Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 maart 2006, 17:06   #16
bas739
HaarWeb lid
 
bas739's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2004
Berichten: 103
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Darkster, ik denk dat het wel zal meevallen allemaal. Natuurlijk voel je je onzeker. Doe ik ook. Ik heb m'n haar nu langer dan ik vroeger had en check constant of m'n inhammen wel bedekt zijn. Zoals wel meerdere mensen hier zeggen valt het jou meer op dan anderen. Je moet ook niet vergeten dat zij zich waarschijnlijk ook wel ergens onzeker over voelt. Iedereen voelt zich gewoon ergens onzeker over. Nooit gehad dat een meisje tegen je zegt dat ze zo dik is terwijl jij er niets van ziet? Ik wel! En ook wel andere dingen dat ik denk: "heh? waar maak je je druk om? Ik vind JOU leuk en heb geen moeite met een kleine "tekortkoming"." Dus darkster, maak je niet druk! Rug recht! Doe alsof het je geen fuck kan schelen dan kan het haar helemaal niets schelen. Als je als een zielige onzekere jongen bij haar gaat rondhangen dan zal ze dat eerder merken en erg vinden. Wat is er trouwens erg aan douchen? Je haar valt dan toch sowiezo naar beneden en over je inhammen?

En je zegt zelf dat je God bent! Komt wel goed allemaal!

Overigens nooit dramatisch en over emotioneel gaan doen bij meisjes met bindingsangst. Werkt totaal niet! Als zij afstand wilt geef je haar die afstand (tijdelijk) en neem jij die ook hoe kut je je ook voelt.

Sluit me even aan bij Guoy vwb dat meisje... NIET te snel je op het begin op het emotionele vlak begeven. Haar niet vertellen hoe leuk je haar wel niet vind en dat soort shit, raak je haar kwijt of wordt je zo'n vriendje waarmee ze praten kan ... brrr. Beetje afstand houden, niet elke dag zitten bellen en smsen, lijkt het net alsof jij afhankelijk van haar ben en niets te doen hebt en komt dus over als pussy stuff.

Keb zelf overigens ook een lange relatie gehad, tis meer wat je jezelf in je hoofd haalt wat een relatie op de punt van het mes kan zetten. Onzekerheid is nou niet echt een aantrekkelijke aanschap, en zal voor veel mensen met AGA ook de reden zijn dat de vrouwtjes even verder kijken. Zodra de kalende mensen hier, ik overigens ook, opeens allemaal een bos haar zouden hebben met een vingerknip ben je natuurlijk zo trots als een pauw en voel je je alsof je de wereld aan kan. En laat nou net dat laatste, en niet die bos haar, datgene zijn wat ook erg belangrijk is.

Ohw ja... en wat Guoy ook nog zei "Als je als een zielige onzekere jongen bij haar gaat rondhangen dan zal ze dat eerder merken en erg vinden" is ook superwaar. Vrouwen pikken gevoelsmatig veel beter dingen op dan mannen. Zien vaak in een oogwenk of er zelfverzekerde knaap voor ze staat of een huilie.... zelfs als je een smooth talker bent maar niet zelfverzekerd, val je vaak door de mand.

Stiekem hebben wij mannen maar geluk. Als wij een vrouw niet aantrekkelijk vinden (qua looks) zal er ook niet snel verandering komen in die aantrekkingskracht. Als vrouwen echter mannen niet aantrekkelijk vinden qua looks, kan de man zich op een andere manier bereaantrekkelijk maken en dat is met zijn persoonlijkheid. Vrouwen zijn wat dat betreft gelukkig niet zo oppervlakkig als wij ghehe.

Oh jeetje, ik ben bang dat ik nu kritiek ga krijgen nav deze post... be gentle...
__________________
- -

Intern:
Propecia! per 10-12-2005

Extern:
Nix... ik was met Rozemarijn van Weleda

Gel die ik gebruik:
Molding paste van KMS - Goed spul!
Dure variant van Hema Candelilla was

en verder;
Sporten maw fit blijven
Draag wel es mooi petje
bas739 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2006, 10:32   #17
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Darkster

Hoi!

