Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 1 september 2012, 19:59   #121
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Tja die plaatjes met hergroei, weet ik niet wat ik van moet denken. Het zegt me niet zoveel.
Maybe that's just something you simply can't?

ops - sorry, I forgot, that you don't like different colors, fonts and sizes in my posts ...
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2012, 09:05   #122
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Op hairsite.com zit een gast die post onder de naam "gc83uk" (hij post ook op baldtruth), die high resoluties foto's heeft gemaakt na de behandeling. Op die site heeft iemand de boel bestudeerd en gedocumenteerd en daar zie je toch echt heel goed dat in zijn geval het donorgebied weer flink terug is gegroeid. Zie: http://www.hairsite.com/hair-loss/bo...casc-DESC.html
WOW - I just checked out all the documented and published photos myself again.

Anyway, me, Mr. Photoshop (IronMan) and my dubious partner Mr. Fake (gc83uk) are still impressed about our hard photoshop-work.
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2012, 05:15   #123
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
WOW - I just checked out all the documented and published photos myself again.

Anyway, me, Mr. Photoshop (IronMan) and my dubious partner Mr. Fake (gc83uk) are still impressed about our hard photoshop-work.
Ik begin sterk de indruk te krijgen dat 534623, ironman en je HairRobinHood 3 accounts van 1 en dezelfde persoon zijn: hetzelfde kinderachtige niveau, het geklooi met grote fonts, het schreeuwerige, de aandachttrekkerij. Het lijkt er op dat je een hele boel aandacht te kort bent gekomen en dit op deze manier probeert recht te trekken. Het is erg jammer dat er geen 'ignore' knop op deze site zit. Ga alsjeblieft weer terug naar de Engelse site en laat deze site over aan mensen die de behandeling hebben gehad en hun ervaringen willen delen
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2012, 18:37   #124
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Het is erg jammer dat er geen 'ignore' knop op deze site zit.
yup, I agree. now you’re obligated to read my posts – how bad.
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2012, 19:27   #125
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
yup, I agree. now you’re obligated to read my posts – how bad.
Dit was een interessant onderwerp, totdat de schrijver van dit citaat 'mee ging doen'. Ga ergens anders vervelende berichtjes posten.
Elser is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2012, 09:12   #126
elvispresley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2012
Berichten: 17
Thumbs up

first i want to say thanks a lot to nijmegen2 , because your help to the community is very big , to keep everybody updated on your situation you are a living example for us.

my question for you nijmegen2 is :
1-are you satisfied with the estetic result after 9 months ?
2-what is your personal opinion about the regrow in the donor?


thanks a lot brother
elvispresley is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2012, 21:27   #127
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
update

Ha Allemaal,

Hier even een korte update. Ik ben op mijn 9 maanden controle geweest. Ik heb met name foto's laten maken van het donorgebied. Ik wilde dat wel eens even goed bekijken. Wat er waar is of niet van de hergroei, één ding kan ik wel zeggen; al vergroot je de foto nog zo hard, er zitten geen kleine littekentjes. Dat betekent:
* er vindt hergroei plaats
of
* de instrumenten zijn zo klein dat ze geen littekentjes achter laten.

Ik weet niet of je de foto's goed kan vergroten, zoals ik ze geupload heb (zie mijn album). Maar met een pm krijg je de foto in zijn originele formaat.

Ik ben tevreden met wat ik kon verwachten. 1400 grafts op een relatief groot gebied, krijg je geen onwijs dikke bos haar van. Maar zolang ik niet onder een felle lamp sta, ziet het er goed uit. Het haar is nog een beetje stugger, maar dat wordt snel beter. Volgens de behandelaar wordt het nog wat dikker en soepeler de komende maanden doordat de talgklieren nog beter moeten gaan werken.

Kortom, ik ga wellicht nog een keer terug om er nog 1400 grafts bij te laten zetten. Zeker als ik nu weet dat ik ook met een sterk uitvergrootte foto geen littekens kan ontdekken in mijn donorgebied en er wellicht hergroei plaatsvindt.

Maar god wat ben ik er blij mee. Ik heb bewust voor een conservatieve haarlijn gekozen met inhammen, omdat het ook nog bij me moet passen als ik 60 ben en ik altijd wel inhammen gehad heb. Dat vind ik ook niet erg. Ik stoorde me aan het 'blotebillen' gezicht dat ik kreeg van mijn hoge haarlijn. Dat is nu weg. Mensen kunnen er niet precies de vinger opleggen als ze me zien. Maar ik heb nog nooit zo vaak gehoord: Je ziet er goed uit en hé, je hebt je haar langer ofzo, leuk...
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2012, 21:51   #128
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Dag Nijmegen


Of het nu waar is of niet met die hergroei, niemand kan het echt weten.


Als het waar is dan blijven de goede resultaten achter, sorry maar ik zie echt geen meerwaarde van deze zeer dure behandeling op dit moment.


