Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 juli 2007, 16:23   #136
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik ken wel knappe kale mannen, maar ik vind een kale kop in de regel ook niet sexy, vooral niet bij mezelf. En dat is mijn probleem
Die mannen zijn niet sexy omdat ze kaal zijn maar zij zijn gewoon van zichzelf ontzettend knap. Als zij haar zouden hebben zouden zij gewoon nóg knapper zijn.
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2007, 16:39   #137
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ed1 Bekijk bericht
Ik heb nog nooit een kale vrouw echt gezien, maar ik vind het ook niet aantrekkelijk, alleen de gedachte al. Ook Britney Spears met een geschoren hoofd nu is niet zo prettig om te zien, vind ik.
Met haar was ze nou ook niet moeders mooiste

Nathalie Portman vond ik met geschoren kop nog steeds knap , maar fact is dat ze met haar er toch knapper uitziet
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2007, 23:51   #138
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dave523 Bekijk bericht
Hallo Johan,

De reden waarom ik op dit forum kom is eigenlijk wel degelijk acceptatie. Ik weet echter na een aantal maanden nu dat ik voor acceptatie op het verkeerde forum zit. Een half jaar geleden was er paniek, ik wilde alles aangrijpen om eventuele kaalheid tegen te gaan. Nu denk ik dat het allemaal erg meevalt, maar vermoed wel dat ik ook voor de bijl ga in de komende 10 jaar. Met Finasteride heb ik een erg slechte ervaring (heb ik een doos van gelikt in die paniekfase). Ik vraag me ook echt af of ik gelukkiger ben als iemand die de rest van zijn leven bezig blijft met het onvermijdelijke uit te stellen (maar er zich wel continue bewust van te zijn), dan iemand die op een gegeven moment de tondeuze pakt en niet meer omkijkt.

grBob
Hoi Bob ,
Ja acceptatie is natuurlijk niet verkeerd en ieder zijn eigen keus alleen sommige hier gaan bijna iemand meteeen liggen pushen omdat zij zelf slechte ervaring hebben met allerlei middeltjes om maar de tondeuze te nemen maar dat wil niet zeggen dat bij sommige onderons wel degelijk baat hebben met bepaalde medicijnen en andere leefgewoontes .

Zelf vind ik het echt geen probleem om iedere avond een topical van Minoxidil en Finasteride in mijn haar te masseren , gaat eigenlijk automatisch zoals tanden poetsen mijn resultaten na slechts 9 dagen gebruik van dit middeltje zijn ronduit zeer goed te noemen en sta weer veel positiever in het leven ... geweldig toch .

Als jij bijwerkingen hebt gehad door het gebruik van Finasteride (net zoals ik ) waarom probeer je dan niet hetzelfde wat ik doe ?? 25 mg Finasteride in een flesje Minoxidil 60 ml mengen en ieder avond 1 ml in je hoofdhuid masseren ,werkt goed en ik heb nog steeds geen last van bijwerkingen terwijl ik dat na 6 pilletjes finasteride oraal wel had.

Groeten Johan
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2007, 23:57   #139
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Bedankt Johan!
Graag gedaan Hanna ,
Ik zeg altijd maar : eerlijk is braaf ere wie ere toekomt

Groeten Johan
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2007, 09:29   #140
Futfuz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2007
Berichten: 10
Post

Mmmm,

Ik zit zelf 1 x per maand bij een haarwerkzaak en zie daar regelmatig ook vrouwen over de vloer komen die vertellen dat ze - soms ook door ziekte - kale plekken hebben. Ook vrouwen overkomt dit dus alhoewel veel minder dan bij mannen. Ook voor vrouwen bestaan er perfecte haarunits die precies op de kale plekken worden aangebracht en dus samen met het eigen haar een complete haardos vormen.....

Er zijn zelfs vrouwen daar die het zo goed bevalt dat ze extra "extensions" nemen en dus lang haar gaan dragen. Als je het niet weet, dan zie zie je het echt niet....
Futfuz is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2007, 12:55   #141
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
@Futfuz,
Vrouwen die volledig kaal zijn (niet alleen kankerpatiënten), zul je ook nog wel tegenkomen in die haarwerkzaak; zij nemen een volledige pruik en dan meestal eentje die met lijm en/of tape vastgezet kan worden. Als zij daar eenmaal ervaring mee opgedaan hebben, kopen ze later zo'n pruik veel goedkoper via internet na adviezen en tips te hebben gekregen via b.v. het internationale MSN-Wigsupport.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2007, 15:35   #142
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Johan, je weet niet waar je over praat, en je snapt er ook geen hol van.

Maakt verder ook niet uit, we zijn niet allemaal hetzelfde.
Volgens JOU zal ik het dan wel niet snappen maar ik snap jou taalgebruik op dit forum ook niet , een beetje beleefder zou bij jou tegenover mij en andere leden hier op dit forum echt geen kwaad kunnen....
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2007, 15:44   #143
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan2005 Bekijk bericht
Volgens JOU zal ik het dan wel niet snappen maar ik snap jou taalgebruik op dit forum ook niet , een beetje beleefder zou bij jou tegenover mij en andere leden hier op dit forum echt geen kwaad kunnen....