Iedereen zal zich wel herkennen in je verhaal.
Ik ook.
Angsten!
Het valt me op hoe dikwijls je de woorden angst, bang gebruikt.
Angst voor (opvallende) inhammen.
Angst voor reacties van je meisje.
Bang om te douchen met haar; door die inhammen.
Bang om naast haar wakker te worden; door die inhammen.
Angst dat ze door je haren streelt.
Angst voor ontdekking van je probleem; de haarprodukten in je badkamer.
......

Uit eigen ervaring weet ik dat zo een leven niet vol te houden is.
Eenmaal De druppel is overgelopen, knak je.

Want wat je het meest angst aanjaagt, eender wat dan ook, dat zal je het meest plagen. Je angst zal het aantrekken als een magneet.

Er zijn veel boeken hierover geschreven.
De boeken van J. Krishnamurti, oa. De Wereld Dat Ben Jij, hebben me een andere kijk gegeven op angsten waardoor ik nu geen angsten meer heb / ze kan beheersen.
Héhéhé, dat leeft al een heel stuk ontspannerderder seg!

Geniet gewoon van de liefde, de rest is bijzaak!

Vriendelijke groeten.
Evaatje.

Bass, hele mooie bijdrage, zo is het maar net.
Al hetgene wat je wil bezitten, jaag je net weg!
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2006, 11:49   #18
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
bas739

Stiekem hebben wij mannen maar geluk. Als wij een vrouw niet aantrekkelijk vinden (qua looks) zal er ook niet snel verandering komen in die aantrekkingskracht. Als vrouwen echter mannen niet aantrekkelijk vinden qua looks, kan de man zich op een andere manier bereaantrekkelijk maken en dat is met zijn persoonlijkheid. Vrouwen zijn wat dat betreft gelukkig niet zo oppervlakkig als wij ghehe.

Dan ben ik ook oppervlakkig... en ik ben wel een vrouw. Een, in mijn ogen onaantrekkelijke man, kan zich op geen enkele manier 'bereaantrekkelijk' maken als ik 'm niet mooi vind, blijft dat zo. Neemt niet weg dat ik zo iem. wel gewoon 'aardig' kan vinden, maar dat heeft volgens mij helemaal niks met aantrekkingskracht te maken.
Ken ook een eikel van een een zg 'knappe' man. Zit werkelijk geen fluit in. zou ik op termijn ook helemaal niks mee kunnen....

__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2006, 13:51   #19
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Ken ook een eikel van een een zg 'knappe' man. Zit werkelijk geen fluit in. zou ik op termijn ook helemaal niks mee kunnen....

Eh, wie is dat dan, mogen wij dat weten? Misschien heeft ie al een vriendin of vriend, of misschien is hij wel heel verlegen of zo.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2006, 14:14   #20
bas739
HaarWeb lid
 
bas739's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2004
Berichten: 103
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller
Eh, wie is dat dan, mogen wij dat weten? Misschien heeft ie al een vriendin of vriend, of misschien is hij wel heel verlegen of zo.
Ghehe ja en het grappige is dat vrouwen wél vaak op de "eikel" vallen.. de outlaw zeg maar ipv de brave moedersboy die alle zaakjes op orde heeft.
__________________
- -

Intern:
Propecia! per 10-12-2005

Extern:
Nix... ik was met Rozemarijn van Weleda

Gel die ik gebruik:
Molding paste van KMS - Goed spul!
Dure variant van Hema Candelilla was

en verder;
Sporten maw fit blijven
Draag wel es mooi petje
bas739 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2006, 14:34   #21
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bas739
Ghehe ja en het grappige is dat vrouwen wél vaak op de "eikel" vallen.. de outlaw zeg maar ipv de brave moedersboy die alle zaakjes op orde heeft.
Bas, inderdaad, vrouwen vallen vaak op hele foute mannen.

