Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 maart 2015, 16:55   #1
Kalestudent
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2015
Berichten: 1
Geslacht:
Gel en minoxidil

Hallo,


Ik ben een 20 jarige man met inhamen, futloos haar aan de voorkant en een steeds kalend wordende kruin.

Ik heb besloten 5% minoxidil te gebruiken, maar ik zit met een vraag.

Kan je minoxidil aanbrengen op haar waar gel inzit? En kan je gel aanbrengen na het aanbrengen van de minoxidil? Ik kan geen topic vinden waar dit soort vragen beantwoord worden.

Wel heb ik gelezen dat je het 4 uur moet laten drogen, maar ik kan echt niet zonder gel de deur uit.

Alvast bedankt,

Groeten,

Kalendestudent
Kalestudent is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2015, 17:05   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Eerst minoxidil aanbrengen OP DE HOOFDHUID! NIET in het haar smeren/druppelen of hoe je het ook aanbrengt. Zelf doe ik het met een dun plastic pipetje, tussen de haren door op de hoofdhuid laten druppelen en dan de hele hoofdhuid afgaan zo. Als er Minoxidil op je haar terecht komt is dat geen ramp maar het is gewoon zonde van het (dure) spul. Zo doe ik het. En na een minuut of 3 ga ik direct door met mijn gel. Ik doe een klodder in mijn handpalmen en dan gewoon effe verdelen met beide handen door je HAAR... NIET gel smeren op je hoofdhuid. Zo krijg je minimaal tot geen contact tussen gel en minoxidil.
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.