Er zijn niet veel leden hier op het forum die moeite met mij hebben hoor.

Is het gelijk onbeleefd dan als ik zeg dat je er geen hol van snapt? Volgens mij niet.

Kijk, dat je het niet leuk vind om te horen daar kan ik in komen, maar dat is een ander verhaal.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2007, 18:53   #144
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan2005 Bekijk bericht
Volgens JOU zal ik het dan wel niet snappen maar ik snap jou taalgebruik op dit forum ook niet , een beetje beleefder zou bij jou tegenover mij en andere leden hier op dit forum echt geen kwaad kunnen....
Misschien was het idd niet een heel erg beleefde post, maar hij bedoelt ermee dat je je soms iets beter meot inlezen voordat je een post plaatst. Niet om flauw te zijn, maar het is mij ook weleens opgevallen dat je de plank volledig misslaat.

Ik heb overigens ook geen problemen met Morehair hoor.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 04:57   #145
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
Het endrocriene stelsel is nog lang niet op je 18e klaar met ontwikkelen. 21 is een veel betere leeftijd.

Maar finasteride blokkeert toch niet alle DHT uit je lichaam?
Dus in mijn optiek ontwikkel je nog wel verder, maar misschien wat minder snel door het gebruik van finas.

Ik ben zelf 3 maanden 19 en ik wilde het over een week gaan gebruiken, maar door dit verhaal twijfel ik een beetje. Ik dacht dat je op je 20 max. was uitgegroeid, zelf ben ik volgens mij al uitgegroeid en al mn vrienden om me heen zijn ook al uitgegroeid geloof ik. Enige groei die ze nog hebben is dan minimaal.

Los van lichaamsgroei, wat kan er dan nog allemaal verder ontwikkelen tot je 21e?

Heb het gevoel dat mijn geval beneden de laatste weken aan het groeien is, sterker nog, ik weet het wel zeker.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 09:30   #146
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
vanaf je 18 ga je in de breedte groeien. alleen ik weet eerlijk gezegd niet hoelang dit duurt maar denk wel tot een jaar of 21
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 13:29   #147
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qet. Bekijk bericht
Heb het gevoel dat mijn geval beneden de laatste weken aan het groeien is, sterker nog, ik weet het wel zeker.
Dat kun jij wel leuk vinden, maar 't lijkt mij doodeng! Als ik jou was, zou ik de oorzaak willen weten. Straks hangt 't misschien wel tot je knieën.....
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 14:08   #148
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dat kun jij wel leuk vinden, maar 't lijkt mij doodeng! Als ik jou was, zou ik de oorzaak willen weten. Straks hangt 't misschien wel tot je knieën.....
haha hanna bij mij hangt hij om me enkels nee grapje. maar wel raar indd
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 17:41   #149
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Misschien was het idd niet een heel erg beleefde post, maar hij bedoelt ermee dat je je soms iets beter meot inlezen voordat je een post plaatst. Niet om flauw te zijn, maar het is mij ook weleens opgevallen dat je de plank volledig misslaat.

Ik heb overigens ook geen problemen met Morehair hoor.
Zo dus ik heb de plank volledig misgeslagen volgens jou ? nou dan zal je wel bedoelen met die foto`s van die haartransplanties , nou ik ben er nog steeds 100% van overtuigd dat voor "na" is en "na" voor , als je dat nog niet in de gaten hebt ....

Kijk mijn Vader en Moeder hebben mij geleerd om altijd netjes en beleefd te zijn tegen andere mensen en vooral andere mensen helpen als dat nodig is , dat ontbreekt tegenwoordig nogal eens aan de jeugd vind ik ze hebben meteen hun mening klaar en schrijven er maar wat op los .

Maar goed ik zal deze site NIET meer bezoeken want ik ben er niet van gediend om mij de les te laten lezen door een paar jonge jongens terwijl mijn bedoelingen altijd goed zijn ,jammer voor al die andere mensen op dit forum zoals Hanna die ik echt een van beste vond hier en die jullie ook vaak zitten te jennen , sorry maar ik ga geen tijd en energie meer steken in deze onzin allemaal .

Groeten en NIET tot ziens !!!
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 18:45   #150
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dat kun jij wel leuk vinden, maar 't lijkt mij doodeng! Als ik jou was, zou ik de oorzaak willen weten. Straks hangt 't misschien wel tot je knieën.....


Ja nou misschien is het niet de afgelopen maanden, maar is het me toen pas opgevallen.

Maar shit, wil zo graag met mn proscar beginnen!

Maar finas blokkeert niet alle dht, dus je kan toch doorgroeien?
Of alleen type1 of 2 van bepaalde stof wordt geblocked.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
grijs haar op jonge leeftijd Marte Overige (haar)discussies - Algemeen 4 7 juni 2007 18:27
Haaruitval op jonge leeftijd Johan999 Medicijnen/haargroeimiddelen 8 29 juli 2003 19:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.