Leuke avatar trouwens, een man die zijn haarwerk verliest bij windkracht 10?
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2006, 08:34   #22
Marit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Locatie: brabant
Berichten: 117
'k Heb ooit maar tegen een man waarmee ik iets had verteld dat ik 'n haarwerk draag. Een echt lange relatie heb ik nog nooit gehad (niet getrouwd/samengewoond etc.), maar 't lijkt mij wel heel erg moeilijk om, indien 'n relatie serieus wordt, het juist moment te vinden om zoiets te vertellen. Je doet 't tenslotte ook niet als je elkaar nog maar pas kent en als je er te lang mee wacht om 't te vertellen, dan kun je daar weer gezeik door krijgen.
Marit is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2006, 08:44   #23
Marit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Locatie: brabant
Berichten: 117
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Dan ben ik ook oppervlakkig... en ik ben wel een vrouw. Een, in mijn ogen onaantrekkelijke man, kan zich op geen enkele manier 'bereaantrekkelijk' maken als ik 'm niet mooi vind, blijft dat zo. Neemt niet weg dat ik zo iem. wel gewoon 'aardig' kan vinden, maar dat heeft volgens mij helemaal niks met aantrekkingskracht te maken.
Ken ook een eikel van een een zg 'knappe' man. Zit werkelijk geen fluit in. zou ik op termijn ook helemaal niks mee kunnen....

Dat is de uitstraling waar je door wordt aangetrokken, niet het zogenaamd knap zijn. Omgekeerd zie je trouwens wel vaak mannen die op zo'n leeghoofdig modepopje vallen.
Een niet zo knappe man kan 'n geweldig aantrekkelijke uitstraling hebben. Genoeg volledig kale mannen in the picture tegenwoordig in de media bijv. 'k Vind 't vaak lelijker als mannen kalend zijn maar toch nog aan die laatste plukjes blijven vasthouden. Scheer je kop dan gewoon helemaal kaal, dan ziet 't er tenminste beter uit!
Marit is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2006, 10:40   #24
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
marit

Citaat:
'k Vind 't vaak lelijker als mannen kalend zijn maar toch nog aan die laatste plukjes blijven vasthouden. Scheer je kop dan gewoon helemaal kaal, dan ziet 't er tenminste beter uit!

Klopt... kaal of heel kort op de huid (stoppels) ziet er verzorgd uit. Frisse kop met liefst bruin tintje is wel aantrekkelijk..

Kitty
__________________
diane 35 + androcur

Laatst gewijzigd door Tiuri; 12 maart 2006 om 10:48
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 20:14   #25
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
even een update.

een paar jaar geleden had ik ook een vaste relatie, van bijna 2 jaar.
in die relatie ben ik denk ik wel te afstandelijk geweest en op het laatst helemaal terwijl ik zielsveel van die meid hield. ik heb mezelf dat tot op deze dag nooit kunnen vergeven en heb me toen voorgenomen om als ik weer een leuk meisje tegen zou komen dat ik open zou zijn en eerlijk.

na 3 jaar kom ik Annelien dus tegen. ontmoeting begon vaag, snachts na het uitgaan ging ze nog ff mee met mij, een vriend en een gemeenschappelijke vriendin. die nacht was ik behoorlijk dronken doordat ik een afstudeerborrel had gehad en er kwam eigenlijk niks zinnigs uit, behalve dat ik haar heel bijzonder vond.
met nieuwjaar heb ik haar dus weer zitten sms-en of ze zin had om langs te komen een keer. ze zei ja terwijl ze eigenlijk niet wist waarom (normaal doet ze niet aan 2e afspraakjes of meerdere achter elkaar). dat afspraakje ging goed en er volgden er meer terwijl ze dat normaal nooit doet.

nu over annelien:
ze heeft ooit een relatie gehad maar dat vriendje gong vreemd en beperkte haar in vrijheid, zo'n typische klootzak die later zijn vrouw zou gaan slaan als ze een uurtje te laat thuis zou zijn. de jongens die ze kent, of (ex)vriendjes van vriendinnen gaan ook vreemd of willen vreemd gaan.
jongens die haar versieren en doodleuk zeggen dat ze een vriendin hebben maar dat die er toch niet achter komt.
dus haar complete omgeving gaat vreemd, vrienden van mij gaan vreemd.
opmerkingen als: "alle mannen zijn eikels/onbetrouwbaar/gaan vreemd etc. " is standaard.

