Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 4 september 2018, 15:02   #1
Paprika123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2018
Berichten: 80
Geslacht:
Op Consult geweest bij Visus.

Hallo allemaal,

Ik lees hier al een tijdje mee en heb sinds kort een account aangemaakt.
Ik ben 25 jaar en krijg toch flinke inhammen en het haar bovenop word ook dunner. Mijn vader en opa zijn volledig kaal, ik ga waarschijnlijk ook die kant op mocht dit zo doorgaan.

Nu hebben twee vrienden van mij een jaar geleden een HT ondergaan, eentje(23) in Turkije bij Hairworld Istanbul en eentje(25) bij een Nederlandse kliniek. Allebei met een mooi resultaat!

Nu vind ik het een beetje eng om naar Turkije te gaan en zijn de kosten van HWI toch vrij hoog als ik op hun site kijk.

Nu heb ik een gratis consult gehad bij VISUS, ik ben hier heen gegaan en werd geholpen door een aardige vrouw, die keek naar mijn haarkwaliteit.
Ik heb dun haar, in het donor gebied zo'n 1 of 2 haartjes per zakje. Ze zei dat ze voor een mooi resultaat de inhammen moest gaan opvullen en bovenop alles dikker zou gaan maken door daar ook grafts in te stoppen. Er zouden er zo'n 4000 grafts ingestopt worden en dit zou me incl XL hair (nabehandeling) zo'n €4500 kosten. Deze prijs vond ik opzich prima, en het overwegen waard. Ze hanteren de FUE micro techniek. Ze liet foto's zien van de XL hair na behandeling en je zag dat haren daadwerkelijk dikker geworden waren, ook bestaande haren.

Ik vroeg ze naar de FUE CT techniek van HWI, en zij zei dat de techniek eigenlijk het zelfde is namelijke FUE, maar dat ze bij HWI gebruik maken van een laser daarna en een vitamine/mineralen pakket. Visus gebruikt deze laser niet omdat de werking hiervan niet bewezen is. De werking van XL Hair wel, dit is een goedje dat 6x na de behandeling(om de week) in je hoofdhuid word gedrukt/gespoten doormiddel van een 'klik apparaat' in die goedje zaten uit mijn hoofd groeihormonen, vitaminen en mineralen en plasma.

Mijn vraag is eigenlijk zijn er mensen met ervaringen bij deze kliniek? En klopt het dat bij elke kliniek eigenlijk de behandeling overeenkomt namelijk FUE, maar dat veel klinieken hier een aparte naam aan geven? (FUE Micro, FUE CT, FUE XL etc?? en dat de techniek eigenlijk overal hetzelfde is maar de na behandeling verschilt?

Ze vertelden mij dat de kliniek sinds 1 jaar in NL HT's verzorgd maar dat het team dit al 6 jaar doet. Al met al kreeg ik een positief beeld van de kliniek, maar twijfel ik toch en wil ik graag jullie ervaringen weten.

Ik hoor graag van jullie!

Alvast bedankt.
Paprika123 is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.