Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 30 augustus 2012, 00:09   #106
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
@sonico: ik ben niet per ze sceptisch hoor, maar je hebt natuurlijk volledig gelijk dat je dat niet of nauwelijks kan voelen. Ik zal daar ook nooit een uitspraak over doen, behalve; het voelt prima.

Als je wil zien hoe kaal ik was, kan je dat zien in mijn fotoalbum. Daar staan twee foto's van de avond voor de ingreep.

Ik heb juist niet mijn inhammen aangepakt. Ik heb juist het middenstip laten doen. Bewust gekozen voor een conservatieve haarlijn, dan ziet het er ook op mijn 60e nog goed uit. Ik heb dus wel een veel voller vooraanzicht en een veel lagere haarlijn, maar nog wel inhammen.
Ik zeg ook niet dat ik niet geloof dat er sprake is van donorhergroei hoor, maar zolang er geen echt goede bewijzen zijn ben ik voorzichtig in wat ik moet geloven. Neemt niet weg dat je verder een heel mooi resultaat hebt behaald in vergelijking met je voorsituatie. Ik ben het ook volkomen met je eens met de keuze voor een realistische haarlijn.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2012, 00:10   #107
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
@arashi: zoals ik net ook uitlegde, wil ik niet mijn inhammen opvullen. Hoe je het ook wendt of keert, als je 60 bent en je hebt een haarlijn van een 18 jarige, zie je er niet uit.

Achter het voorstuk dunt het uiteraard ook uit. Daar ga ik ongetwijfeld nog een keer voor terug naar een haarkliniek. Wellicht laat ik het middenstip nog verdikken, maar wacht nog even om te zien hoe het zich de komende maanden ontwikkelt.
Misschien is het een kwestie van smaak hoor. Maar ik let de laatste weken veel op hoe mensen hun haar hebben en het valt me op dat je toch ook best veel oudere mensen ziet (dan heb ik het over 60, hopelijk beledig ik niemand ) die nog een vrij strakke haarlijn hebben en waar 't mijn inziens heel goed bij staat. De haarlijn moet dan niet TE laag zijn, dat ziet er belachelijk onnatuurlijk uit en ik vind ook dat je wel IETS van inhammen moet kunnen zien, maar dat hoeft mijn inziens dus echt niet veel te zijn. Mijn inhammen zijn ongeveer net zo groot als die van jou (ik ben nu eind 30) en als mijn donorgebied niet uitput ben ik wel van plan om die zsm na de 1e keer te laten doen (bijvoorbeeld tot 2/3 te laten opvullen), maar dat hangt dus voornamelijk van het donorgebied af.

Anyway, super bedankt voor je foto's en verslagen man, erg nuttig, thanks !!

Laatst gewijzigd door Arashi; 30 augustus 2012 om 01:57
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2012, 00:12   #108
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Ik zeg ook niet dat ik niet geloof dat er sprake is van donorhergroei hoor, maar zolang er geen echt goede bewijzen zijn ben ik voorzichtig in wat ik moet geloven. Neemt niet weg dat je verder een heel mooi resultaat hebt behaald in vergelijking met je voorsituatie. Ik ben het ook volkomen met je eens met de keuze voor een realistische haarlijn.
Op hairsite.com zit een gast die post onder de naam "gc83uk" (hij post ook op baldtruth), die high resoluties foto's heeft gemaakt na de behandeling. Op die site heeft iemand de boel bestudeerd en gedocumenteerd en daar zie je toch echt heel goed dat in zijn geval het donorgebied weer flink terug is gegroeid. Zie: http://www.hairsite.com/hair-loss/bo...casc-DESC.html
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2012, 00:23   #109
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
@arashi: ik zeg ook zeker niet dat je niet je inhammen op moet laten vullen. Ik voel me er alleen zelf niet comfortabel bij.