dat ze mij nu al zo vaak ziet is dus ongebruikelijk voor haar aangezien ze mannen niet vertrouwd en eigenlijk klootzakken vind.
laatst ontweek ze me al een keer en toen ik har daarop aansprak zei ze dat het te close werd. dat ging weer een week goed en toen wist ze niet of ze een relatie wou. dus ik stel voor om zo verder te gaan en alles rustig aan te doen waarmee ze instemde.

we hadden elkaar een week niet gezien en dat zou nog langer worden aangezien zij niet kon. op een avond was ik stappen met vrienden en ze smsde, ging over en weer, waarna ik naar haar toe ging slapen.
in bed begon ze me allerlei vragen te stellen:"zou je vreemd gaan als we iets hadden" "heb je gezoend nadat je mij had ontmoet" "of ik het erg vond als ze ook nog met andere mannen praatte/flirte" etc. ik gaf daar netjes antwoord op en zei oprecht dat sinds ik haar kende daar geen behoefte meer aan had en dat zij heel bijzonder was en ik gek op haar en dat ondanks we geen relatie hebben officieel zij wel de enigste voor mij zou zijn"
nog een paar dingen en ze was heel intiem en vond me lief. ze wou ook steeds knuffelen. op dat moment was alles super en ik hoorde zelfs van een gemeenschappelijke vriendin dat ze had gezegd: "dat ze nooit meer zo'n lieve jongen als mij zou tegenkomen" en dus een relatie misschien er wel in zat.

de volgende dag na die nacht kwam ik terug van college. de zon scheen, ik superblij en zingde vrolijk mee met liedjes die uit mijn mp3 kwamen. dus ik sms haar zoiets van:"sorry dat ik je heb wakkergehouden maar jij bent zo mooi en lief dat ik niet anders kon, etc (sms van 3 smsjes, half ode aan haar).

sindsdien is ze weer stil en reageerd nauwelijks nog.
dus ik vraag wat waar het an lag en of het misschien dat smsje was.
nu kwam het er weer op neer dat ze me niet helemaal vertrouwd en ze niet weet of ze een relatie wil.
ze denkt wel over een relatie terwijl ik zeg dat het mij niet uitmaakt dat ze daar de tijd voor neemt.

ondertussen wordt ik stapelgek van dit hele gedoe. ik ben zo gek op haar en moet me inhouden om bepaalde dingen te zeggen omdat ik haar dan afstoot.
ikzelf heb het idee dat ze niet kan geloven dat een man eerlijk is en om haar geeft en dat nadat ze close is geweest mij weer probeert af te stoten en onbewust hoopt dat ik haar zat wordt en haar kwets zodat ze weer gelijk zou hebben.

ik ben echt gek op haar maar ik word hier zo gek van, de ene dag ben ik vrolijk en kan de hele wereld aan en de andere dag ben ik ontzettend depressief.

misschien dat mensen hier weten wat ze denkt of dit herkennen. ikzelf trek dit zo ook niet, ik probeer nu iig wat afstandelijker te doen. niet meer sms-en, wat koeler op msn, etc.

en er is dus een kans dat ze zo'n hekel heeft aan mannen dat ze probeert mij kapot te maken maar die kans acht ik niet echt mogelijk ....

edit---> ik vroeg haar of ze me wel zien en of ze niet van me af wou dat ze zo deed. ze zei dat als ze me niet meer zou zien ze dat wel duidelijk zou maken en dat ze me wel wil zien (we hebben ook al weer een afspraak)

edit2---> antwoord op de vraag wat als zij ook kale plekken had of iets dergelijks. nou stel dat ze helemaal kaal is en ze een pruik heeft maakt me dat geen fuck uit, ik ben gek op haar.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering




Laatst gewijzigd door ray; 15 maart 2006 om 20:18
ray is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:02   #26
Marit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Locatie: brabant
Berichten: 117
Vrouwen vallen eerder voor 'n zelfverzekerde man, niet op 'n man die veel/continu bevestiging nodig heeft. Voor mannen geldt precies 't zelfde, als je je als vrouw te afhankelijk opstelt en 'm teveel achter z'n reet aanloopt omdat je harstikke gek op 'm bent, dan ben je geen uitdaging meer en dan knappen ze op je af. En da's allemaal nog láng voordat persoonlijke (lichamelijke) problemen met elkaar besproken worden.
Marit is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:06   #27
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
"dat ze nooit meer zo'n lieve jongen als mij zou tegenkomen"
Heej! Deze hoorde ik zelf ook laatst! Ze was weg in twee weken!

