Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 5 januari 2017, 16:01   #1
Brabander12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2017
Berichten: 7
Geslacht:
Exclamation Side effects haartransplantatie

Na een tijdje dit forum te hebben gevolgd nu maar besloten om ook mijn verhaal met jullie te delen.

Ik ben een 24-jarige man en heb begin oktober 2016 een haartransplantatie laten doen. Het ging om 2000 crafts om de kruin te dichten. Op advies ben ik twee weken daarna voor het eerst begonnen met het dagelijks aanbrengen van Minoxidil 5%. In de afgelopen maanden merkte ik dat mijn haar dunner werd en heb toen mede via dit forum achterhaald dat het om een shockloss, of een shedding van de Mino kan gaan.

Deze week is het drie maanden geleden dat ik mijn HT ben ondergaan en met mijn Mino zit ik dus bijna op drie maanden. De hoop is me intussen echter behoorlijk in de schoenen gezakt. Ik heb het gevoel dat alle haren op de bovenkant van mijn hoofd (op sommige plaatsen een stuk) dunner zijn geworden. Het meest zorgwekkend vind ik dat de stukken aangrenzend aan mijn kruin aan de linker- en rechterkant van mijn hoofd echt heel erg dun zijn geworden. Met een beetje verkeerd licht erop kijk je er nu zo doorheen. Ook al gaan de haren van de HT straks groeien, dan lijkt het nu alsof zich daarlangs al nieuwe kale plekken hebben gevormd en zijn gaan vormen. Het meest frustrerend vind ik dat ik voor oktober besloot om wat tegen mijn erfelijke kaalheid te gaan doen, maar toen nog niet super tevreden was. Het lijkt erop dat nu ik er wat aan doe, het pas echt erg is geworden. En dat voelt klote en oneerlijk.

Ik ben benieuwd of iemand van jullie punten uit mijn verhaal herkent uit eigen ervaring, en hoe zich dat vervolgens heeft ontwikkeld.
Brabander12 is offline   Met citaat reageren
 

Labels
haartransplantatie kruin, minoxidil

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.