Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 januari 2007, 19:05   #61
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Ik vreet een bezem op als hairobservator niet binnen 4 dagen reageert. Je mag me hier overigens NIET aan houden
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2007, 19:06   #62
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Ik zal hem eens een pm sturen. Want ik heb geen trek in een bezem!
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2007, 12:42   #63
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink haarconsult in Maastricht met Dr. Gené!

Heb morgen meer tijd, tot dan!

Groetjes Hairobservator
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2007, 13:03   #64
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Dann sind wir mal gespannt!
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2007, 11:49   #65
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Thumbs down Natural Clinic daar is niets natuurlijks aan!

Nou daar gaan we dan, heb nog een bekende van mij meegenomen uit Düsseldorf en we zijn samen met de trein vanuit Düsseldorf naar Maastricht gegaan!

Aangekomen bij de taxistandplaats bij het station vroeg ik enkele taxichaffeurs naar de Gho Clinic/Natural Clinic of Reaalruwe nou géén van allen was bekend met deze kliniek of straat en de navigatie werdt maar aangezet om de kliniek überhaupt te vinden die gelegen is in een woonwijk aan de rand van Maastricht!

Bij aankomst zag ik wel gelijk het vertrouwde logo van LA naast die van Natural Clinic, verder was dit gebouw vooral van de Dr. Kolbach kliniek. Mijn destijdse haarconsult met Dr. Gho was niet in deze kliniek dit was een nieuwe locatie!

Bij aankomst werd ik begroet door een jonge dame en daarna werden we naar een klein consultkantoortje geleid waar het haarconsult plaatsvond met deze Dr. Gené en zijn assistent!

Naar wat openingsbabbels deed meneer zijn verhaal, Dr. Gené is een zeer grote Belg zeker géén belgenmannetje maar een echte Belg zoals die zo in een verfilming van Asterix & de belgen mee kon spelen, alléén had deze een mooie dokterskietel aan!

Nou hier een paar standpunten van deze heren!

- Fue haartransplantatie kan zo vaak als maar mogelijk is in een haarkrans, om het mottenkopje moest men lachen? Of kenden ze de uitdrukking nog helemaal niet ik zag later hun gezichten vertrekken!?

- Mijn voorstel van dubbel grafting met deze Natural Methode was niet mogelijk, überhaupt waren haargrafts volgens hem niet te delen(?stamcellen?), hij deed een soort van special-fue waarbij misschien 50% in de donorhaarkrans teruggroeit!? Hiervan had hij echter géén documentatie of foto´s en een vaag verhaal waarom echter nu weer haren aangroeiden in de haarkrans!? Maar het was hier toch een haarkliniek voor HM en u zegd net dat dit helemaal niet gaat(?) - nou mooie boel hier, dus gewoon maar een fue-kliniek voor haartransplantatie!? Allemaal blablabla zoals ik al de vorige keer had vastgesteld in 2003 met die dr. Gho en daar is nog helemaal niets aan veranderd en ook deze mensen leiden nog onder het blabla virus!

- Over lasergrafting had meneer géén mening maar slitgrafting dat deed hij niet?! Hij boort overigens de haargrafts eruit met een handboor(deed dr. Villnow ook!) dit was beter dan met een naaldje eruit peuteren/plukken of liften! Maar hij zette deze haarfollikels ook weer gewoon boven in een "gat" dat even groot is als die haarfollikel uit de haarkrans - dus zonder bewerking van de haargrafts worden deze bovenop weer geplaatst voor inplanting! Nou hier kreeg ik dus al een heel raar gevoel vanwege groeirichting van haarkranshaar en een benodigde natuurlijke uitgroei vanuit de hoofdhuid, voorkomen van het "zuilenhaar" effekt!? Verder werkte men hier niet met microscopen(?) en had hijzelf meestal ook niet eens vergrootglaskap voor dit kon volgens hem allemaal wel met het blote oog!? Hij kon er zo´n 800 per behandeling doen(09.00uur tot 16.00uur), bij mij waren er nog in totaal 1000 haargrafts uit te halen! Voorstel was eerst eens 600 te doen en later nog eens 400..

