Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 november 2007, 18:45   #16
Poezewoef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2007
Berichten: 57
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik ga nog liever met een dweil om m'n kop over straat, dan dat ik kaal het huis uit moet.....
Maar er zijn al aardig wat stoere AU- en AT-vrouwen die wèl de straat op durven met hun kale koppie.
Hahah moest ik vene mee lachen

Ik vind dat er een verschil is tussen helemaal kaal en die rottige AGA : kaal is een statement, kalende plekken en superdun haar waar je de schedel doorziet vind ik gewoon vies, sorry. (voor vouwen dan) Dan liever een pruik. Maar bon, van mij valt het tot dusver mee. Kan alles nog bedekken.
Poezewoef is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2007, 01:54   #17
fuck
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2007
Berichten: 21
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Dank je, fuck! Trouwens, zo snel zal het toch ook niet gaan??!!
Tja, ik heb geen idee hoe snel t zal gaan. Bij mij is het toch in korte tijd (half jaar or so) behoorlijk dunner geworden + inhammen. En op een gegeven moment gaat het toch hard opvallen. Met dit tempo is dat binnen een jaar. En ga ik t milimeteren. dan ben ik nog maar fucking 23 mensen! Ik zie ook niet in waarom mijn haar nu opeens zou blijven zitten en dat de rest over 10 jaar uit valt
zou wel mooi zijn
Valt weinig zinnigs over te zeggen denk ik. of wel mensen?
fuck is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2008, 09:50   #18
martijn1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2007
Berichten: 4
Niet dat iemand mij kan herinneren (ik heb hier slechts een paar keer gepost), maar ik ben ook weg. Ik zie het niet zitten om dwangmatig elk haargroeimiddel te proberen.

Mijn tip? Zelf koop ik bij de Etos Multi Alles in 1 krachtig, met alle vitaminen, mineralen en ginseng extracten. Tevens bevat het ook een volledig Vitamine B complex. Daarnaast gebruik ik ook een antioxidanten complex, met onder andere groene thee en druivenpit extracten.

Kortom, 2 vitaminepillen per dag en daar hou ik het ook bij. Ik voel me energieker, mijn haar is duidelijk dikker geworden en mijn weerstand is vooruit gevlogen. Ik voel me prima en zie dan ook geen reden meer om me zorgen te maken over mijn haar.
martijn1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2008, 11:50   #19
Steven76
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 69
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijn1981 Bekijk bericht
Niet dat iemand mij kan herinneren (ik heb hier slechts een paar keer gepost), maar ik ben ook weg. Ik zie het niet zitten om dwangmatig elk haargroeimiddel te proberen.

Mijn tip? Zelf koop ik bij de Etos Multi Alles in 1 krachtig, met alle vitaminen, mineralen en ginseng extracten. Tevens bevat het ook een volledig Vitamine B complex. Daarnaast gebruik ik ook een antioxidanten complex, met onder andere groene thee en druivenpit extracten.

Kortom, 2 vitaminepillen per dag en daar hou ik het ook bij. Ik voel me energieker, mijn haar is duidelijk dikker geworden en mijn weerstand is vooruit gevlogen. Ik voel me prima en zie dan ook geen reden meer om me zorgen te maken over mijn haar.
Dat is jouw keuze
Steven76 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuw hier.. Marco18 AGA - Algemeen 13 24 augustus 2007 17:50
Nieuw hier, graag advies DHT?NEE! AGA - Algemeen 2 8 juni 2007 06:53
Nieuw hier Ezz TTM - Algemeen 5 31 januari 2005 13:34
ben ik hier de jongste met AA? jetty Haarproblemen bij vrouwen 5 26 augustus 2003 22:48
hallo ik ben nieuw hier carin39 TTM - Algemeen 5 17 september 2002 23:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.