Als het niet waar is, en dat kan in mijn mening nog alle kanten uit, dan kan je wel op een fikse schadevergoeding rekening bij een rechtszaak.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2012, 21:54   #129
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Klopt! Als het niet waar is, is het een dure behandeling. Gelukkig wel eentje waar ik tevreden over ben. Professioneel, snelle hersteltijd (handig met mijn baan), geen littekens, fijn team, prima resultaat voor 1400 grafts. Maar correct, zonder hergroei, wat aan de dure kant.
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2012, 04:13   #130
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Klopt! Als het niet waar is, is het een dure behandeling. Gelukkig wel eentje waar ik tevreden over ben. Professioneel, snelle hersteltijd (handig met mijn baan), geen littekens, fijn team, prima resultaat voor 1400 grafts. Maar correct, zonder hergroei, wat aan de dure kant.
Dank voor je antwoord Nijmegen2 ! Ik heb het allemaal net zo ervaren. Dat van die hergroei is inderdaad HEEL lastig te bewijzen. Het feit dat je in de eerste week vooral haartjes ziet teruggroeien van follikels die NIET succesvol getransplanteerd zijn maakt het allemaal nog veel moeilijker helaas. Desalniettemin zou ook ik weer teruggaan naar Gho, alleen al vanwege die redenen die je hierboven noemt. Als ik een foto van een FUE zie, vlak na operatie, denk ik altijd, mijn god, wat een slachtveld, lijkt wel of er slager aan het werk is geweest Wat een wereld van verschil is dat toch met Gho, he
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2012, 11:00   #131
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Dank voor je antwoord Nijmegen2 ! Ik heb het allemaal net zo ervaren. Dat van die hergroei is inderdaad HEEL lastig te bewijzen. Het feit dat je in de eerste week vooral haartjes ziet teruggroeien van follikels die NIET succesvol getransplanteerd zijn maakt het allemaal nog veel moeilijker helaas. Desalniettemin zou ook ik weer teruggaan naar Gho, alleen al vanwege die redenen die je hierboven noemt. Als ik een foto van een FUE zie, vlak na operatie, denk ik altijd, mijn god, wat een slachtveld, lijkt wel of er slager aan het werk is geweest Wat een wereld van verschil is dat toch met Gho, he
Eens.. maar na dat slagveld heb je wel een volle bos haar. Dit in tegenstelling tot HASCI.
Bij HASCI moet je 2 x behandeld worden voor hetzelfde resultaat als een gemiddelde fue.

Laatst gewijzigd door Harbour; 1 december 2012 om 11:04
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2012, 18:21   #132
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
@ arashi : Ik dacht ook wat een verschil met andere klinieken die zo'n bloederige kop af leveren. Maar die bloederige kop is snel voorbij. Het uiteindelijke resultaat telt. En bij Hasci betekent dit dat je geen dichte bos haar hebt maar voor een nieuwe behandeling moet gaan. D.w.z. een nieuwe zak geld en opnieuw je kop kaal scheren....
Daar zit je denk ik ook niet op te wachten.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 1 december 2012 om 18:40
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2012, 22:47   #133
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harbour Bekijk bericht
Eens.. maar na dat slagveld heb je wel een volle bos haar. Dit in tegenstelling tot HASCI.
Bij HASCI moet je 2 x behandeld worden voor hetzelfde resultaat als een gemiddelde fue.
Hoe kom je daar bij ? Spreek je uit eigen ervaring ?
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2012, 22:49   #134
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht
@ arashi : Ik dacht ook wat een verschil met andere klinieken die zo'n bloederige kop af leveren. Maar die bloederige kop is snel voorbij. Het uiteindelijke resultaat telt. En bij Hasci betekent dit dat je geen dichte bos haar hebt maar voor een nieuwe behandeling moet gaan. D.w.z. een nieuwe zak geld en opnieuw je kop kaal scheren....
Daar zit je denk ik ook niet op te wachten.
In jouw geval was jij inderdaad niet tevreden over de dichtheid van je haren. Ik vind het moeilijk om hier een oordeel over te vellen. Ik geloof je natuurlijk meteen, daar niet van. Maar omdat je aangeeft dat in jouw situatie alleen het donorgebied boven je oren is gebruikt KAN dat mijn inziens toch wel enige verklaring voor dunnere haren zijn. Ik vind het gewoon heel moeilijk in te schatten. Het enige dat ik kan doen is 9 maanden wachten en dan mijn eigen oordeel vellen. Ik laat het hier zeer zeker weten !
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2012, 22:52   #135
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Hoe kom je daar bij ? Spreek je uit eigen ervaring ?
Uit onderzoek en verhalen van mensen die behandeld zijn.
Tevens heb ik een gesprek gehad bij HASCI en PH en ik ben niet onder de indruk van het werk van HASCI.
Harbour is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.