- Zijn resulaten waren echter allerbelabberst, mooi getransplanteerd krulhaar & grijshaar met uitgroei maar dan van boven gezien(!), totaal géén haarlijnwerk gezien! Eigenlijk überhaupt géén resultaat gezien alléén maar een mooie illusie door koppies met wat haar erop van boven gezien en dan ook nog met het allerbeste materiaal(krulhaar & grijshaar!) voor een HT, nou alles behalve overtuigend die resultaten bij Natural Clinic!
Géén terugroei resultaten in haarkrans, géén aanwezige haarmodellen, belabberde voor & na foto´s van bovenop gezien, géén haarlijnwerk etc..
Kijk ook op deze link naar HairSite:
http://www.hairsite4.com/dc/dcboard...._id=44254&page=




- Over mijn "quick inplant technique"(HT omdraaien!) zei hij dat dit met strip(had hij overigens nog nooit gedaan!) wel goed mogelijk zou zijn maar bij fue moest de haarpatient wel telkens in een andere houding liggen(nou en!? gewoon per 100!) - leuk idee maar.. Nou dan die zogenoemde HM methode van hem & dr. blabla, alléén maar leugens an achterklep in mijn ogen om haarpatienten te lokken en zichzelf belangrijk te voelen!

Al met al een noodleidende kliniek die in mijn ogen snel kopje onder zal gaan op deze manier net als Dr. Gho, misschien met nieuw personeel(haarpatient inside is nodig!) en nieuw medical team nog wat van te maken maar..

Zelf kwam ik naar Maastricht door een aanbieding van Kettmann voor deze blabla behandeling maar sorry hoor Erwin ik weet niet wat jij ziet in deze (haar)kliniek maar ´t zal wel niet veel gekost hebben deze aandelen of ergens anders voor dienen(?), verder is de haardoc in mijn ogen ook een beetje "gay", sorry hoor maar géén flikker aan mijn koppie hoor!

Groetjes Hairobservator
"quick inplant technique"

Laatst gewijzigd door hairobservator; 20 januari 2007 om 12:05
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2007, 12:06   #66
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Nou, dat viel dus tegen. En wat nu, hairobservator?
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2007, 12:08   #67
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator
verder is de haardoc in mijn ogen ook een beetje "gay", sorry hoor maar géén flikker aan mijn koppie hoor!

Groetjes Hairobservator
"quick inplant technique"
Sorry, maar ik moet hier ff op reageren. Weet jij zeker hairobservator dat jouw tandarts, jouw art, jouw bakker die met zijn tengels aan het brood zit, etc. etc. geen homo of lesbienne is? Amai, we leven in 2007!
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2007, 13:15   #68
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Hairobservator, gefrustreerd mannetje, GO HOME AND GET A LIFE!!! Je discrimineert openlijk Arabieren en nu ook homoseksuelen op deze site (schone taak voor de beheerders om hier eens paal en perk aan te gaan stellen); weet je waar ik nu zo'n hekel aan heb aan dikke, kortzichtige, kalende, domme (leer onze mooie taal maar eens goed te schrijven)en door dit alles gefrustreerde zielige mannetjes als jij. Jammer dat dit geen criteria zijn om iemand het land uit te zetten. In ieder geval vind ik mede en vooral door jou het niveau van Haarweb zeer bedroevend. Ik kan alleen maar hopen dat er weer eens berichten komen van mensen die het echt gaat om informatie uit te wisselen over HT en anders basta!
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2007, 13:20   #69
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Talking ..meer opties voor fue & bodygrafting?

..dat van die flikker was alléén maar ter info hoor maar ik heb wel liever een heteroarts! Ik miste verder ook totaal het goede gevoel bij deze kliniek!

Deze optie is doorgestreept, blijft over:
- ..eerst maar eens een keer voorbij gaan in Düsseldorf bij dr. Villnow voor een informerend gesprekje!
- optie dr. Heitmann waarvan ik niets verkeerd kan zeggen over de resultaten van zijn eerste fue-ht destijds!
- Dr. A in India omdat die ook veel bodygrafting doet!
- genoeg haarklinieken over hoor..

Dan zijn er ook nog Transhair, ProHairClinic en Dr. Feriduni!

