransplanteerde grafts in je donor verliest en in je in het beste geval micro-scarring overhoudt en dus nooit meer alles helemaal kaal kan scheren.

Laatst gewijzigd door Arashi; 7 april 2013 om 22:40
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2013, 21:43   #87
oppenheimer82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Wat vind je er precies zo slecht aan ?

het lijkt op futloos schaamhaar en uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ook hij erg veel toppik gebruikt. dus slecht resultaat. maar misschien omdat hij nog maar weinig donor haar over had.
oppenheimer82 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2013, 21:49   #88
oppenheimer82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Overigens, hij zegt dat iemand uit Nederland hem in India gaat bezoeken voor een 1000 graft verdubbelings procedure. Ben jij dat toevallig, Oppenheimer ?

nigam doet zijn uiterste best, maar ik ben nog niet overtuigd, dus nee, ik ben niet dé man. ik merk op dat je je toon wat gematigd hebt en dat siert je. hij is een avonturier, maar zodra hij mij ECHT doorslaggevend bewijs kan leveren, dan vlieg ik linea recta naar mumbai, om die behandeling te laten doen. je ging qua gedrag bijna die geboren randdebiel iron man achterna, gelukkig heb jij op tijd het licht gezien. blijf sceptisch, maar houd het beschaafd.
oppenheimer82 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2013, 21:58   #89
oppenheimer82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Arashi moet zeker één of andere band met de gho kliniek hebben.

Voor mij blijft het onbewezen ...

mocht het waar zijn dan hadden we nu al transformaties waar geen enkel andere kliniek kon aan tippen. Een dure fue dus met matige groei.

of arashi banden heeft met gho, dat weet ik niet, maar als je hem op hairsite en baldtruthtalk tekeer zag gaan tegen dr nigam, zou je haast denken van wel. maar eigenlijk boeit mij dat niet, om heel eerlijk te zijn. maar wat dat laatste betreft, heb je zeker gelijk, gho's methode is echt niet heel veel beter dan een gemiddelde fue behandeling. sneijder verdient 9 miljoen per jaar, geld speelt bij hem geen rol. hij zou nu een prachtige haardos moeten hebben, maar gebruikt toch toppik om het overgrote deel van zijn schedel te kunnen bedekken. gho's methode rechtvaardigt de hoge kosten niet, die aan deze procedure zijn verbonden. de resultaten zijn namelijk niet echt heel denderend te noemen.
oppenheimer82 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2013, 22:02   #90
oppenheimer82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Tja. Zie m'n foto's op TBT en vergelijk die met 't personeelsbestand van HASCI zou ik zeggen: http://www.hasci.com/nl/instituut/wie-wij-zijn/

Het kan natuurlijk zijn dat ik er niet werk maar een prive investeerder ben in de kliniek ofzo Of dat Gho mij onder tafel wat geld toestopt om zijn kliniek hier te promoten Maar is het niet gewoon aannemelijk dat ik iemand ben die gewoon enorm blij is dat er een procedure bestaat waarbij een groot deel van je donor teruggroeit en je geen littekens overhoudt ? Ik snap echt niet zo goed waarom mensen dat niet kunnen geloven.


Dat hebben zo veel mensen blijkbaar. Hoeveel bewijs je ze ook voorschotelt, het KAN gewoon niet waar zijn Morgen gaat HASCI trouwens de 50 graft test op forum member James Bald uitvoeren. Hierbij kan dus precies worden bijgehouden hoeveel groei er in het ontvangstgebied plaatsvindt. Maar ja, ook dat zal allemaal wel nep en oplichterij zijn. Veel succes met je FUE/FUT procedure zou ik zeggen, waarbij je 100% van de getransplanteerde grafts in je donor verliest en in je in het beste geval micro-scarring overhoudt en dus nooit meer alles helemaal kaal kan scheren.

dr. wesley biedt binnenkort scarless fue treatment aan, er zijn meer mensen op aarde dan gho alleen.
oppenheimer82 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.