Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 18 juli 2006, 11:58   #46
transhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2006
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa
Goedemiddag,



Volgende week zal ik een FUT behandeling ondergaan bij deze kliniek. Heb er één eerder ondergaan ca. 8 jaar terug bij Dr. Kolasinsky, vandaar de keuze voor wederom een dergelijke behandeling.
Ga je weer een strip operatie doen ?

ik heb dr.Feriduni gesproken en hij is ok en zijn resultaten van internet mogen er ook wezen

succes
transhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2006, 19:11   #47
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Aesthetic

Ik moet zeggen dat ik ook gecharmeerd ben van Aesthetic kliniek. De website is proffesioneel en de resultaten mogen er ook absoluut zijn. Ik heb net effe online een consult ingevuld. Ben benieuwd wat me aangeraden word. De prijs-kwaliteits verhouding is prima. Ik neem deze kliniek serieus in overweging.

Groeten Rene.
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2006, 20:23   #48
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
De website met alle voorbeelden spreekt mij ook aan. Vooral de manier van presenteren; voorbeelden per Norwood klasse. Dit is voor het eerst dat ik zoiets zie.

Ik moet overigens wel de inschatting van mijn eigen haarsituatie bijstellen als dit werkelijk goede voorbeelden zijn. Mijn NWII is nog van een iets mindere ernst dan de NWI van 'Arnaud' op deze site. Maar het laten zakken van mijn haarlijn met een centimeter of in de inhammen 2 centimeter blijft bij mij toch een wens (toevallig heb ik deze week een informatiegesprek bij een andere kliniek in België).

Het zijn wel enorme aantallen grafts die bij alle voorbeelden genoemd worden overigens. Ik neem daarom aan dat FUT de standaard uitvoeringswijze is. Ik zou zelf voor een FUE gaan. Prijs-kwaliteit is aan de hand van de voorbeelden dus niet zo goed te bepalen en ik zou toch kritisch zijn op de ervaring van de arts.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2006, 11:51   #49
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Het zijn wel enorme aantallen grafts die bij alle voorbeelden genoemd worden overigens. Ik neem daarom aan dat FUT de standaard uitvoeringswijze is. Ik zou zelf voor een FUE gaan. Prijs-kwaliteit is aan de hand van de voorbeelden dus niet zo goed te bepalen en ik zou toch kritisch zijn op de ervaring van de arts.

Wij voeren net zoveel FUE als FUT behandelingen uit. Het hoge aantal transplantaten is wat wij dagelijks uitvoeren. Bij de FUT behandeling zijn dat gemiddeld tussen de 2200 en de 3500 transplantaten in 1 behandeling op 1 dag. Bij een FUE behandeling verplaatsen wij gemiddeld 1100 tm 1600 transplantaten op 1 dag. Binnenkort gaan wij 6200 grafts verplaatsen met de FUE methode in 2 sessies van 2 dagen. Hierbij gaan we ook lichaamshaar verplaatsen omdat alleen het hoofdhaar bij deze persoon niet voldoende is. Dus ook voor de grote behandelingen kun je gewoon voor een FUE behandeling kiezen.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2006, 11:58   #50
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje
Wij voeren net zoveel FUE als FUT behandelingen uit.
Interessant. Mijn gevoel zegt dat de happy few, de echte rijjken onder ons, een FUE kiezen, en het meer gewone volk, waaronder ondergetekende, een FUT. Hebben jullie dat wel eens onderzocht??
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2006, 17:03   #51
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Interessant. Mijn gevoel zegt dat de happy few, de echte rijjken onder ons, een FUE kiezen, en het meer gewone volk, waaronder ondergetekende, een FUT. Hebben jullie dat wel eens onderzocht??
Wij hebben dit nooit onderzocht, maar als je kijkt dat je bij ons al een FUE behandeling hebt voor 3,50 Euro per graft hoef je volgen ons toch niet rijk te zijn. Dit is nog goedkoper als dat je bij sommige klinieken voor een FUT graft moet betalen.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2006, 17:39   #52
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Verplaatsen jullie bij Fue tussen de 1100 en 1600 grafts per dag?

Zijn er dan 2 chirurgen met de patient bezig?
Anders kan dat toch helemaal niet?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2006, 18:13   #53
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Ik las net toevallig dat de prijzen bij Aesthetic wel behoorlijk omhooggegaan zijn zeker 500 euro per behandeling beetje jammer. Vond het net zon aannemelijke prijs!!
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2006, 18:58   #54
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje
Wij hebben dit nooit onderzocht, maar als je kijkt dat je bij ons al een FUE behandeling hebt voor 3,50 Euro per graft hoef je volgen ons toch niet rijk te zijn. Dit is nog goedkoper als dat je bij sommige klinieken voor een FUT graft moet betalen.
Klopt helemaal!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2006, 19:11   #55
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Ik bedoel hiermee wel de fut behandeling trouwens. Ik weet dat de prijzen nog wel schappelijk zijn in vergelijking met andere klinieken, maar ik ben ook maar een arme student haha
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2006, 12:23   #56
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Verplaatsen jullie bij Fue tussen de 1100 en 1600 grafts per dag?

Zijn er dan 2 chirurgen met de patient bezig?
Anders kan dat toch helemaal niet?
Wij zijn volledig ingesteld in op 1 haartransplantatie per dag met het doel om het maximale aantal grafts te verplaatsen wat mogelijk is. Het verschil met de meeste andere klinieken is dat daar bijna altijd minimaal 2 haartransplantatie op 1 dag worden uitgevoerd (dit is financieel aantrekkelijker). Als je nu het aantal transplantaten van beide klanten op 1 hoofd zet dan kom je gewoon aan dit aantal transplantaten. Het is natuurlijk wel veel werk!
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2006, 12:27   #57
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rene vd laan
Ik bedoel hiermee wel de fut behandeling trouwens. Ik weet dat de prijzen nog wel schappelijk zijn in vergelijking met andere klinieken, maar ik ben ook maar een arme student haha
Wij hebben vorige week een offerte voor u gemaakt. De genoemde prijs blijft 6 maanden geldig. Dus u krijgt de behandeling gewoon voor de afgesproken prijs!
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2006, 17:56   #58
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Offerte

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje
Wij hebben vorige week een offerte voor u gemaakt. De genoemde prijs blijft 6 maanden geldig. Dus u krijgt de behandeling gewoon voor de afgesproken prijs!
Dat is zeer netjes, het was natuurlijk nog geen officiele oferte vandaar dat ik mijn twijfels had. Ik kom zowiezo op consult binnen nu en een paar maand. Ik hoop dat ik dan al in Kampen terecht kan voor mijn consult.

Groeten Rene.
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2006, 16:31   #59
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rene vd laan
Dat is zeer netjes, het was natuurlijk nog geen officiele oferte vandaar dat ik mijn twijfels had. Ik kom zowiezo op consult binnen nu en een paar maand. Ik hoop dat ik dan al in Kampen terecht kan voor mijn consult.

Groeten Rene.
Ehh, niet om vervelend te zijn, maar dergelijke correspondentie voer je toch niet via een forum?????
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2006, 19:20   #60
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
hoi Zoutje,
elders in dit forum is een thread die gaat over lidtekens. Dr feriduni meldt daar dat je een lidteken dat daar veroorzaakt is gratis kunt laten herstellen. Of heb je dat al gedaan en is dit niet gelukt?
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] Consult Aesthetic Clinics lesshair Chirurgische behandelingen 8 16 juni 2005 19:07
dense packing Jeremy Chirurgische behandelingen 16 23 januari 2005 20:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.