Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 augustus 2015, 16:09   #46
HAUSa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Hallo janklaas!

Ik heb geen offertes aangevraagd in Nederland, maar de prijsindicaties op de websites zeggen genoeg. Daar kun je aan de hand van aantal Grafts de prijzen zien. In Turkije ben je 2 á 3 keer zo goedkoop uit. Maar, zoals je kunt lezen in mijn eerste posts in dit topic: begeleiding is iets chaotischer en minder professioneel. Kwaliteit -voor zover ik dat tot nu kan beoordelen- is wel prima.

Ik gebruik verder geen middeltjes tegen haaruitval. Alleen nu tijdelijk maak ik de producten op die ik via Esteworld mee heb gekregen, maar ik ga geen vervolg aanschaffen. Die middeltjes zijn reteduur en spelen qua marketing alleen maar in op gevoel en angsten. Ik geloof er niet in. Als je kaal wordt, word je kaal en zo'n middeltje kan het misschien ietsjes vertragen, maar nooit oplossen. Dan is in mijn ogen een behandeling de enige optie. Maar ik weet dat er ook genoeg mensen zijn die wel in de middeltjes geloven, het kan voor je nuttig zijn ook hun ervaringen en meningen te horen.

Ps.: als je twijfelt... Doe dat niet te lang. Toen ik eenmaal had besloten en de behandeling achter de rug was, dacht ik al snel "waarom heb ik hier in hemelsnaam anderhalf jaar lang over getwijfeld".

Succes!
HAUSa is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2015, 19:28   #47
Hair91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2015
Berichten: 32
Geslacht:
HAUSa
Hoe ziet het er nu uit bij jou?
Bij mij zijn de niet-getransplanteerde haartjes nu ong een halve cm lang. De getransplanteerde haartjes blijven iets achter. Maar ik heb meermaals gelezen op het forum dat ze niet echt groeien, maar eerder uit de haarschacht worden geduwd om nadien uit te vallen. Er zijn momenteel nog weinig tot geen haartjes uitgevallen en het ziet er wel goed uit. Transplantatiegebied is goed hersteld, maar donorgebied ziet nog wel wat rood. Je ziet nog goed mijn hoofdhuid en je ziet nog goed de gebruinde kruin en inhammen. Vandaag eerste dag weer werken, en niemand die er iets van gemerkt heeft (behalve dat ik met gemillimeterd haar rondliep).
Hair91 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2015, 17:30   #48
HAUSa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Hoi Hair91, ik merk hetzelfde. Het klopt dat de huidige getransplanteerde haartjes alleen maar eruit worden geduwd. Als je ze vastpakt, trek je ze er zo uit. Doet geen pijn, voel je helemaal niets van. Dat betekent dat ze gewoon los zitten van het haarzakje al.

Binnenkort zal ik weer wat foto's plaatsen!
HAUSa is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2015, 21:46   #49
Hair91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2015
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAUSa Bekijk bericht
Hoi Hair91, ik merk hetzelfde. Het klopt dat de huidige getransplanteerde haartjes alleen maar eruit worden geduwd. Als je ze vastpakt, trek je ze er zo uit. Doet geen pijn, voel je helemaal niets van. Dat betekent dat ze gewoon los zitten van het haarzakje al.

Binnenkort zal ik weer wat foto's plaatsen!
Net geprobeerd en inderdaad ze gaan er pijnloos en makkelijk uit. Is het nuttig om ze eruit te trekken? Heb gelezen dat het kan zijn dat de huid ontsteekt als je ze laat zitten, en dat het de groei van nieuwe haartjes tegenhoudt.
Hair91 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2015, 14:59   #50
HAUSa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Hmm ik ga het niet doen. Teveel priegelwerk Ik wacht totdat ze eruit vallen. Heeft geen zin om me zorgen over van alles te gaan maken, ik weet dat het tijd kost en daar ga ik rustig op wachten.

Gek trouwens dat iedereen roept dat gemillimeterd me best goed staat... Ik heb verdomme net veel geld betaald om dat juist niet te hoeven zijn in de toekomst!
HAUSa is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.