Maar goed. Ik ga je niet depri maken darkster. Je komt over als een goeie jongen en dat heeft annelien ook wel door.

Toen ik je post las zat ik me te bedenken of het niet voor jou een goed idee is om een soort corny gesprek met haar te hebben. Iets als "ik weet dat in het verleden jongens kut tegen je hebben gedaan en dat je ze niet vertrouwd en dat iedereen in je omgeving vreemd gaat, maar ik wil je toch zeggen dat ik niet zo ben." Zoiets.

Misschien is het te dom voor woorden, maar je moet haar op de een of andere manier duidelijk maken dat je wel weet waarom ze zo afstandelijk doet. Zodra jij aan haar laat merken dat je door hebt waarom ze je ontloopt is haar ontloop mechanisme een beetje doorzichtig geworden en zal ze meer moeite hebben om dit te doen. Zo zie ik het althans.

Je hebt voor zover je het beschrijft niets mis gedaan. Geweldig smsje! Ieder meisje zou zulke smsjes willen krijgen. Tenzij de jongen een totale freak is. Ik weet niet echt of je haar nog meer ruimte moet geven, maar vroeg of laat moet je tegen haar zeggen dat je haar wel door hebt en gewoon zeggen dat je niet bent zoals alle anders jongens. (Hoewel de meeste jongens wel meevallen moet je haar de indruk geven dat jij de enige juiste bent. )

Nou, misschien is dit het domste advies ooit, maar kijk maar wat je ermee doet!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:09   #28
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marit
Vrouwen vallen eerder voor 'n zelfverzekerde man, niet op 'n man die veel/continu bevestiging nodig heeft. Voor mannen geldt precies 't zelfde, als je je als vrouw te afhankelijk opstelt en 'm teveel achter z'n reet aanloopt omdat je harstikke gek op 'm bent, dan ben je geen uitdaging meer en dan knappen ze op je af. En da's allemaal nog láng voordat persoonlijke (lichamelijke) problemen met elkaar besproken worden.
En ik maar denken dat vrouwen op emotionele mannen vallen. Balen dat ik kan huilen op commando. doh!!!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:10   #29
Marit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Locatie: brabant
Berichten: 117
'ik ben zo niet' hahahaha, dat zeggen alle mannen zolang ze nog jacht op je maken, maar zodra ze je hebben en de uitdaging is eraf dan blijken ze vaak wel zo te zijn, dus zoiets zeggen; neu, ik zou dat niet doen, vertrouwen moet groeien, dat kun je iemand niet aanpraten

gewoon laten merken dat je haar meer dan leuk vindt, maar zeggen dat je haar niet als 'n hondje achterna blijft lopen, ze komt zelf maar naar jou toe als ze er aan toe is
Marit is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 21:12   #30
Marit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Locatie: brabant
Berichten: 117
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
En ik maar denken dat vrouwen op emotionele mannen vallen. Balen dat ik kan huilen op commando. doh!!!
Natuurlijk mag 'n man z'n emoties tonen en laten zien dat ie gevoel heeft, maar 'n man die heel erg onzeker over zichzelf is (ofwel, dat heel sterk laat merken dat ie dat is) dat is toch niet iets waar je bij 'n eerste indruk op valt.
Marit is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Advies gevraagd voor haarprobleem haarmens2 AGA - Algemeen 37 15 februari 2006 20:24
De omgeving drea Haarproblemen bij vrouwen 34 3 januari 2006 22:27
Kan iemand mij advies geven inzake mijn haarprobleem silverheart AGA - Algemeen 6 12 september 2005 00:11
Mijn haarprobleem snappie TTM - Algemeen 1 14 november 2002 00:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.