Groetjes Hairobservator
"quick inplant technique"

He Hobbes ik mag toch vinden wat ik vindt van arabieren/perzen en homo´s of niet dan, we leven in een land met de vrijheid van meningsuiting basta! Heb hier mijn mening gegeven over mijn ervaringen met dit soort mensen en meer niet! Jij begint hier gelijk te schelden en wat heb jij nou überhaupt hier te melden! Ik kan géén interessant bericht hier vinden dus kun je beter zelf oprotten.. ach ja HaarWeb is alive!

Groetjes Hairobservator
"quick inplant technique"

Laatst gewijzigd door hairobservator; 20 januari 2007 om 13:29
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2007, 13:45   #70
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
goed lezen, dan had je gezien dat ik zeer interessante opmerkingen heb geplaatst over LA in Haarlem...alleen zullen die je niet bevallen.....en ja het is een vrij land om alles te mogen vinden, maar discriminatie is nog altijd niet vrij, dombo ( en ja ik scheld zoals jij je dat ook hebt menen te kunnen veroorloven op dit forum tav hele bevolkingsgroepen; ik scheld tenminste met grond en tav 1 persoon).
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2007, 13:59   #71
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator
He Hobbes ik mag toch vinden wat ik vindt van arabieren/perzen en homo´s of niet dan, we leven in een land met de vrijheid van meningsuiting basta! Heb hier mijn mening gegeven over mijn ervaringen met dit soort mensen en meer niet! Jij begint hier gelijk te schelden en wat heb jij nou überhaupt hier te melden! Ik kan géén interessant bericht hier vinden dus kun je beter zelf oprotten.. ach ja HaarWeb is alive!

Groetjes Hairobservator
"quick inplant technique"
Ben het met Hobbes eens. Denk wat je wilt, val alleen anderen niet lastig met je discriminerende opmerkingen. Ook al leven we in een vrij land, je hebt rekening te houden met andersdenkenden...
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2007, 15:19   #72
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Talking Ach ja..

Ben het met Hobbes eens. Denk wat je wilt, val alleen anderen niet lastig met je discriminerende opmerkingen. Ook al leven we in een vrij land, je hebt rekening te houden met andersdenkenden...

..jajaja dat doe ik zeker en andersdenkenden hebben ook rekening te houden met mij, ik vindt nog steeds dat ik niet discrimineer hoor!

Je lijkt zelf wel een kakkerlak want die hebben het ook altijd gelijk over discrimineren, hij discrimineert mij etc.. en uitzonderingen vormen bij mij ook altijd de regel hoor maar heb zelf géén homo´s en arabieren/perzen in mijn vriendenkring terwijl ikwel kan lachen om Geertje & Gordon hoor!


Ik gaf mijn mening over Dr. Gené daar zat jij toch ook op te wachten Limbo!

Groetjes Hairobservator
"quick inplant technique"

Laatst gewijzigd door Henk; 20 januari 2007 om 15:34 Reden: agressieve taal
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2007, 15:33   #73
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.262
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator
Ik gaf mijn mening over Dr. Gené daar zat jij toch ook op te wachten Limbo!

Groetjes Hairobservator
"quick inplant technique"

Op zulke meningen zitten we niet te wachten. We zitten te wachten op meningen die betrekking hebben op zijn werk als chirurg.
Wil je het daar bij laten.Op jouw (discriminerende) mening over zijn sexuele geaardheid zitten we niet te wachten. Nu weer on-topic. Elk volgende off-topic posting zal worden verwijderd.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2007, 15:44   #74
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink Nc

..OK Henk, maar over zijn werk heb ik het toch ook gehad , verder was mijn "opmerking" toch wel erg informatief hoor! Wil het hier ook verder maar bij laten!

Nog andere vragen over NC of is het nu over en uit!

Groetjes Hairobservator
"quick inplant technique"

Laatst gewijzigd door hairobservator; 20 januari 2007 om 15:47
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2007, 15:48   #75
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.262
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator
..Nog andere vragen over NC of is het nu over en uit!

Groetjes Hairobservator
"quick inplant technique"
Die foto die je geplaatst hebt, is die van een patiënt van Natural Clinic?
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Natural Prostate Formula joshua Medicijnen/haargroeimiddelen 0 6 oktober 2005 09:48
Donor sealing bij Pro Hair Clinic? fue4all Chirurgische behandelingen 2 15 augustus 2005 17:39
Mailtje aan Gho Clinic Jaapie Overige behandelingen 6 3 juni 2004 10:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.