Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 februari 2018, 04:11   #1
TheMaywen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2018
Berichten: 1
Geslacht:
21 jaar. denk dat ik haarverlies

Hallo ik ben een jongen van 21 jaar. En sinds pas zie ik mezelf iets opvallen wat ik dacht nooit te hebben gehad. Ik vind mijn haar bij me haarlijn dunner worden. Je kan daar soort van nu op het hoofdhuid kijken. Het lijkt een soort van op een terugtrekkende haarlijn. Mijn vader maak mij voor gek uit en zegt dat er helemaal niets aan de hand is dus daar heb ik niet veel aan. Terwijl ik het toch echt zie. Hier zijn een paar foto's van toen en nu. In het echt zie je het nog beter. Ik ziet hier dus best wel mee.

Dit was 2013: imgur.com/a/3NHrW

Dit is nu: imgur.com/a/gaXt7

imgur.com/a/lokLs

imgur.com/a/0LqwH


Wil weten wat jullie er van vinden.

Laatst gewijzigd door TheMaywen; 8 februari 2018 om 04:15
TheMaywen is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2018, 08:13   #2
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Het lijkt inderdaad dunner te worden.. hoe eerder je ingrijpt hoe meer haar je zult behouden. Finasteride, minoxidil en nizoral kunnen je haar behouden en weer dikker laten worden. Goed dat je er zo vroeg bij bent, dan is vrijwel alles reversibel.

Gr Nicolaas
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2018, 16:32   #3
Titatovenaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2018
Berichten: 52
Geslacht:
Als ik eerlijk ben denk ik dat je vader gelijk heeft. Het is echt minimaal tot nihil. Ook is het normaal dat je haarlijn niet meer zo strak is als in 2013. Toen je 16 of 17 was. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Op de fotos valt het in ieder geval reuze mee.

Groeten
Titatovenaar is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2018, 23:25   #4
Domientje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2018
Berichten: 3
Geslacht:
Kan nooit kwaad om er vroeg bij te zijn. Ben zelf begonnen met minoxidil 2% op 23 jaar na een klein jaartje overgeschakeld op 5% minoxidil, toch blijf ik de indruk hebben dat mijn haar er traagjes op achteruitgaat dus ga ik binnenkort beginnen met een lokale DHT blokker. Het product noemt RU 58841 en zou werken als finasteride maar dan lokaal. Ik zal het binnenkort bestellen maar kan alleen via een europese site group buys. Heb hiervoor een mastercard nodig en deze zal ik de komende dagen hebben.
Hit me up als he ook interesse hebt mss kunnen we dan samen bestellen om de kosten mss wat te kunnen drukken
Domientje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.