Tja die plaatjes met hergroei, weet ik niet wat ik van moet denken. Het zegt me niet zoveel. Overal waar die ironman opduikt word ik sowieso allergisch. Dat geschreeuw in verschillende kleuren, lettertypes en groottes in zijn Posts haak ik op af.
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2012, 01:28   #110
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
@arashi: ik zeg ook zeker niet dat je niet je inhammen op moet laten vullen. Ik voel me er alleen zelf niet comfortabel bij.
Maar zoals ik 't van jou begrijp dus voornamelijk vanuit esthetisch oogpunt, omdat je dat niet mooi vindt bij oudere mensen ? Of heb je ook nog iets van twijfel over de hergroei in 't donorgebied ? Ik kan me namelijk voorstellen dat als je daar over twijfelt, je minder happig bent om de inhammen te doen.

Citaat:
Tja die plaatjes met hergroei, weet ik niet wat ik van moet denken. Het zegt me niet zoveel.
Ik vind 't wel op zich toch wel overtuigend, tenzij die Ironman en gc83uk onder 1 hoedje zouden spelen en de foto's gephotoshopped hebben maar daar geloof ik niet zo in. Bovendien vind ik het bewijs van Gerard Joling (4 haartransplants, waarvan er 3 door dr Gho) toch ook vrij overtuigend, zijn donorgebied ziet er nog zeer goed uit na al die transplants.

Het enige dat mij nog enigzins zorgen baart (alhoewel 'zorgen' in deze context wel een heel groot woord is), dat sommige HASCI patienten, waaronder jij, 't er over hebben dat de haartjes dunner zouden zijn. Ik ben benieuwd hoe jij daar over 4 maanden over denkt, als de boel echt volgroeid is. Hou ons op de hoogte aub, thanks !!
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2012, 00:34   #111
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Maar zoals ik 't van jou begrijp dus voornamelijk vanuit esthetisch oogpunt, omdat je dat niet mooi vindt bij oudere mensen ? Of heb je ook nog iets van twijfel over de hergroei in 't donorgebied ? Ik kan me namelijk voorstellen dat als je daar over twijfelt, je minder happig bent om de inhammen te doen.


Ik vind 't wel op zich toch wel overtuigend, tenzij die Ironman en gc83uk onder 1 hoedje zouden spelen en de foto's gephotoshopped hebben maar daar geloof ik niet zo in. Bovendien vind ik het bewijs van Gerard Joling (4 haartransplants, waarvan er 3 door dr Gho) toch ook vrij overtuigend, zijn donorgebied ziet er nog zeer goed uit na al die transplants.

Het enige dat mij nog enigzins zorgen baart (alhoewel 'zorgen' in deze context wel een heel groot woord is), dat sommige HASCI patienten, waaronder jij, 't er over hebben dat de haartjes dunner zouden zijn. Ik ben benieuwd hoe jij daar over 4 maanden over denkt, als de boel echt volgroeid is. Hou ons op de hoogte aub, thanks !!
gerald jolink heeft 3000 grafts laten plaatsen .Iets wat bij velen gebeurt zonder dat dit met het oog echt merkbaar is .
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2012, 01:01   #112
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
gerald jolink heeft 3000 grafts laten plaatsen .Iets wat bij velen gebeurt zonder dat dit met het oog echt merkbaar is .
Nee, het zijn er toch echt een heel stuk meer:

1995: 1400 grafts FUT
1997: 1600 grafts FUT

2009 : 1500 Grafts HST
2011 : 1650 Grafts HST
2012 : 1670 Grafts HST

totaal: 7820 Grafts waarvan er dus bijna 5000 via FUE/HST. Dat zie je normaal echt heel goed in 't donorgebied terug, bij hem ziet 't donorgebied er nog perfect uit.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2012, 02:06   #113
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Nee, het zijn er toch echt een heel stuk meer:

1995: 1400 grafts FUT
1997: 1600 grafts FUT

2009 : 1500 Grafts HST
2011 : 1650 Grafts HST
2012 : 1670 Grafts HST

totaal: 7820 Grafts waarvan er dus bijna 5000 via FUE/HST. Dat zie je normaal echt heel goed in 't donorgebied terug, bij hem ziet 't donorgebied er nog perfect uit.
zijn haar is dikker van structuur dus het zal iets minder opvallen maar zekers is zijn donorgebied ook dunner .Kijk maar eens goed naar zijn tweede ht en hoe het is geweest .Zit zelf zometeen over de 7000 .IK KAN HET DEGELIJK VERNEMEN EN VOELEN ,maar voor de omgeving zichtbaar nee
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2012, 02:49   #114
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
zijn haar is dikker van structuur dus het zal iets minder opvallen maar zekers is zijn donorgebied ook dunner .Kijk maar eens goed naar zijn tweede ht en hoe het is geweest .Zit zelf zometeen over de 7000 .IK KAN HET DEGELIJK VERNEMEN EN VOELEN ,maar voor de omgeving zichtbaar nee
7000 via FUE waarvan 't donor gebied nog helemaal goed lijkt ? Heb je daar foto's van ? Dat heb ik nog nooit gezien.

Laatst gewijzigd door Arashi; 31 augustus 2012 om 03:27
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2012, 08:41   #115
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
@arashi : Je moet eens kijken bij RISE. Die heeft er meer dan 10.000 gehad bij Dr Ferudini.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2012, 14:56   #116
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht
@arashi : Je moet eens kijken bij RISE. Die heeft er meer dan 10.000 gehad bij Dr Ferudini.
Thanks Kruger ! Ik heb ze even bekeken en inderdaad, bij hem ziet het donorgebied er nog prima uit na alle FUT's en FUE's ! Ik kwam eigenlijk tot mijn conclusie (dat het donorgebied hard achteruitgaat vanaf 3000 FUE's) na bestudering van diverse gedocumenteerde gevallen op http://www.hairrestorationnetwork.com
Dat was eigenlijk DE reden dat ik geen FUE aandurfde (totdat ik dus deze HST tegenkwam). Maar ik ben 't nu met je eens dat Gerard Joling's geval op zich geen uitsluitend bewijs is. Om hergroei van 't donorgebied echt te bewijzen zul je echt dagelijks na de behandeling de eerste 2-3 weken highres foto's moeten schieten van het donorgebied, zoals die gast heeft gedaan waarover ik eerder berichtte.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2012, 15:27   #117
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Bij Nijmegen2 is de haargroei wel veel sneller gegaan dan bij mij. Bij mij heeft het heel lang geduurd eer het haar begon te groeien. Het is ook heel lang heel dun gebleven (net spinneweb).
Hasci zegt dat het tot 15 maanden na behandeling verbeterd. Deze periode is bij mij voorbij maar het is nog steeds fijner dan mijn andere (en ook eerder getransplanteerde) haar.

Maar elk lichaam reageert anders. Dus misschien zal het bij nijmegen2 niet zo zijn. Helaas zijn er hier nauwelijks reacties van Hasci klanten dus geen pijl op te trekken.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2012, 15:43   #118
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht
Deze periode is bij mij voorbij maar het is nog steeds fijner dan mijn andere (en ook eerder getransplanteerde) haar.
Is het echt storend dunner ? Of valt het mee ? Ben je al met al tevreden over HASCI ?
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2012, 15:46   #119
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
He Kruger. Ik denk dat het bij mij inderdaad wat positiever is verlopen dan bij jou. Heel vervelend voor je!

Zit er bij jou nog significant verschil in dikte van de haren tussen 8 en 15 maanden? Dan weet ik ook nog een beetje wat ik kan verwachten de komende maanden.

Dankje!
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2012, 16:19   #120
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
@ nijmegen2 :Bij mij was het tot een maand of 8 echt niet te vergelijken met jou haren. Ze waren toen nog superdun. Denk na een maand of 8 dat ze wat steviger werden. Is dus nix over te zeggen of ze bij jou nog dikker worden of dat het zo blijft.

@arashi: ik ben niet tevreden voor de behandeling bij Hasci. Mijn klacht werd door gho resoluut van de hand gewezen. Ik spray er iedere dag wat Toppik op en dan ziet er wel goed uit.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 31 augustus 2012 om 17:03
Kruger is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.